joi, 11 iulie 2024

Reflexii in Maltova - RiO S28/2024

 
Ultima zi de concediu am petrecut-o cu prietenii nostri Diana si Gelu in Maltova si... cateva ore le-am rezervat pentru un shopping tour in Outlet City. 
Ne-am lăsat soții la umbra unei terase, unde au savurat o cafea... o bere rece, inca o cafea... 😜 Eu si Diana am explorat fiecare colț al mall-ului, admirând vitrinele pline de oferte tentante și reduceri de sezon. 
Fiecare magazin ne-a oferit o nouă experiență, de la haine elegante și accesorii strălucitoare, până la articole sportive și decorațiuni pentru casă. Ne-am bucurat de timpul petrecut împreună, râzând și probând diferite ținute. Am descoperit câteva piese vestimentare perfecte pentru viitoarele noastre evenimente, iar bucuria achizițiilor ne-a făcut ziua și mai frumoasă. 
Vitrinele magazinelor ne-au oferit priveliști strălucitoare, numeroasele articolele de modă se oglindeau într-un joc fascinant de lumini și culori. Fiecare reflexie din geamurile magazinelor ne-a amintit cât de frumoasă poate fi o zi petrecută alaturi de prieteni dragi, savurând plăcerea cumpărăturilor. Am râs, am probat diferite ținute si am realizat cât de mult ne asemanam in gusturi. Vorba aceea "Cine seamana se-aduna"!

Daca va face placere, va invit sa participati la "Reflexii in oglinda"🤗 o rubrica saptamânala initiata de SoriN si preluata de mine aici. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, un videoclip filmat in oglinda sau imagini pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

14 comentarii:

  1. So beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult îmi place că Leo e în prim plan, dragul de el! 💖

    Să ai parte de multe alte zile la fel de frumoase, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo e mereu in prim-plan 😉 e puiutul nostru drag 🥰😍🐾❤️
      Pupici si imbratisari de la Leo pentru Oti si Titi 😻😻🐾

      Ștergere
    2. Şi ei îl îmbrăţişează şi-l pupăcesc pisiceşte.😻😻🐾

      Ștergere
  3. Ce interesante sunt "potcoavele" sclipicioase! 😍
    V-ati bronzat foarte fain! La Leo nu se vede, dar și el arata foarte bine! 😊
    Cât mai multe zile in frumoasa companie, Carmen draga! 💗
    Îmbrățișări și pupici cu drag de la quattro pentru trio! 💕🐾🍀☕🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi a placut aceasta intrare in oraselul cu outlet uri.
      Ne am bronzat bine de tot! Suntem negri-ciocolata! Practic, am stat doar la umbra... 😜😅
      Leo sufera de caldura acum, aici acasa... Abia asteptam ziua de 26.07 cand are programare la frizer 👍🏻🐾
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘❤️🐾🤗🫶🏻💓

      Ștergere
  4. Tentant tare locul ăla pentru poze!
    Ehe, ce frumos e când găseşti pe cineva aşa, cu aceleaşi gusturi şi chef de râs! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca asa a fost si gandit, pentru poze 👍🏻
      Multumim. Pupici 😘🤗

      Ștergere
  5. Imi plac potcoavele! Intr-adevar au fost momente minunate, dupa cum ai
    povestit! Si sa va bucurati de toate achizitiile.
    Leo parca deschide drumul!
    Un weekend minunat, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Suzana dragă.
      Un strat bun in weekend! Numai bine, draga mea! 😘🤗

      Ștergere
  6. Mozaic din oglinzi? Arata foarte frumos si stralucitor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos loc. Nu imi vine sa cred de cat timp nu am mai reusit si eu sa las un gand - aveam o parte din articole deschise si ma asteptau cuminti grupate intr-un grupusor in browser... :) Si eu aveam senzatia ca am lipsit putin. Uitasem ca august a fost precedat de o perioada in care nu am mai apucat sa las un gand 🙄😅

    RăspundețiȘtergere