luni, 9 martie 2015

Automobilele ce trec pe lânga noi ;)

Zilele trecute, eram pe autostrada când sotul mi-a spus "Uita-te ce masina ne depaseste!" :) Am ramas cu gura cascata si nici nu m-am gândit sa fotografiez, asa ca în momentul în care ne-am revenit amândoi din "Wooow!..." l-am rugat pe Helmut sa accelereze si sa o depaseasca, sa imortalizez întâlnirea ☺
Soferul din Maybach si însotitorea acestuia au gasit amuzant jocul, ne-au zâmbit si ne-au facut cu mâna. Ne-am depasit reciproc de câteva ori apoi... au disparut în ceata diminetii.
Maybach-Motorenbau GmbH este o companie germană fondată în 1909 de Wilhelm Maybach si contele Ferdinand von Zeppelin.
Daca la începuturi firma a construit si inventat motoare diesel si pe gaz concepute pentru aeronave si dirijabile, domeniul actual de activitate al companiei este construcția de automobile de lux. Brandul este deținut de DaimlerChrysler si sediul este la Stuttgart (Germania).
Dupa ce duetului Daimler - Maybach a prezentat la Expozitia Universala de la Paris, în anul 1889 primul motor cu doi cilindri în V, în patru timpi, Maybach GmbH a creeat primul prototip de automobil - numit simplu W1 (W de la "Wagen" = automobil) în anul 1919. Perfectionându-l, modelul W1 a devenit W2 si abia modelul W3 a fost primul automobil produs în serie, în anul 1921. De atunci, nu doar motorul a fost perfectionat ci si forma caroseriei si interiorul masinii - la ora actuala Maybach reprezentând luxul la cel mai înalt nivel. Maybach este astazi supranumit "regele autostrazilor".

Cea mai luxoasa limuzina Maybach a fost lansata în februarie 2015 si se numeste Mercedes-Maybach S600. Automobilul este echipat cu un motor V12 de 6 litri si concureaza cu Bentley Flying Spur si Rolls-Royce Ghost pentru titlul suprem al automobilului de lux în lume.
Exteriorul sobru ascunde un interior opulent. Spatiul interior este mai mult decât generos - gratie unor modificari de design si functionalitate. Dotarile satisfac cele mai sofisticate cerinte si se bazeaza pe tehnologiile de vârf, materiale folosite sunt de cea mai înalta calitate iar finisarea este lucru-manual.
Acest ultim tip de Maybach are 523 CP si 830 Nm la 1.900 rpm si în plus, este cea mai silentioasa masina din lume (coeficient 0,26)! Viteza maxima a fost limitata electronic la 250 km/h si automobilul poate ajunge la 100 km/h în doar 5 secunde. Consumul mixt se încadreaza la 11,7 litri/100 km. Pretul de baza pentru "Mercedes-Maybach S600" este 188.000 de euro.

12 comentarii:

  1. o limuzina in adevaratul sens al cuvantului, cred ca e de vis sa calatoresti cu o astfel de masina...
    inginerul din tine ne-a dat niste date tehnice care pentru cunoscatori cred ca sunt absolut suculente, se vede ca iti iubesti meseria :)
    pup draga mea draga, fai sa-ti fie seara! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Maybach este un automobil pe care noi muritorii de rând nu îl vom putea avea niciodata, sau... nu în viata asta :)) Dar Helmut a facut haz-de-necaz spunând despre cei doi din limuzina ca "sunt niste sarantoci, pentru ca uite, nu au sofer!" ;))))))))))) De obicei, cine-si permite astfel de automobil, nu se "stresseaza" sa conduca!
      Pup draga mea draga ♥

      Ștergere
  2. Na,ma uitai si eu ca si un vitel la poarta noua,dar maine cand le arat baietilor sigur o sa fie incantati.:))
    eu conduc doar bicicleta,asa ca...

    Si voi treceati pe langa ea,nu?:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmmmm, interesantă mașină! :) Un vis pentru mulți dintre ...muritoii de rând!

    RăspundețiȘtergere
  4. la asa masina trebuie sa ai musai sofer! sau nu? :)))
    eu asa zic!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi am fost in weekend la o mini expozitie de masini de lux si ne tot gandeam cum ar fi sa avem asa o masina. Apoi am revenit cu piciorele pe pamant. :)
    Oricum noi chiar ne iubim masina, avem un Ford negru care ne este tare drag, nu l-as schimba cu nici o alta masina. Ne leaga multe amintiri frumoase de masina noastra si pana la urma asta conteaza mai mult decat tot luxul din lume.

    RăspundețiȘtergere
  6. Helmut are dreptate! Niste sarantoci, nici macar sofer nu au la ea....:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu un roman are o astfel de masina:Becali.Eu ma multumesc cu Dacia mea,care ma duce prin toate coclaurile.Asta este numai in vis ,pentru noi.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, buna
    ca si ceilalti cunosc acelasi personaj care in Romania sa aiba acest tip de automobil ...
    parca au mai fost comandate alte cateva exemplare.
    Intr-adevar nu e pentru toata lumea, si cine il are sa il stapaneasca sanatos :)
    Un ade adevarat bolid

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu gandesc ca dl. Helmut. Masinile de la o anumita clasa in sus trebuie conduse si intretinute de catre meseriasi.
    Mi-am amintit de "Becali si ranga" ( scuze, n-am reusit sa scriu link-ul)

    RăspundețiȘtergere
  10. Faina masina si foarte faina postare! Iaca, ce era sa pierd! :)
    Din fericire (aici citeste si un hohot de râs) :)))) mie imi plac, in ordine, Lamborghini si Bugatti! Chiar imi plac! :) Si le voi avea in proprietate... mai incolo, cand voi gasi machete suficient de ieftine. :)
    Sa aveti un minunat sfarsit de saptamana! Imbratisari si pupici cu drag, de la noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu-mi place deloc! :-) E... prea mare!
    Eu aş fi curios dacă, din întâmplare, mai poţi vedea pe şoselele Germaniei un "celebru" Trabant? Ha, ha!

    RăspundețiȘtergere