sâmbătă, 20 iulie 2024

Un fel de... majorat

Astăzi, căsnicia noastră... a împlinit majoratul ♥ 18 ani de iubire, respect si loialitate, încredere, înțelegere si sprijn neconditionat.
Am trait alături vremuri bune și mai putin bune, ne-am sustinut în momentele dificile, am celebrat împreuna fiecare succes, ne-am bucurat, am râs, am visat si ne-am construit o viață frumoasă, pe care zi de zi încercam sa o facem si mai frumoasa. 
Astăzi am sărbătorit 18 ani ca soți și partenei de viață iar pentru vitor, nu ne dorim altceva decât sanatate. 
Stim ca suntem mai puternici împreuna si ca indiferet ce va veni, vom gasi solutiile potrivite. Si mai stim ca fericirea si armonia depinde doar de noi!

11 comentarii:

  1. Sănătate! 💞 Viața lunga împreună, cu mult, mult bine! 💐 Sunteți oameni cu suflet frumos! De oameni cu suflet frumos sa aveți parte în continuarea drumului vostru în viața! 🌹🌹🌹
    Sa ne auzim și la al doilea majorat! 🌟🍀🎉🍸
    Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio! 😘🐾💗🍹
    Numai de bine, Carmen draga! 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Diana draga, tu stii ca noi nu suntem la prima casatorie si nici prea tineri nu mai suntem, însa ne vom bucura împreuna de fiecare an ce va veni! Sanatate sa fie! ♥
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro 😘🐾💗💕

      Ștergere
  2. Muuuulți ani înainte! Sănătate și iubire! Numai bine, Carmen! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Încă mulţi, muuulţi ani fericiţi împreună, cu armonia niciodată ştirbită! 💕
    🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, cat mai multi sa se astearna in fata!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani frumosi si sanatosi!!!
    Un moment absolut magic, capturat in cateva imagini. Va doresc tot binele din lume si ma bucur tare mult ca am avut ocazia sa va intalnesc fie si doar virtual - oameni frumosi, luminosi si buni. Imbratisari cu mult drag!!!
    🎉🤗🎂💗

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani la fel de frumoși și de aici înainte. Să fiti sănătoși, iar fiecare zi sa fie o bucurie, să fie o sărbătoare.🌹🌹🌹🍾🍾🎂🎂

    RăspundețiȘtergere
  7. la mulți și binecuvântați ani împreună!! pupici și îmbrățișări din Apuseni 🤗🤗.
    merge un vin bun... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Un moment minunat! La muuuulti Ani impreuna, cu sanatate, bucurii, impliniri.
    Este atata magie in ceea ce ai scris! Tare mult imi place!
    Imbratisari, draga Carmen! Fiecare zi sa va fie cu bucurii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  9. Sărbătoarea voastră este o încununare a două suflete ce și-au împletit valorile morale și sufletești!
    Fiți fericiți și sănătoși, binecuvântați în călătoria voastră minunată! Două ființe ce și-au scris povestea vieții pe o temelie solid construită!💞
    Mulți ani cu sănătate și amintiri frumoase!🥂🍾🤗💝
    Vă îmbrățișez!😘🐾

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţi înainte! Cu sănătate şi bucurii!

    RăspundețiȘtergere