joi, 25 iulie 2024

Reflexii... la drum lung

 
Va invit sa participati la "Reflexii in oglinda"🤗 o rubrica saptamânala initiata de SoriN si preluata de mine aici. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, un videoclip filmat in oglinda sau imagini pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

21 de comentarii:

  1. Sunt superbe pozele in nocturna - mai ales ultima; cerul e fascinant! 😍 E uau! 😊

    Ați venit cu masina sau sunt poze din drumul către/din Italia?
    Îmbrățișări și pupici cu drag de la quattro către trio! Către voi toți și cei dragi vouă, oriunde ar fi, oriunde ați fi! 🍸🐾🌹🍀💕☕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am venit cu masina cu fratele meu si ma voi intoarce cu avionul, ca el mai ramane cateva saptamani.
      Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘❤️, 🤗

      Ștergere
  2. Ohhhh drum lung cu luna plina :).
    Ce frumos se vede printre nori - un moment ca acesta parca te energizeaza. Ultima data cand am fost la un drum luuung a fost in 2006. Doamne cati ani au trecut. :)
    Imbratisari cu mare drag!!

    (ps: am vazut si eu pe fuga ca vii in Ro - sa fie minunata vremea sa va bucurati sanatosi de clipe magice!!:*)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, 1310km... Lung tare drumul asta, cred ca noi am venit ultima data cu masina in 2021, inainte da se dea restricțiile de călătorii. Am vanit cu baietii mei dar noi, de cativa ani, impartim drumul in doua si dormim pe langa Arad, imediat ce intram in tara. Dar fratele meu e mai spontan... El atipeste cand il ia somnul, pentru cateva ore in vre o parcare 😵‍💫 si eu nu pot sa dorm decat in pat! Dar am ajuns cu bine! Luni dimineata in zori de zi am avionul de intoarcere.
      Pupici si imbratisari 🤗😘

      Ștergere
  3. Foarte frumoase pozele, atat cele de dimineata (se simte prospetimea din aer), cat si cele nocturne.
    Am inteles ca vii in Romania. Sa fie plina de bucurie aceasta venire si sa petreceti momente minunate alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am sosit si incerc sa savurez fiecare zi la maxim, ca nu stau decat pana luni dimineata.
      Multumesc mult, Ioana 😘🤗

      Ștergere
  4. Ce frumooos! Drumurile astea obligatorii au totusi si alte fatete speciale.
    Zile frumoase, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac drumurile lungi (și fără grabă) în liniștea nopții.

    RăspundețiȘtergere
  6. The moon is rather powerful in the sky

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. it was the second day of the full moon, 3% of the lower right ring was missing.but the fascination was one hundred percent.😍

      Ștergere
  7. Frumusețea cerului reflectată în privirea călătorului...O zi excelentă, urmată de un weekend minunat! 💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Ana draga. La fel iti doresc un weekend minunat!

      Ștergere
  8. Îmi plac şi cele din retrovizoare, şi cele de pe cerul nopţii.

    Să te bucuri din plin de zilele petrecute în România, dragă Carmen! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vero draga 🤗😘
      Sa ai parte de un weekend minunat!

      Ștergere
  9. Ce surpriza minunată ați organizat mamei voastre...clipe adorabile și mult așteptate 🫠💗. Osteneala drumului lung este răsplătită prin bucuria maximă a revederii celei mai dragi ființe 🥰💞
    Vă doresc zile încărcate de satisfacții și fericire!
    Te îmbrățișez, dragă Carmen!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fratele meu isi anuntase vizita din timp, la mine a fost o hotarare spontana. Eu mai raman 3 zile, fratele meu 3 saptamani.
      Pupici si imbratisari 🤗😘💞 Un weekend minunat, Gina draga! 🌻🫶🏻😘

      Ștergere
  10. Your photos are stunning as always, Carmen! 👍👍
    Happy Sunday!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu exista calatorie mai interesanta, frumoasa si aventuroasa, decât traversarea Europei pe sosea, cu masina personala, doar cu harta, fara gps si fara inteligenta artificiala, traind fiecare moment prin perspectiva reala, obiectiva, naturala, originala...
    Zburând, pierzi peisajele superbe de pe pamânt.
    Un weekend magic, minunat, în toate aspectele binecuvântat!

    RăspundețiȘtergere