marți, 13 aprilie 2010

Premiu cu reguli :)

a) Prima regula e simpla: Sa postez premiul :) b) Sa spun de la cine l-am primit: "OANA - Mama pe net" c) Sa dau premiul la alte 12 persoane! Belle de Jour, Vaca-Verde, Mariana, Victoria, Irina, Giulia, Ema, Ana, Ceska, Calator, Roxana, Angela, Zâna. d) Sa afisez si link-urile lor! si sa le înstiintez :) f) Sa enumar 10 lucruri care-mi plac:
  1. Îmi place la nebunie clinchetul râsului fetelor mele si zâmbetul sotului meu...
  2. Îmi plac întâlnirile de familie si revederea prietenilor dragi...
  3. Iubesc soarele, ma fascineaza luna si cerul înstelat...
  4. Îmi place dansul norilor, sursurul izvoarelor, mirosul amarui al frunzelor de toamna, aroma fânului proaspat cosit, pulberea fina si sarata a valurilor marii ce se izbesc de stânci...
  5. îmi place gustul si mirosul lamâii în toate formele si preparatele: limonada, prajituri, creme, napolitane, bomboane...
  6. Îmi plac toti copiii mici si nu ma pot abtine, oricât de obosita sau grabita as fi, sa nu le zâmbesc macar o data...
  7. Îmi plac toate florile, dar mai cu seama: macii si florile de câmp, zambilele, lacramioarele, freziile, liliacul, trandafirii, floarea soarelui...
  8. Îmi place sa încep ziua cu muzica si o ceasca de cafea...
  9. Îmi place sa mestec guma-de-mestecat ziua întreaga, sunt singurul specimen al familiei si nu exista informatii cum ca am fi avut ascendent din familia rumegatoarelor :)))
  10. Îmi plac sâmbetele si duminicile petrecute în tihna acasa, fara ceas, cu mic dejun în pat, cu zabovitul în pijama, cu îndeletnicirile casnice, cu masa aranjata tip-top si copiii de jur împrejur, cu serile muzicale sau lectura...
Cam acesta ar fi lista Top 10 cu ceea ce "îmi place"

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru premiu. Cu ultima regula va fi mai greu pentru ca imi place grozav Top Ten-ul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Carmen - nu ma am cu lepsele... prea mult pentru mine... care nu sunt în stare sa raspund unor întrebari simple. Multumesc ca te gândesti la mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Calator,
    "cu placere" pentru Premiu si "multumesc" pentru compliment :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Giulia,
    nu este nici o problema draga mea! Tu stii ca mie-mi placi, asta este!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vazut, placut, primit, MULTUMIT!;)
    Onorata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana draga,
    (era dragut si Tartoras) ma bucur! trec sa vad :)

    RăspundețiȘtergere