vineri, 10 februarie 2023

De la fereastra

Viena, Hotel Arcotel Wimberger

14 comentarii:

  1. Ce priveliste frumoasa! Nu am fost niciodata la Viena! Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am fost de doua ori in Viena, inainte de a l avea pe Leo. Acum am revenit, pentru ca nu reusisem sa vedem tot ce am dorit... Nici acum, dupa al treilea sejur in Viena nu pot sa spun ca mi a ajuns 😁 Cu siguranta vom mai reveni.
      Multumesc mult Mihaela 🤗

      Ștergere
  2. Faine imagini! O zi buna, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo! Superba vederea! Multumesc ca ne-o arati,draga Carmen!
    Petrecere frumoasa! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana draga. O sa va arat mai multe ipostaze frumoase din acest mini concediu in Viena 🤗😘

      Ștergere
  4. Frumoasă priveliște. Distractie plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos arataaaa!!! :)
    Viena are un farmec aparte. Si de fiecare data descoperi cate ceva nou. Eu am fost ultima data in 2003... ohohoh! Tare ma bucur sa pot vedea cu ajutorul tau cateva imagini frumoase :*
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi suntem acum a treia oara in vizita, in Viena. Ieri ne-am plimbat in centrul vechi si in sfarsit am reusit de data aceasta am reusit sa vizitez Muzeul Hundertwasser si Oberes Belvedere.
      Viena are atat de multe muzee interesante, incat ori de cate ori ai veni in vizita, tot ai mai gasit ceva de vazut. Lista mea cu dorinte e inca lungaaa.
      Pupici. O duminica frumoasa! 🤗

      Ștergere
  6. Wow - ce fotografii frumoase 👍
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
  7. Uau! 😊 Ati avut o super deschidere si spre linia orizontului! Ador "nocturnele"! 😊
    Zile frumoase va dorim, Carmen draga! Pupici si si imbratisari, de la trio pentru trio! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am avut chiar sansa sa admir un apus minunat de soare, însa mai toate zilele petrecute in Viena au fost înourate! si cu vânt! Dar asa este, la mijloc de februarie! ☺
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere