miercuri, 27 martie 2024

Dimineata, undeva în Bavaria - Miercurea fara cuvinte S13/2024

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

26 de comentarii:

  1. Vai... ce imagini fantastice!!!!!! 😍
    Uite pentru asa ceva mi-ar placea sa pot calatorii :D.
    Sunt minunate - bune de facut tablou / puzzle.
    Si cum se vede la nivelul solului aburul.. Suflul Pamantului.
    Minunat
    Happy ww.
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, si mie mi-au placut... Feeric!
      Pupici si îmbratisari, Rux draga! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  2. Imi plac imaginile tale, gen tablou. Culorile matinale sunt minunate.
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt fotografii panoramice. Superbe imagini... Asa arata diminetile mele în drum spre serviciu ☺
      Happy WW, Suzana draga! ❤️😘

      Ștergere
  3. Câtă prospețime emană aceste imagini, dintr-o dimineață devreme, când bruma așternută peste câmp, încă nu a fost topită de razele soarelui. 😍...Fundalul crestele montane ninse este feeric...și asemănător lanțului alpin Făgăraș văzut de pe șosea.
    Happy WW! Să ne bucurăm de natură! Te îmbrățișez, dragă Carmen!🤗😘💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa, Gina draga? Si eu compar de multe ori aspectul reliefului cu cel din Transilvania, iar orasul meu Augsburg, cu Sibiul drag... De aceea poate nu m-am topit de dor, atâtia ani! ☺ Fotografiile acestea le-a facut un coleg de birou, el locuieste într-o localitate mica lâna Lacul Starnberg (e cea mai curata zona a Bavariei) si de la el, are vedere panoramica. Sunt superbe imaginile!
      Si eu, in drum spre serviciu (de pe autostrada) admir Alpii, dar nu pot sa opresc sa fac fotografii. Mai ales în zilele cu Fön (vântul caldut tipic aici) muntii par atât de aproape, exact asa cum mi se pareau Fagarasii când mergeam la Piata Rahovei în Sibiu ♥
      Pupici si îmbratisari. O zi minunata sa ai!🤗😘💞

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase fotografiile, eu admir foarte mult fotografiile cu panza asta de ceata subtire a diminetii. Pare o perdea magica menita sa ascunda ziua de noi, sau aburul lasat in urma de zanele care au dansat peste noapte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, tipic acestui sezon, pânza de ceata ce se ridica dimineata de pe câmpuri... Noptile sunt înca racoroase (momentan temperaturile oscileaza la zero grade) iar amiezile sunt scaldate în razele firbinti de soare... Asa ca pamântul "transpira" dimienata ☺
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  5. These are very beautiful sceneries!

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Scuze, nu am vazut ca ai adaugat tu linkul! Eram la serviciu, abia acum am observat. Te pup. Seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  7. O dimineaţă cu adevărat superbă!
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  8. A doua îmi place foarte mult şi da, cum zice Rux, ar arăta bine pe un perete! ;)
    Te îmbrăţişez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe peisajele! Happy WW! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesaj codat?! Ce urmaresti tu aici "Daniele B"???? Sa imprastui cu virusi???! Trista lumea ta! 🫣😔🤨

      Ștergere
  10. Wow!. Chiar superbe aceste imagini. Frumoasă zona!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu știu să zic care îmi place mai mult, sunt superbe, toate trei. Cred că cea de la mijloc, pâlcul acela de trei arbori și fuioarele de ceață sunt de vis.

    RăspundețiȘtergere