joi, 19 decembrie 2019

Checklist pentru Advent 2019

- sa facem curatenie generala (inclusiv spalat geamuri, perdele, podele) ✅
- sa decoram casa si curtea ✅
- sa pregatim coronitele de Advent ✅
- sa coacem fursecuri si covrigei ✅
- sa mergem în târguri de Advent ✅
- sa participam la serbarea/rile de sfarsit de an cu colegii (de serviciu, de fitness) ✅
- sa participam la actiuni caritabile ✅
- sa cumparam bradul ✅
- sa scriem si sa trimitem per post felicitari celor dragi ✅
- sa invitam / sa mergem cu prietenii la o cana cu vin fiert ✅
- sa mergem la o sesiune de masaj / cosmetica / manichiura, pedichiura ✅
- sa stabilim meniul pentru cele 3 zile de Craciun si sa scriem lista de cumparaturi ✅
- sa invitam nepotelele pentru un weekend la noi ❌ (abia in prima saptamâna din 2020 va fi posibil)
- sa împachetam cadourile pentru Seara de Ajun ❌ (mai e ceva timp ☺))
- sa pregatim /verificam globurile si instalatia electrica pentru brad ❌ (mai e ceva timp ☺)

3 comentarii:

  1. Carmen draga, reusesti sa bifezi toate cele de facut intr-un timp mai scurt decat reusesc eu sa citesc lista. :)
    *
    Leo a ales bradul din acest an?! :)
    La prajiturele am aruncat doar o privire fugara.:))
    Imi zboara gandul la un Craciun in California: decoratiuni de sezon sub soare arzator. Sigur, nu-i arazator soarele dar nici mult nu mai are.
    Frumos acolo la voi! Sunteti doi frumosi! Oh, sunteti trei - nu-l uit pe Leo. Si... daca mai scriu mult o sa ajung la un numar mult mai mare de frumosi. :)
    Te imbratisez cu drag! <3 Salutari si ganduri bune si de la "fetele" mele pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa-mi copiez si eu lista pentru data viitoare, poate reusesc sa fiu mai organizata... :) Pe Leo n-am cum sa-l trimit sa-mi ia brad. :P Sunteti tare frumosi! Numai bine! cu mult drag, Pupiciii si Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă organizare, se vede că faceţi o echipă perfectă ;)
    Numai bine vă doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere