marți, 27 aprilie 2010

În curte

Magnoliul nostru pitic a început sa-si piarda petalele sângerii, groase si catifelate. Ciresul este însa o splendoare! Îmbracat în alb, precum o mireasa inocenta, parfumat si plin de flori gingase, încântat de zumzetul albinutelor, priveste mândru peste-ntreaga curte. Lalelele multicolore au reusit sa puna în umbra suavele zambile si încet-încet se pregatesc si ele sa-si încheie misiunea de anul acesta... nu înainte de a preda stafeta lacramioarelor, margaretelor, trandafirilor si crinilor. Rododendronul, azaleea, iasomia si liliacul au deasemenea boboci tot mai dodoloti. Serbarea primaverii continua cu jocul culorilor si diversitatea parfumurilor, o adevarata desfatare a simturilor...

8 comentarii:

  1. Frumoase flori ai!
    Dar cu hamacul m-ai dat gata,e un vis de-al meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tetris,
    e un moft care ocupa 8 metri...aproape tot balconul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. magnolia este o planta absolut gingasa....
    creste numai unde vrea ea!

    magnolia poate sa fie si un simbol al demnitatii....

    RăspundețiȘtergere
  4. Virtualkid,
    asa este! A noastra magnolie are 3 ani, creste ûncet, dar înfloreste superb!
    O zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunata magnolia.le fel si celelalte flori.iar hamacul e si mai si :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Victoria ,
    si la tine e frumos :) Si eu mi-as dori un Bobby :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador magnolia, la mine acum incepe toamna e plina de magnolii aici in NZ.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lorenabr,
    :) bine ai intrat pe aici!
    spui ca e toamana...exista magnilii de toamna? sau nu am înteles eu bine? ca pe la noi înfloresc doar doua saptamâni la începutul primaverii...
    Ma bucur ca m-ai gasit, am sa te mai vizitez si eu de azi încolo :)
    O zi de toamna superba îti doresc!

    RăspundețiȘtergere