miercuri, 14 februarie 2018

De Sfântul Valentin...

... trimitem gânduri bune, din Biserica Sf. Valentin

O bucurie mai mare nici ca ne gândeam sa avem! Eu înca tot tu imi revin, ma minunez iar si iar si ma întreb, oare prin ce conexiuni în acest Univers, ne-a fost dat noua sa traim asa ceva?!
Pentru a ma face înteleasa mai bine, trebuie sa precizez ca de când ne-am casatorit, nu ne facem cadouri de Ziua Îndragostitilor ci obisnuim sa serbam Ziua Sfântului Valentin petrecând un weekend prelungit undeva unde sa împletim wellness cu excursii culturale si poate cu ceva schi. În fiecare an, un alt hotel, o alta regiune.
Anul acesta am renuntat la wellness si hotel, pentru ca în viata noastra, de anul trecut a intrat Leo.
Acum câteva luni am cautat pe internet o locatie pentru mini-concediul nostru, un apartament într-o zona frumoasa, în care sa putem face plimbari în natura, vizite într-un oras marcat de istorie si cultura, sa fie piste de schi în apropiere si calatoria de acasa sa nu fie mai lunga de cinci ore!
Din multitudinea de oferte, am optat pentru Bad Reichenhall pentru ca este la 230 km de casa, este la 10 km de Salzburg - orasul natal al lui Mozart si, pe o raza de 25 km sunt cinci centre de schi-alpin cu peste 50 de piste dotate cu telecabine, telescaune si teleschi! Am gasit un apartament superb si la pret acceptabil si iata-ne aici.
În prima zi, dupa ce ne-am instalat, am iesit sa vizitam statiunea - cunoscuta international pentru saline si ape termale.
Astazi a fost o zi rece (-6°C), dar cu soare si cer perfect albastru. Pulbere de zapada acopera câmpurile cât vezi cu ochii dar în statiune, strazile sunt perfect curatate /uscate. De jur împrejur se vad crestele albe ale muntilor, atât de aproape, ca ai impresia ca se rostogolesc peste case. Zona este superba!
Centrul statiunii este marcata de Castelul Marzoll - ridicat în secolul 15 în stil Renaissance. Am afta ca vizitarea se poate face doar cu programare si astazi nu a fost posibil - vom încerca în zilele urmatoare.

În imediata apropiere a castelului se vede turnul unei biserici. Curiosi, am intrat sa o vizitam siiiiii... Biserica este patronata de Sf. Valentin si poarta numele acestuia! ☺ Exact de Sf. Valentin, am descoperit aceasta cocheta biserica varuita în roz! Aceasta nu poate fi coincidenta, nu, nu! ♥
La ora amiezii, biserica era închisa, am fotografiat-o doar din exterior. La panoul parohial am citit ca astazi-seara va avea loc o slujba în cinstea patronului bisericii. Asa ca ne-am propus sa participam.
A fost extrem de placut! Am fost profund impresionati, slujba a fost ca un balsam pentru suflet.

Dupa slujba, am intrat vizavi în restaurantul hotelul cu baza de tratamente, un hotel de cinci stele.
Am servit o cina super-gustoasa: supa-crema de homar, file de salau si creveti prajiti cu cartofi pai, respectiv cartofi natur cu patrunjel verde; la desert Crêpe Suzette cu portocala, flambata în lichior de portocale.

Asa o zi frumoasa de Sf. Valentin înca nu am trait niciodata! ♥
(continuare: O zi cu soare, o zi cu ceata si ninsoare")

1. Multumesc pentru gandurile bune! <3
    M-a emotionat acest text!
    Stii care a fost primul meu gand? Leo! :) De nu l-ati fi avut pe el poate ca nu ati fi ales acest loc! :) In mod cert, nimic nu e intamplator! Eu, cel puţin, nu cred in... intamplare, in coincidente. :)
    Ma bucur tare mult pentru bucuria voastra! Si va doresc sa fiti fericiti muuulti-multi ani de acum inainte! Imbratisari cu drag! <3 De la trio pentru trio numai ganduri bune! Pupici! <3 Un pupic si pe boticul lui Leo. :)

1. da, acesta este adevarul - Leo ne-a adus multa bucurie in viata ♥
      Multumim mult pentru gândurile tale frumoase si pentru cuvintele calde.
      Sanatate, iubire, fericire si pace sa fie peste tot în lume!
      Te îmbratisam si iti dorim tot binele din lume! xoxo
      PS: de la Leo un pupic special :-*

2. Bineinteles ca nu e intamplator <3!! Tocmai voiam sa spun ca primul meu gand a fost la Leo :)). Si apoi am vazut comentariul de mai sus. :P Hihih. Se pare ca deja o parte din gandurile care mi-au trecut prin minte s-au asternut deja <3.
    Asa de mult imi place acest articol.. de fapt e ca o pagina de suflet asternuta in "vjurnalul virtual" - ceva care trece insa granita virtualului si se materializeaza in timp ce citesti si privesti intr-o mare imbratisare de iubire.

Pupici cu drag si vacanta placuta in continuare!!

ps: si cum doarme el dragutul "covrigel" alaturi de voi la masa <3

1. Leo e atât de cuminte, ne insoteste peste tot si e ascultator. La restaurant am ales masa aceea mai retrasa, cu coltar, pentru ca am pus paturica lui pe banca si imediat a sarit lânga mine, s-a învârtit de doua ori (sa-si masoare locul) si s-a asezat melc / covrig. Ne-a lasat sa mancam linistiti :-)
      Multumim mult Rux draga. Trimitem gânduri bune, pupici si îmbratisari :-*

3. Dragii nostri, vi se intampla pentru ca meritati! Asa un cuplu ca al vostru, mai rar! Sa fiti sanatosi si bucurosi!

1. parca acum cateva zile am povestit noi doua ca în ziua de azi rar mai exista cupluri armonioase... Voi doi sunteti un exemplu :-* Si... daca nu ne potriveam, nu am fi petrecut o vacanta ed vara atât de minunata si nici asa sarbatori de Craciu frumoase, cum am petrecu noi patru!
      XOXO

4. Evident ca nimic nu e intamplator, poti fi sigura! Un moment - eveniment minunat si ma bucur nespus, ca un strop am participat si eu, vazand zona, care arata incantator!
    Sa va fie bine si sa fiti fericiti, asa cum meritati!
    Pupici si petrecere frumoasa in continuare!

1. iti multumesc Suzana draga pentru cuvintele frumoase. Rar exista prietene care sa se bucure sincer pentru bucuria alteia, eu apreciez mult faptul ca mi-ati scris. Voi patru sunteti prietene adevarate.
      Pupici si îmbratisari :-*

5. Inca o data se adevereste, prin postarea acestui subiect minunat de vacanta, ca nimic nu e intamplator, nici alegerea titlului acestui blog, "vis si realitate", in care se incadreaza perfect! tema unui episod frumos si inedit din viata voastra.
    ...un vis tesut cu dorinta si o realitate concretizata intr-o zi de sarbatoare...o meritati pe deplin!...si universul va aproba si sustine alegerile...
    Petrecere buna, fericire, bucurii!

1. Gina draga, multumesc mult pentru cuvintele tale calde, emotionante ♥
      Postarile mele ai pe blog sunt 95 % pagini de jurnal, scriu despre trairile mele, despre propriile experiente, folosesc fotografii personale sau facute de membrii familiei mele. Aici pe "Între vis si realitate" sunt adunate bucatele reale din viata mea.
      Te îmbratisez si trimite gânduri bune. Pupici