miercuri, 3 iulie 2024

Estival - Miercurea fara cuvinte S27/24


Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

21 de comentarii:

  1. Spumă şi vuiet de valuri... Aproape că se simte şi mirosul de sare. :)

    Happy WW, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur daca asa se simte ♥
      Happy WW, Vero draga! 😘🤗

      Ștergere
  2. Love nature sceneries without words needed

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. for me, nature is the greatest source of energy and balance.

      Ștergere
  3. Imagini fierbinți estivale...ador "muzica" mării, acel perpetuum mobile al valurilor înspumate, care realizează un masaj terapeutic al gleznelor 😊. La noi plouă strașnic și s a răcorit cu 13 grade...aer proaspăt!
    Happy WW, Carmen dragă! Te pup!😘🏝💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi si noi am facut pauza de plaja. Azi noapte a plouat si azi dimineata am hotărât spontan sa plecam in excursie in Republica San Marino..
      Prognoza meteo zicea ca avolo (la 170 km distanta) va fi soare. Si asa a fost. Am petrecut o zi minunata. Seara am revenit in statiune la Rosolina Mare si cunostintele care au ramas aici ne au spus ca a plouat până la orele prânzului si ca dupa amiază nu s a mai putut merge deloc pe plaja. Deci am facut bine ca am plecat.
      Maine vom merge la plaja 😊 si vineri si sambata trebuie sa ne trezim la 5, sa vedem macar o data/ de două ori rasaritul de soare! ❤️
      Duminica ne vom reintoarce acasa. De luni, gata... Trebuie sa merg din nou la serviciu.
      Pupici Gina draga 😘🤗💞🫶🏻 Numai bine draga mea 💞💓

      Ștergere
  4. Ce dor îmi e de sunetul ăla!
    Zile frumoase, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Marea e frumoasă în orice sezon, dar vara are acel farmec estival...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu daca nu vad marea o data pe an, ma topesc de dorul ei 🥰

      Ștergere
  6. Ce frumos, am făcut și eu o vizită pe plajă datorită ție!

    RăspundețiȘtergere
  7. Valurile înspumate aduc la mal amintiri frumoase. 😊 Adorabil acest foșnet. Adorabila poza cu voi. Faina poza cu urme de MFC pe nisip!😍
    Happy WW, Carmen draga!💗
    Îmbrățișări și pupici de la quattro pentru trio! 💞🍀🐾🍸🍉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici si imbratisari Diana draga 🫶🏻🤗😘🤗 Gânduri bune si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🤗💓🐾🍀🫶🏻

      Ștergere
  8. Vai, ce dor mi-ai făcut de mare! O să ajung și eu, dar mai la toamnă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce sunet frumos. Mi-e dor de mare, de apă și de valuri.
    Abia aștept să ajung săptămâna viitoare.
    Îți mulțumesc Carmen pentru acest preludiu și îți doresc vacanta frumoasa in continuare. 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia acum am reusit si eu in sfarsit sa ma asez la laptop ceva maimult decat pe fuga (sa bag poza zilei adica). De vreo 2 zile a plouat (si ce bine ca s-a mai curatat un pic atmosfera) - la noi insa tot sauna e in casa si nu pot tine nici geamul deschis ca se umzeste ca toate cele.. Dar macar nu mai sunt 40 de grade si stropiri. Asa ca ma bucur.
    Mi-am pus pe fundal sa ascult marea, asta dupa ce m-am afundat din priviri in ea (la mal, hahaha).
    trimit imbratisari cu tot dragul :*
    Happy azi :* si multumesc :)

    RăspundețiȘtergere