luni, 1 iulie 2024

Libertate


13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. este portul Cioggia, supranumit si " mica Venetie". Este la 12 km de statiunea în care îmi petrec concediul :-)

      Ștergere
  2. Ce faina imagine! 😍 Zboară, pescărușii, zboară! 😊
    Avem și noi pescăruși - o colonie (un fel de a spune) pe blocurile din imediata vecinătate. Când bate vântul și foșnesc frunzele am senzația că sunt la malul marii!
    Zile frumoase, Carmen draga! 💗
    Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio! 😘🌹🐾💞🍀🍹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, foarte interesant cum s-au adaptat si raiesc pe râuri...
      Multumim mult Diana draga!
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro 😘🌹🐾💞🍀

      Ștergere
  3. Pescăruși în prim plan!😯...în verile în care nu ajungeam la mare, mi-era dor de tipatul lor...acum ii avem chiar prin zone ale cartierului. Vacanță plăcută, dragilor! Te îmbrățișez!😘💞🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Gina draga. Incredibil de repede trec zilele când esti în vacanta! tocmai astazi socoteam ca au mai ramas doar cinci zile.... Dar le savuram la maxim, nu ne lasam ☺☺☺
      Pupici si îmbratisari 😘💞🤗

      Ștergere
  4. 🙂Ca pasărea cerului.
    https://nascutpelistaneagra.wordpress.com/2017/07/20/inimile-vecinilor-mei/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa m-am gandit... ☺

      Ștergere
    2. am fost la tine... am lasat acest comentariu "
      ce impresionant! saracii pescarusi! Ce noroc cu voi, inimosi ♥

      Vecinii tai ori sunt ignoranti, ori nesimtiti, ori ambele! Vai vai, ce oameni!"
      dar WP nu ma recunoaste! "greseala de autentificare"!!!!

      Ștergere
  5. Ce frumos!
    Vacanţă plăcută în continuare, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere