miercuri, 29 februarie 2012

Miercurea fara cuvinte (9) - Deschideţi uşa Primăverii!

NOTA: pentru a te înscrie la MIERCUREA FARA CUVINTE este necesar si suficient, sa ai BUCURIA de a expune o fotografie sau o serie de fotografii (de preferat ar fi ca fotografiile sa-ti apartina, dar daca nu ai aparat foto, atunci poti prelua o fotografie a carei surse sa o precizezi neaparat!).
Nu este nevoie de cuvinte, lasa fotografiile sa vorbeasca singure, fie ca e vorba de "veşnicii nori, veşnicele apusuri, câte o frunză bleagă sau o mâţă leşinată." Sunt acceptate chiar si "imagini strâmbe sau fade"! La Miercurea fara cuvinte important este doar placerea de a participa si de a te întâlni cu alti fotografi (ne)profesionisti! :))




Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Trebuie doar sa introduci numele tau si adresa postarii (linkul) în tabelul de mai jos :) Distractie placuta!


87 de comentarii:

  1. superbe flori... si se pare ca primavara incepe sa-si revendice drepturile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha ! Gand la gand, numai ca floricelele de la mine sunt inca in zapada ! Sunt curioasa cati vor mai avea acest subiect azi !
    Hapy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  3. deschidem , cuma sa nu! cum sa nu lasi sa-ti intre in casa asemenea frumuseti! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună întâlnire într-o nouă i de miercuri în cre ai adus multe flori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde-i primavara aceea,Carmen?
      Ca aici vine iar frigul.Minus 10 grade dimineata si ajunge la amiaz pe la minus doua.
      Multumesc pentru flori!

      Ștergere
    2. Carmen imi pare rau de eroare, nu pot pune pe articol asa ca am pus pe prima pagina. :(((Deasemenea nu imi apare casuta de comentarii (nici acum nici aseara) la sfarsit imi apare creati un link :(.

      Iti doresc o primavara frumoasa, la fel ca pozele alese saptamana aceasta!

      Ștergere
    3. Imi cer scuze ca m-am trecut de 3 ori, de 2 ori da eroare (nu stiu de ce) te rog sa le stergi daca poti, sa lasi doar ultimul! Ms

      Ștergere
  5. Carmen este atâta primăvară la tine că precis o ia la fugă zăpada!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ușa e deschisă de câteva luni. :) Poate martie va aduce puțină căldură. Dacă cu o floare nu se face primăvară, cu minunățiile de mai sus e ca și venită! O seară frumoasă și liniștită!

    RăspundețiȘtergere
  7. am deschis-o larg...sa vinaaaa! :)
    ce bogatie de culori...mi s-au umplut ochii de bucurie :)
    pup Carmen...o zi de miercuri minunata iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Wie schöön sind die Blumen :) Hoffe, es geht dir gut :) und du bist doch gesund :) Gute Besserung wenn nicht :) Äääh, wunderschönes neues Jahr :) und Frühling (denn es kommt sowieso bald :) ) Küsschen und liebe Grüsse :)

    Hab dich Lieeb :)
    Kindchen :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mein Got Kindchen! bist so ein süsses Kind! :)) 1000 bussis

      Ștergere
  9. Ce de frumuseţi de flori! Să vină primăvara, căci o aşteptăm cu drag!
    Happy WW Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu atâtea semne de reînnoire,victoria este asigurastă!
    Va veni curând,mult așteptata primăvară :)
    Tare frumoase sunt fotografiile !

    RăspundețiȘtergere
  11. Alaiul primavaratec a batut sfios si la usa mea,
    natura izvoraste din nou la viata si orice primavara
    reprezinta inca o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe culori! Cred ca ai facut pe toata lumea fericita cu postarea asta. Cu totii asteptam primavara, caldura, florile, parfumul lor. MMMmm. Se simte pana la mine. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. CARMEN, sa-i deschidem primaverii usa larg si sa ne bucuram de venirea ei! Revin pentru a mirosi inca odata florile. Deocamdata le-am admirat culorile. Superbe! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe imagini!!
    La mine in curte e zapada inca de 1 m si ceva:). Astept sa se topeasca si sa inceapa sa se vada verdele de sub ea...
    Sa vina primavara!!!!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu asa primire sunt sigura ca primavara nu va intarzia prea mult!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoase pozele, sa vina primavara!!!!
    Happy WW Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  17. This is beautiful!! Thanks for sharing!

    RăspundețiȘtergere
  18. O primesc cu tot cu astenie. Buna dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  19. mmm.. primavara la ghiveci :) fain.

    RăspundețiȘtergere
  20. hmmm, se aproprie primavara, iar articolul tau este potrivit. O miercure cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt convinsa ca primavara nu va mai intarzia mult! Ce flori superbe! Primavara este o zana a florilor! Deabia o astept! :-)
    O zi plina de parfumul florilor primavaratece!

    RăspundețiȘtergere
  22. esti mai bine? daca chiar esti bine, deschide usa...parca aud iarba cum creste :) vine primavara cu alaiul ei de flori....

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună CARMEN!
    Superbe flori!
    Să vină primăvara..
    O primăvară frumoasă îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  24. M-am uitat pe gheam si....ninge!!!
    Dar nu mai e mult pina va veni,sunt sigura.
    Sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  25. si aici ninge in fiecare zi, la pranz se topeste, seara e noroi, mirific!
    stiu insa ca mai avem doar un pic. miroase primavaratec la tine, carmen! trag de usa sa se deschida, poate se indura primavara :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  26. După o iarnă siberiană care ne-a reamintit
    de o tristă melodie de pe vremuri,cu versurile :

    "Ce daca vine primavara
    Atâta iarna e în noi
    Ca martie se poate duce
    Cu toti cocorii înapoi."

    iată că aceste minunăţii de flori parcă ademenesc
    primăvara ca să vină mai repede...Şi să reînvie
    speranţele destrămate şi pierdute în crivăţul
    nemilostivelor stihii...
    Aşteptăm să ne onoreze invitaţia, uşa sufletelor noastre
    e mereu larg deschisă...mai ales pentru ea...
    Dacă îmi apare în prag, o trimit mai întâi la
    Carmen ca să o întremeze! Sănătate multă!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce primavara si cata bucurie gasesc la tine!
    Adevarul e ca ne-am infundat in iarna asta de parca nu ar mai trece niciodata... Multumesc ca mi-ai amintit ca or sa vina zilele frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Floarea aia mov cu alb din a doua poza imi place tare tare mult!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    Suntem pe aceeasi lungime de unda.
    Dor de primavara, de verde crud, de arome minunate, de soare...
    :)
    Las la portita... ghiocei!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sanatate! Eu credeam ca iar sinteti pe undeva sa va rasfatati...Sper ca esti mai bine.De fapt tu ai merita toate florile ca sa faci bine mai repede.De la mine un ceai fierbinte si parfumat si o ,,fereastra,, deschisa primaverii!Cu drag, LU

    RăspundețiȘtergere
  31. Superb, o briza de primavara care mi-a bucurat ochii si inima . Multumesc Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  32. Uite ca a ajuns primavara si la tine :) Sanatate multa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ai luat-o cu o zi înaintea primăverii! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  34. La Covasna ninge... Noroc cu florile tale, ca ne mai bucura ochii si sufletul...

    RăspundețiȘtergere
  35. Superbe culori de primavara! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. such beautiful blossoms. lovely colours and textures.

    RăspundețiȘtergere
  37. La atâte aflori, deschid şi fereastra! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Splendide florile, aveam eu o presimtire, ca azi vei posta asa ceva. O zi minunata, Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Abia astept ca mirosul primaverii sa fie pretutindeni! O nebunie de culori ai acolo si de frumusete :) Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  40. E iarasi primavara! Cata culoare ne-ai adus azi in suflete, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Adio, februarie! Bine ai venit, primăvară...!

    RăspundețiȘtergere
  42. Azi aveam doar poze cu mâţe leşinate (Nataşa) şi n-am ştiut dacă-i cazul să postez. Primăvara încă nu prea dă semne la noi...

    RăspundețiȘtergere
  43. Am fost foarte incantat de pozele pe care le-am vazut la tine! Am cautat si eu ceva poze cu primavara sa postez, cand m-am uitat pe geam, la noi fulguia iar zapada era bine asternuta. Mai avem de asteptat:). Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  44. Fiindca folosesc pozele altora, ma simt dator sa pun si cuvinte; mai mult pun vorbe bune despre mine...

    RăspundețiȘtergere
  45. Foarte frumoase florile! De cand astept primavara si parfumurile ei...

    RăspundețiȘtergere
  46. Sunt unii care din motive numai de ei ştiute, preferă iarna, primăverii.
    Iubitor de flori şi de frumos, eu aleg să iubesc întotdeauna, gingaşele flori naturale, deşi admir şi delicateţea florilor de gheaţă. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  47. Am crezut ca vine primavara si m-am lasat pacalita. :( E frigut afara insa e soare iar floarea din geam ma face sa fiu ceva mai optimista. :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Servus!
    Vine dar trece... De ce nu ramane?

    RăspundețiȘtergere
  49. Toate sunt superbe ,dar irisul e preferatul meu.
    Sa aveti o primavara inmiresmata!

    RăspundețiȘtergere
  50. Carmen, esti exact cum te stiu si cum te pretuiesc, atat eu, cat si cei care vin in numar mare la aceasta sarbatoare a imaginilor! Imagini care pot fi frumoase sau banale, dar sunt, si noi suntem alaturi macar o zi pe saptamana. Pe care nimeni, cu nicio pretentie absurda, nu ne-o poate strica doar de dragul de-a face discordie si de-a jigni cu rautate!
    Te felicit pentru atitudinea ferma si demna. FELICITAR! Sa fii fericita! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Cu asa flori parca mai crezi ca vine primavara, singura conditie este sa nu iesi afara sau sa te uiti pe geam!

    RăspundețiȘtergere
  52. These flowers have a color delicious. These pictures are made ​​with great beauty. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  53. Exceptionale flori si culorile lor! O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  54. Doamne, cu cate frumusete si caldura ne intampinati. Cate miresme si culori... un curcubeu inmiresmat. E minunat ma incanta foarte mult postrare d-voastra. O zi minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Frumusele floricele ! :) Multa sanatate, Carmen !
    ... eu astazi nu am mai facut temperatura :)) !

    RăspundețiȘtergere
  56. Superbe fotografii!
    O primavara superba!

    RăspundețiȘtergere
  57. Carmen, am preluat textul! E super! Ar trebui sa-l ia toti si sa-l posteze! ;)

    RăspundețiȘtergere
  58. O astept cu nerabdare! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  59. Am deschis și eu ușa Primăverii, la îndemnul dumneavoastră, doamna Carmen! Să vină, deci... PRIMĂVARA!
    Sănătate multă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  60. Sunt superbe, Carmen! O primavara senina:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  61. Am trimis lumea intr-o alta miercuri:).Scuze!!!
    Acum am remediat treaba,deci nr.105 e miercurea de azi.
    Tehnica asta!

    RăspundețiȘtergere
  62. Mai tarziu ca niciodata, apar si eu sa ma bucur de minunatele flori intr-o zi speciala. La mine nu am decat o floare. Nu pentru ca am uitat de miercuri, ci doar pentru ca am crezut ca-i... maine:))
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  63. ce miros dulce de primavara....
    (se pare ca netului nu i-a placut absenta mea, deoarece astazi nu am reusit sa comentez)
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  64. Carmen,banuiesc eu ca ti-a trecut raceala, pentru ca se simte un aer caldicel, batand dinspre gradina ta virtuala

    RăspundețiȘtergere
  65. Uraaa, adio gri-ului- vin Culorileeee!!! Ochii mei îţi mulţumesc pentru minunăţiile aceste,Carmenuţa :D

    RăspundețiȘtergere
  66. Incredibil de frumoase sunt florile!
    Astazi mi-am cumparat un buchet de trandafiri albi si galbeni...I-am pus pe birou...si brusc, in incapere, s-a facut primavara
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  67. Minunate flori!
    Îţi doresc o primăvară frumoasă şi fericită!

    RăspundețiȘtergere
  68. Astea sunt flori de anul asta?
    (ma bucur ca esti mai bine, ieri iti scrisesem o litanie dar ...ia-o de unde nu-i.)

    RăspundețiȘtergere
  69. La mitingul de sustinere pentru Carmen, au venit 120 de bloggeri. Deci, ... Fa-te bine!

    RăspundețiȘtergere
  70. se pare ca dupa o iarna lunga pe toti ne obsedeaza primavara care nu mai vine ...
    oricum, primul pas este facut cu atatea flori :)

    RăspundețiȘtergere
  71. http://loreleimihalcea.wordpress.com/2012/03/07/miercurea-fara-cuvinte-2-al-ain-hospital-spital-in-emirate/

    RăspundețiȘtergere