marți, 27 septembrie 2011

Salutari de la Oktoberfest (3)



Multumiri, pupici, turta dulce, alvita si un Masskrug cu bere pentru toti prietenii care au citit articolele mele despre Oktoberfest: Pandhora, Vera, Max, Alicee, Angi (ti-ai dorit alvita, asa ca trimit!), Aniela, Marco Polo (multumesc pentru dedicatia muzicala!), Adriana (am îmbracat un Dirndl lila), OFZ, Dan (chelnaritele saracele, asa cara berile, cum spui, câte 12 o data! am încercat sa fotografiez, dar trec atât de repede - ca au greutate, si nici nu mi-am permis sa ma asez în fata lor :) ca ma calcau precis în picioare!), Rapparu, Invizibilul, Daurel, Sophie, Beto, Rokssana, Mirela, Iulisa.

6 comentarii:

  1. turta dulce si alvita...mmmm....ce bunatati....ma topesc in egala masura dupa amandoua :)
    si cu tine cand vedem fotografii?asta ca sa ne asiguram ca te-ai distrat mult si bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e un festival la care visez sa ajung macar odata in viata asta:)))
    Multumesc mult pentru "oportunitatea" virtuala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar îmi lasă gura apă... Sărut mâna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Moaaaaa, chestia aia cu alune in trei culori arata minunat. Vreau si eeeeu. Cedez toata berea din lume pentru asa ceva.

    RăspundețiȘtergere