miercuri, 15 februarie 2023

Cometa C/2022 E3 (ZTF) - Miercurea fara cuvinte S7/23

 Postarea este înscrisa la Wordless Wednesday - Suzana

(Fotos 09.02.2023, Kaufering - Bayern)

25 de comentarii:

  1. Vai ce faaaain!! Deci ati reusit sa o vedeti pana la urma. Ma bucur mult. Chiar speram - pentru ca voiam sa vad si eu poze cu cerul instelat :D
    Pupici cu draaaag!
    Happy WW :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am reusit, insa ce frig am îndurat!!!!! habar nu ai ☺ am fost bine imbracata, insa pe camp, batea un vant.... oh, mi-au tremurat mainile, nu as fi putut fotografia ☺ Fotografiile le-am facut cu auto declansator iar aparatul a fost pus pe stativ!
      Happy WW! ♥

      Ștergere
  2. 😘❤️Ametitor de frumos! O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow Carmen, did you see the Green Comet?

    It's lovely to see you back and I wish you loads of love, good health, peace and prosperity.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so sorry, but I can't leave a comment on your page, I don't understand why... I'm writing here what I wanted to leave during my visit to you:

      amazing photos ♥ Natasha
      I have two friends and work colleagues - Jinnu is from Kerala and Mayank is from New Delhi.
      I am personally fascinated by India... who knows, maybe someday I will get to visit some beautiful places in this charming country.
      I'm very glad that we met again and that you didn't forget me ♥ I wish you health and only joy, my dear.

      Happy WW! ♥

      Ștergere
  4. Hello Natasha ♥
    wow, what a pleasant and warm reception you gave me, I am particularly honored and very moved ♥♥♥
    All the best to you too ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain sa vezi asa ceva! O adevarata placere acest mozaic.
    Chiar daca ti-a fost frigut, a fost unic momentul!
    Mi-a placut mult - mult, draga Carmen!
    Happy WW!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. How awesome to see something like that! WOW!

    Happy Wednesday, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes, it was really something spectacular and out of the ordinary!
      Happy WW Veronica!

      Ștergere
  7. Îmi place să admir cerul înstelat! Cred că a fost minunat! Eu mă bucur și atunci când văd câte o stea căzătoare! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place însa, ceea ce putem vedea din curtea casei este atat de pal / slab, în comparatie cu cerul pe care-l putem admira de pe un câmp, departe de orasul plin de lumini. Si eu am fost impresionata, aproape muta de uimire :-) Concluzia mea a fost ca... traim toti sub acelasi cer, insa vedem cu totul alte stele :-)
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Norocoşi că aţi reuşit să vedeţi! Cerul e de poveste şi îmi imaginez că în realitate a fost mult mai spectaculos. Tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric, asa este Potecuta draga - ceea ce reuseste sa redea o fotografie este mai nimic din ceea ce capteaza ochiul la fata locului.
      Numele meu este "scris" cu proiector ☺ si fotografiat cu încetinitorul ☺ Ce este si cu tehnica asta!!!!! ☺

      Ștergere
  9. Cu sau fără comete, cerul înstelat e întotdeauna superb!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am urmărit relatările din presa românească. Se pare că în perioada anunțată ca prielnică (1-2 februarie), la București nu au fost condiții meteo favorabile.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am citit mereu in gazetele de specialitate, care e traseul cometei, cand si unde poate fi observata. Si cerul a fost acoperit saptamani in sir, si la noi ...Cometa a putut fi observata timp de o luna si timpul treceau iar vremea nu se schimba... Am prins, cum s-ar zice, ultimul tren 🧐 A fost o experienta interesante.
      Happy WW, Aurel 🤗

      Ștergere
  11. Thank you so much for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2023/02/a-just-bit-more.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Uau! Deci ati vazut cometa! Superb trebuie sa fi fost! Cam greu sa-mi imaginez cum e asa ceva. 😊
    Imi plac fotografiile! Cerul plin de stele din foto doi...
    Oh, da! Departe de luminile oraselor vedem bine de tot luminitele de pe cer, in noptile senine! E un spectacol mirific, din punctul meu de vedere.
    Ati mai adaugat la "colectie" cateva amintiri frumoase, experiente deosebite!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi asa pretindem, ca aceea cu coama verzuie ar fi fost cometa :-) Am fost dupa orele de serviciu impreuna cu doi colegi, mari cunoscatori ai stelelor, dotati cu binocluri pentru astronomie, cu pointer, cu aparat foto special. Am urmarit timp de trei saptamâni orbita cometei descrise pe paginile de specialitate si abia am asteptat sa treaca perioada cu nori, din Bavaria.
      Am incercat fiecare de acasa sa localizeze cometa, dar de la mine din curte, vedeam doar atâtea stele cate sa numar pe degete ☺☺☺ Si cometa era vizibila doar de la apusul soarelui si pana la rasaritul lunii, ca dupa aceea, chit ca era intuneric, cerul nu oferea contrastul necesar. Deci am avut noroc, exact cu o seara inainte de plecarea spre Viena ☺☺☺Abia atunci au fost toate conditiile meteo favorabile! Sincronizare mai perfecta nici ca se putea! Am avut noroc! ☺
      Dar ce frig am indurat!!!!! oh jeee, ce tare batea vântul si ce ascutut era! Daca nu aveam stativ... nu reuseam fotografiile, ca ne-au tremurat mainile si ne-au clantanit dintii de frig! Am stat cam o ora pe câmp. Dar cum zice vorba aceea, succes fara sacrificiu nu exista! ☺☺☺
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere