joi, 1 martie 2012

Înapoi în viitor

Este o invitatie lansata de OFZ , să numesc ce zile sau momente din viața mea (trecută sau viitoare) aș vrea să vizitez dacă aș avea o mașină a timpului :)) Trebuie sa recunosc ca ideea călătoriilor în timp ma fascinează si că în adolescenta, am devorat o multime de cărti ce tratează aceasta fantezie. Îi iubesc pe Mircea Eliade, Edgar Allan Poe, H. G. Wells, Jules Verne si Asimov.
Mă gândesc cu drag la anii ce s-au scurs si da, sunt multe pe care le-as face altfel, dar... sunt multe în care daca as mai avea ocazia, nu as schimba nimic! Doar trăind ceea ce am trait, m-a făcut sa fiu astazi, cea care sunt!
Trăiesc intens prezentul si încerc sa fac din fiecare zi o bucurie, dar nostalgia mă cuprinde de multe ori... Mai ales în serile ploioase de toamnă, si-atunci visez asa c-aici.
Ce zile sau momente din viața mea trecută aș vrea să vizitez, daca aș avea o mașină a timpului?...
- toate zilele de excursie pe biciclete, împreună cu părintii si fratele meu.
- prima piesă de teatru de păpusi la care am fost cu mama.
- seara când fratele meu a desenat un tren lung cu vagoane pe toti peretii camerei, în saptamâna când parintii tocmai terminasera de zugravit.
- cantonamentele cu echipa de volei, în care am activat mai bine de doisprezece ani.
- seara de Ajun, când Mos Crăciun a venit prima dată la fetitele mele - Adela avea 2 ani si trei luni, Raluca abia sapte luni.
- zilele când doar sunând-o la telefon pe bunica, se rezolva orice "necaz" din viata mea.
- concediul la Păltinis, când fetele mele au învătat sa schieze.
- balul de zece ani de la absolvirea facultătii.
- oricare din zilele în care faceam lectiile împreuna cu fetitele - în primele clase din scoala primară.
- oricare din zilele de șmotru înainte si pentru a ne muta în casa noastră.
Ce zile sau momente din viața mea viitoare aș vrea să vizitez?... Nu m-am gândit. Poate doar ziua în care copiii fetelor mele - care nici măcar programati a se naste nu sunt - se vor căsători. Da, as vrea sa văd licărul de fericire din ochii lor.
Predau leapsa mai departe si invit pe Pandhora, Vera, Mirela, Rokssana, Zina, Zinaida, Vania, Tu1074, Theodora, Gabriela-Elena, Ema, Cristi, Radu Andrei, Vero, Costin Comba, Anda, 13Angi, Blonda ironica, Cammely, Adriana, Gabi, AEFC, Florina, PAUL, Abisuri, Tudor Enea, Perspectivenoi, Diverse, Liviu R., Dan, Sara, Iulia Radu, Ninu Ninulescu, Alice Georgiana 1, C.L.M., vasile dumitru, addicted, Dana, Sophie, KARMAPOLICE, Allexxxya, DANI, Mona, DM, Diana, Alice in WonderNet, Lunabeteluna, Daurel, florentina, anacondele, Vanessa, Scorpio, Victor, La bulivard, Neuroanchiloza, Cris-Mary, RobertN, Emme, Roz... sau nu, Digodana, aA, Tiberiu, anastasia, Lolita, O FATA, Minoki, Gandire Logica, Melly, Dan Mircea, Dan, Viatorium, OanaClara, Ceska, CosminIftode, A different blog, Dana, NG's, Muc Roz, Lumea lui Alexandru, Roxana Muntean, abbilbal, Aurora Georgescu, IULUSA, Mistocareala, Dan, SoriN, Geanina, MWB, Zamfir, Stefania, Fly2sky, Cleo, Ethos, Alina si Fly.

26 de comentarii:

  1. emotionat ce ai scris aici Carmen...
    ai toate motivele sa-ti viziezi amintirile frumoase si sa le construiesti pe cele din viitor...
    nu stiu daca voi avea curaj sa preiau aceasta leapsa...deja m-au navalit o sumedenie de amintiri pe care as vrea sa le vizitez...
    multumesc pentru "nominalizare" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ei, hai ca nu e greu! Inchide ochii si scrie care imagini se deruleaza mai intai in fata ochilor :)) nu trebuie sa fie in ordine cronologica... Zile sau momente din viata ta, pe care ai dori sa le mai traiesti o data :)
      Îti doresc sa ai un start perfect in weekend! pupici

      Ștergere
  2. Subiectul ma atrage abia acum, dupa ce-am citit ce-ai scris. E totusi serios, trebuie gândit bine. De amintirile care dor Pandhora, te vindeci gândindu-te la ele si povestindu-le. Le banalizezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni nu spune ca nu ai putea sa scrii la modul haios... nu este impus un "stil" :))

      Ștergere
  3. Carmen, ma bucur mult ca ti-a placut aventura printre amintiri. Uneori e bine sa ne intoarcem in trecut ca sa realizam pe deplin cine am ajuns sa fim. Multumesc de preluare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! :)) chiar mi-a placut! as închiria Masina Timpului, destul de des :))
      Sa ai o zi faina!

      Ștergere
  4. http://dudu-micsicapos.blogspot.com/2012/03/dus-si-ntors.html Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ai raspuns atât de prompt!
      Sa aveti un weekend perfect!

      Ștergere
  5. Carmen, aceste momente sunt ale celor ce traiesc din plin si care, hai sa recunoastem, au o viata plina cu lucruri demne si frumoase, avand in centru ei valorile unanim recunoscute si respectate: familia, munca, relaxarea! Sa punctezi fiecare moment care te face cu adevarat fericita e ceva mai mult decat benefic si se cheama implinire! E o postare emotionanta, cu amintiri de nesters si momente care caracterizeaza persoana Carmen: mama Carmen, femeia Carmen si prietena Carmen: familista , harnica, inteligenta si bucuroasa de viata!
    Voi prelua leapsa, dar nu azi deoarece sunt foarte prinsa cu atelierul, lucrez nonstop, am si doctoratul, am si casa...doar stii, noi semanam: avem tot timpul ceva de facut, bun si special pentru ai nostri dragi! Sa ti se indeplinieasca dorintele! Multe bucurii de acum inainte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca esti foarte ocupata, Mirela draga. Nici eu nu am raspuns prompt :)) A durat o saptamâna ;) dar mi-a facut mare lpacere sa rascolesc in amintiri frumoase :)
      Abia astept sa citesc momentele alese de tine, spre a fi vizitate cu Masina Timpului!
      Spor in toate! sa ai o zi minunata, pe care cu drag, peste cativa ani ai dori sa o revezi ;)

      Ștergere
  6. *centrul ei (nu *centru!) Corecteaza, multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine nu face mici greseli? toti mancam litere sau inversam ordinea, prin tastare rapida. Este de înteles!
      PS: nu am program de re-editare a raspunsurilor, dar nu este nicio problema.

      Ștergere
  7. It's nice to remember - ne inavata si altii (Deep in december it's nice to remember the fire of September - Harry, de exemplu!). Gasesti multe amintiri pe blogul pe care-mi amintesc din poavestile hobby-ului meu (http://filumenie.wordpress.com/2012/03/01/zilele-babelor/)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropo Belafonte: ieri a împlinit 85 de ani! :))
      zilele babelor - zici, ca oricum tocmai am pasit in seria anului acesta - ok, vin sa citesc :)

      Ștergere
  8. Foarte emotionante sunt gandurile d-voastra aternute aici, doamna Carmen. De momentele frumoase, hazlii, dar si cele mai delicate, petrecute cu cei dragi, care ne raman intiparite in minte si simtiri, mereu ne este dor si am vrea parca sa le mai retraim, inca o data, cu adevarat.
    Fiti binecuvantata cu ani multi si sanatosi, sa va vedeti fetitele mirese... apoi zambetul si glasurile gingase ale nepoteilor sa va umple sufletul de bucurie...
    O zi minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefania draga, cine esti tu? o zâna buna venita sa însenineze blogosfera? multumesc mult!

      Ștergere
    2. O, doamna Carmen, mi-ar placea mult sa fiu zana buna si sa am bagheta magica... O, Doamne! Cat de multe mi-ar placea sa schimb in lumea aceasta. Dar sunt un om normal care trece prin toate starile emotionale existente.
      Cat priveste blogosfera, eu vizitez foarte putine bloguri, din lipsa timpului si ma bucur ca pe unde merg eu, am intalnit doar oameni minunati si mi-e drag de ei si mi-e drag sa ma gasesc in casutalor( blog).
      Incepand cu saptamana viitoare o sa am un program foarte incarcat si va trebui sa fiu foarte atenta cum mi-l gestionez, incat sa pot sa le impac pe toate.
      Acum va marturisesc ceva, daca aveam un program putin mai lejer, ma inscriam si eu in acest joc pe care l-ati ctitorit" miercurea fara cuvinte" pentru ca ador aceasta comunitate care ne prezinta imagini uluitoare si va apreciez si va felicit totodata pentru ca ati reusit sa infratiti si imprieteniti atat de multe bloguri sub un singur nume " miercurea fara cuvinte" care mie imi place foarte mult. E deliciul meu sa-mi incarc sufletul de frumusete. Mi-e drag aici l-a d-voastra.

      O zi minunata va doresc in continuare, doamna Carmen! :)

      Ștergere
    3. mult succes în tot ce întreprinzi si multa putere saptamâna ce urmeaza!
      tare m-as bucura sa se dilate timpul pentru tine si sa participi, sa te bucuri alaturi de noi. Poate cândva vei reusi.
      o seara placuta!

      Ștergere
  9. E interesanta povestea calatoriei in timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Teribila provocare !
    Oricum, caut un manual acceptabil pentru utilizarea trecutului;
    cu viitorul e mult mai clar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) lasa-te spontan prada amintirilor, e mult mai placut!

      Ștergere
  11. Franturi de viata traite foarte frumos si curat...Grozav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toti ne alegem cele mai fericite momente - în asemenea caz :) Îmbratisari

      Ștergere
  12. Frumoase iti sunt amintirile! La cat mai multe amintiri minunate!
    http://handmadeincovasna.blogspot.com/2012/03/despre-amintiri.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca ai preluat leapsa, Florentina draga!

      Ștergere