vineri, 30 noiembrie 2012

Bun venit IARNA!

Joi dimineata ne-am trezit cu zapada de cinci centimetri si în continuare a nins întreaga zi.
Parca am muncit mai cu spor la curatenia generala si decorarea casei pentru sarbatorile de iarna... Câtiva fulgi de zapada si totul a capatat un sens concret :)
Orasul meu e alb, aerul e tare si miroase a curat. Bun venit IARNA! :)


PS: primele fotografii le-am facut in drum sepre serviciu, ultimele, de pe geamul biroului unde lucrez.
PING: Mirela, Nima, Karma, Larisa, Vienela, Dan, Elly, Gabi, Alexandru, Alina, Anastasia, Minnie, Vania, Zina, Adriana, OFZ, Iulisa, Pandhora, Tu1074, Sorin, Geanina, Cella, Angi, Vera, Aurora, Diana, Dani, SpuseiEu, Robert, Alice, aA, Betivul de cuvinte, Sara, Nicoleta, Gabriela Savitsky, Ema, Tudor, Daurel, Vero, Stefania, Acuarele, Rokssana, Caius, Gandvis, Jurnal albastru, Cleo, Aniela, Cerasela, Xaba, Rudolf, Cristi, Fosile, Vasile, SoriN, Anca, La bulivard, Melly, Ochiverzi, cafeauata, photoLeo, Maria, IronicBlond, Xaara, Tury, CalinHera, Kabea, Vulpita, Clipe de Cluj, CLM, Ana Usca, Cristian Dima.

24 de comentarii:

  1. Ce dragut! Mi-ar place tare mult sa ninga si pe aici, frig este, dar zapada se lasa asteptata :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa speram ca vom avea zapada si de Craciu, pentru ca sarbatorile de iarna fara zapada nu au niciun farmec!

      Ștergere
  2. Ho!Ho!Ho!
    A fost primul impuls cand am vazut imaginile.:)
    In ungureste "ho"inseamna zapada:),sa va bucurati de ea,
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ho inseamna zapada? :)) am mai învatat ceva :)
      ne bucuram, cum sa nu. Instalatiile luminoase pentru casa si curte sunt deja montate, dar fara zapada ar fi aratat un pic cam ciudat ;)
      Un weekend minunat, pupici

      Ștergere
  3. eee...uite ca a venit si iarna :)
    ajunge si la noi saptamna viitoare...
    imi place gradina ta acoperita de zapada,sunt sigura ca si casuta arata exact ca in povesti :)
    te pupacesc draga mea,o noapte de poveste iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) trebuie sa fie zapada, altfel cum sa ajunga saniuta lui Mos Craciun?!
      te pup si eu. Buna dimineata draga mea draga!

      Ștergere
  4. Oaaaau, ce iarnă frumoasă şi strălucitor de albă! La noi a fost azi teribil de cald, peste 20 de grade Celsius! Parcă era vară! Dar va veni şi iarna, asta e sigur. Noi o aşteptăm cu plăcere!
    Week-end frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de necrezut... 20°C?! la sfârsitul lui noiembrie?! ooooo!
      multumesc, un weekend minunat si tie, Alex draga!

      Ștergere
  5. In fiecare an prima zapada ne bucura! Adevarul este ca fara ea parca Sarbatorile sunt mai sarace, asa ca o asteptam si in Cluj, macar putin, pentru atmosfera.
    Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate :) si eu simt la fel.
      O iarna plina de bucurii îti doresc!

      Ștergere
  6. La nemti si Vremea respecta regulile! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. La noi au fost zile calde, placute. Imi place iarna din pozele tale:)
    Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sunt multi care adora iarna - dar doar in fotografii :)) eu o iubesc cu tot ce are ;)
      Un weekend minunat si tie, multumesc!

      Ștergere
  8. Câtă dreptate are Vasile!
    Mă bucur să văd zăpada de la tine, dar sincer, prefer să mai întârzie puţin...
    Să ai o zi minunată! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si pe mine m-a amuzat ce a spus Vasile :))
      o zi minunata si tie, Anastasia draga!

      Ștergere
  9. La tine ninge, la mine inmuguresc castanii ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, nu e semn bun! zice ca atunci cand infloresc castanii în noiembrie, va urma o iarna cumplita! dar... doar se zice ;) speram ca iarna va fi ca in povesti! pupici

      Ștergere
  10. La noi nu a nins înca dar prognoza vremii anticipa weekendul asta zapada!
    Acum urmeaza surpriza! Ninge sau nu?
    O bataie cu bulgari de zapada va doresc! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sa aveti o surpriza cât mai placuta, Minnie draga! :)
      mâine mergem cu prietenii nostri bucuresteni - Alina - Pauza de ceai si sotul ei - la un vin fiert si o bataie cu bulgari. Mâine este Primul Advent :)
      Un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  11. E prima zapada pe care o vad anul asta ! Minunata ! Ah, ce-as mai iesi si eu la o bataie cu bulgari :) Sa nu mai zic de vinul fiert de dupa ... dar macar asta se rezolva :) O zi perfecta, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) la noi este a doua oara, prima a durat doar 2 zile si s-a intâmplat la sfârsitul lui octombrie, un pic cam repede ;)
      Si tie o zi minunata, Dani draga!

      Ștergere
  12. Ce frumos s-a gatit orasul dumneavoastra, in haine albe si stralucitoare!
    Acum mie si mai dor de fulgii de zapada! La noi toata ziua a plouat, inca de asta noapte!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Abia astept sa ninga si la noi, sa vad orasul imbracat de sarbatoare, sa ies la joaca alturi de baietii mei, asa cum am facut si anul trecut, cand ne-am bulgarit tot drumul, pana la mama mea, care locuieste in celalalt capat al orasului. :))

    RăspundețiȘtergere