sâmbătă, 30 martie 2024

Iepurasul (catolic) mai are doar doi pasi pâna la usa noastra...

16 comentarii:

  1. Sărbători fericite, dragă Carmen! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. So festive and artistic. Happy Easter!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine în casă se ține Paștile de două ori în majoritatea anilor. Doar că eu, deși merg la ambele slujbe, ca un nemernic de ortodox, fac urarea doar la al doilea.🙂 Dar pot să vă urez sărbători fericite!🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu merg la biserica in mod regulat... La Slujba de Inviere mergem tot mai rar in ultimii ani, anul acesta spre exemplu, nu.
      Multumim Florin! Sarbatori fericite deasemenea, acum si peste o luna!

      Ștergere
    2. Ăi mai în vârstă, merg mai des.😀 Eu, la Paști și la Crăciun.😀

      Ștergere
  4. Ce minunat ai ornat spațiul intim al casei, iar grădina e încărcată de frumusețea multicolora a florilor, plus decorul festiv al sărbătorii pascale strecurat printre ronduri de flori, agățat de ramurile tinerei sălcii ....iar în centrul atenției tronează Iepurila, mascota evenimentului!🐰🐇
    Sărbători Pascale luminate și tihnite!🪺🕯💞🥂🌞
    Te îmbrățișez, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne bucuram ca anul acesta avem parte de vreme frumoasa. Au fost ani când "am ornat" curtea cu iepurasi din zapada!
      Anul acesta mi-a fost dor sa vopsesc oua asa cum faceam cu mama, când eram copil... oua ornate cu frunze si legate în bucati de strampi si fierte în vopsea ♥ Am facut si oua în stilul "modern", fierte natur si vopsite dupa fiebere, marmorat.
      Te îmbratisez Gina, draga mea. Multumim pentru urari ♥ Un start bun in noua saptamâna!

      Ștergere
  5. Aici este chiar un regal ornamental! Superb!
    Multa lumina in viata voastra!
    Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pregatiri minunate ai facut! Nu vazusem oua pastelate cu frunze - cred ca am facut si noi dar culori mai puternice din cate imi amintesc. Super dragute au iesit.
    Si ce frumos e in gradinaaaaaa!!
    Iar pejitura arata apetisant (este cea despre care povesteai? in celalalt articol)
    Pupici cu drag si Paste Fericit!!!

    RăspundețiȘtergere