miercuri, 31 iulie 2024

Bed of roses - Miercurea fara cuvinte S31/2024

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

27 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. thank you! such a compliment from the greatest photographer I know, it's a great honor.

      Ștergere
  2. Sunt superbi!
    Happy WW, dragă Carmen! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  3. I could not post a comment earlier. Your flowers are lovely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes I know, it was a malfunction. I couldn't stop anything on my blog either.
      Thank you. happy WW 🤗

      Ștergere
  4. Cărăbuși romantici!
    Iși trăiesc clipele într-un trandafir delicat!
    Frumoase imaginile!
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa 😊🫶🏻 love is in the air 😊
      Happy WW Liliana 🤗

      Ștergere
  5. Hehe, ce legere bună au făcut. Metodă garantată de cucerire :D
    Zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha, ha! Ce bine i-ai surprins. Au niste irizatii superbe!
    Iar culoarea trandafirilor este una din preferate!
    Bine ca ai reusit cumva cu tabelul. Bizara situatie.
    Pupici si Happy WW, draga Carmen! O zi frumoasa!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doi gandacei pe un trandafir nu am mai surprins inca, a fost o revelatie 🤗 ma bucur ca iti plac fotografiile mele.
      Daaa,multumesc pentru e-mail 🫶🏻 Happy WW Suzana dragă 🤗😘

      Ștergere
  7. Sunt minunate pozele! Cum ai observat cele două insecte acolo numai tu știi, 😃 dar tare pe faza ai fost! 😍 Iar titlul... extra-inspirat!
    Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio (clasic, de data aceasta) 😊😘💗 Pupici! 💞🐾🍀🌹

    Imediat după miezul nopții nu am putut accesa nimic pe blogul tau... iar acum nu vad tabelul - iar imi face figuri "inalta tehnologie". 😔 Vin cu link când "vine" telefonul acasă. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o după-amiază minunata cu multe surprize si natura frumoasa.
      Draga Diana, pe blogul meu iar a fost o blocada... Nici eu nu am putut accesa nici un link. Dar acum e iar ok. Te am inscris eu, nu enicio problema.
      Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘❤️🤗💞🐾🫶🏻

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru înscriere, Carmen draga! 😘
      acum văd și tabelul! Partea cu tabelul invizibil cred că "de la mine" e - când am început să folosesc tableta nu vedeam decât la Rux tabel de înscriere, apoi am văzut și la tine, și la Suzana și abia de curând văd și la MNiko - sper să-l mai văd la Mihaela (nu am verificat). 😊
      Pupici! 💞

      Ștergere
    3. Cateodata tehnica ne depaseste 😵‍💫🥴😁

      Ștergere
  8. Insecte ca insectele, dar trandafirii....cat de frumoși sunt!

    RăspundețiȘtergere
  9. Amorezații și-au găsit un culcuș parfumat și colorat!🥰💞
    Dimineața am găsit blogul blocat...🙈
    Happy WW! O seară minunată, dragă Carmen!
    Te îmbrățișez și pup!🤗😘🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-a amuzat si pe mine, doi gandacei inghesuiti pe un trandafiri nici eu nu am mai descoperit ☺
      Da Gina draga, nu stiu ce s-a intâmplat, blogul meu a fost total înghetat. Bine ca a trecut relativ repede... doar cateva ore s-a intâmplat.
      Happy WW. Pupici si îmbratisari 🤗😘🌹🥰💞

      Ștergere
  10. Superba imaginea, ca si melodia! Si super si participarea de astazi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah... gandacei verzulii.... cred ca mi-au prins odata verii mei unul pentru insectar (nu imiplaceau insectarele.. drept dovada in loc sa fac unul. imi amintesc ca l-am reciclat pe al lui Mami parca - in sensul ca am adaugat doar vreo trei chestii noi care sa inlocuieasca ceva ce nu putea fi prezentat de uzura.. haha.
    Desigur.. acum am doi fluturasi care se odihnesc intr-un aranjament pe balcon - doar ca neu doar le-am oferit loc de odihna ... cand deja se odihneau.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere