sâmbătă, 14 martie 2015

Simetrii - Cu vaporasul pe Ljubljanca

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"



53 de comentarii:

  1. Superb!! Ador plimbarile cu vaporasul si imi aminteste, aceasta serie de imagini, de Dunarea pe care am vazut-o anul trecut la Budapesta. Este o modalitate de recreere atat de placuta, mai ales insotita de muzica si voia buna a participantilor! Multumesc pentru ocazia oferita de a avea, virtual, azi, o pauza de pranz in ritmalul valurilor...
    Sambata si weekend superb! Andra Alexa T

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o plimbare cu vaporasul pe râul ce strabate un oras, este o modalitate perfecta de a cunoaste acel oras.
      Fiind mijlocul lui februarie, pe lânga "capitan" si noi doi pe vaporas nu a mai fost decat un tatic cu doi copii prescolari. Nu a fost muzica si nici antren, de aceea, pot spune ca plimbarea a fost adevarata relaxare!
      te pup. O saptamâna minunat sa ai!

      Ștergere
  2. Wow, super tolle Bilder Carmen!
    Wunderschönes Wochenende wünscht Dir Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danke liebe Crissi! Ich wünsche dir auch eine angenehmen Woche ♥

      Ștergere
  3. perfecte reflexii, o calitate a imaginilor de exceptie, ca sa nu mai zic de locurile frumoase pe care le-ati vazut...
    frumos oras si cu siguranta incantatoare plimbare! :)
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ljubjanca strabate lin capitala Sloveniei si câteva din podurile ce-i unesc malurile mi s-au parut ca în Venetia! romantica a fost plimbarea ;)
      pup si eu, draga mea draga ♥

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Wow cât de frumoase sunt,toate îmi plac!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aţi prins un senin perfect, tocma' bun pentru reflexii! Iar unde nu era... perfect, jocul norilor dă o senzaţie aparte!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incredibil de senin a fost cerul... toata saptamâna am avut ceata, cu exceptia acestei zile :)) Am prin exact momentul! ☺

      Ștergere
  6. Sunt atat de frumoase ca le-am privit de mai multe ori.Ma simt deasupra luciului .Apa are o refexie superioara si incanta ochilul.O seara [lacuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, imaginile sunt superbe... peisajul real este un vis!
      O saptamâna placuta iti doresc, deasemenea! ☺

      Ștergere
  7. Superbe fotografii! Ce simetrii perfecte, ale unor locuri minunate.
    O duminica frumoasa, cu multe bucurii, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si pe mine m-a uimit simetria perfecta a imaginilor :) nici nu am fost constienta pâna când am vazut fotografiile pe monotorul computerului :)
      O saptamâna minunata sa avet si voi, Alex draga!

      Ștergere
  8. Minunate imagini, pline de frumusete si liniste! Sa ai o duminica doar cu bucurii, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, liniste si frumusete... ca intr-o zi de concediu ;)
      o saptamâna minunata sa aveti, Raluca draga!

      Ștergere
  9. Par ireale... nimic nu strică simetria, nici o undă, nici o adiere... sperb!
    O duminică minunată să aveţi! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost foarte inspirati sa face aceasta plimbare cu vaporasul. Avem amintiri tare placute! :)
      pup si eu. O saptamâna minunata sa aveti!

      Ștergere
  10. ce poate fi mai frumos! plimbare si zapada si soare si nori pufosi si albastru si un pic de verde! un cadru perfect!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat noroc! am avut zile supebe la schi, ore superbe in plimbarile prin oras, locuri minunate si variate si vreme ideala! Un concediu perfect :) pup si eu ♥

      Ștergere
  11. Faine fotografiile și perfecte simetriile! Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt suuuperbe fotografiile! Excelent ai surprins peisajele! :)
    Cele care par alb-negru sunt preferatele! :)
    Sa ai o saptamana minunat de minunata!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, daca ai sti ce greu mi-a fost sa selectez fotogtrafiile... Toate imaginile surprinse sunt superbe si nu am stiut ce sa las neprezentat :)))
      pup si eu. Imbratisari de la duo pentru trio ♥

      Ștergere
  13. Ce apa linistita, ce reflexii perfecte! Foarte civilizat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamâna petrecuta în Slovenia a fost o experienta tare placuta.
      pup Silvia draga.

      Ștergere
  14. Ce imagini deosebite!O adevarata liniste pentru suflet.O SAPTAMANA FRUMOASA SA AI!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce reflexii frumoase, draga mea! Ca si plimbarea cu vaporasul, ca si toata excursia, ca si voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc de o plimbare minunata cu vaporasul, in singura zi fara ceata din concediul nostru în Slovenia :))

      Ștergere
  16. Carmen! Multumim pentru cartea postala! O surpriza frumoasa! Si o pisica! :) A trecut aproape o ora de cand am vazut-o dar tot mai am zambetul larg pe moaca! :)) Mama e amuzata de pe la pranz, cand a luat vederea din cutia postala! A pus-o la loc vizibil si cand, venind acasa, am intrat in sufragerie am dat cu ochii de ea! :) E tare dragalas "paznicul turnului"! :) Am senzatia ca i-as putea simti finetea blanitei, asa-i de reusita cartea postala! Cu pata lui pe botic, priveste gales... :) Ce sa mai! E faina de numa-numa! Si despre ochii ei frumosi si verzi n-o sa mai scriu! :)
    Multumim pentru gandul tau catre noi, multumim pentru vedere! :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! :) <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca v-am facut o surpriza! :)) Obisnuim sa facem saptamanal o iesire in Bayern ;) Când am ajuns în varful turnului si am citit istorioara mâtei, am hotarât neaparat sa cumpar cartea postala. Surpriza mea a fost ca paznicul turnului a fost intr-o dispzitie ... de primavara si m-a invitat sa o cunosc personal pe Frau Wendelsteinin (numele mâtei) ☺☺☺ Am facut chiar o poza cu ea în brate.
      va pupam ♥

      Ștergere
  17. Ups! :) Ai inchis, cumva, comentariile?! Intreb pentru ca mie imi cam face figuri PC-ul de pe care lucrez in ultimul timp si nu mai stiu daca e eroare de la mine, de la browser etc. :)
    Oricum, scriu aici cat de mult imi plac fluturii de la MFC 12! :) Toti sunt frumosi colorati - in zbor ar arata ca petale de flori calatoare pe aripi de vant - dar interesant foarte mi se pare cel din foto 3, primul colaj. :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, le-am închis... temporar (?!)
      Am observat cu tristete ca majoritatea celor care lasa un comentariu o fac doar asa, superficial... doar sa arate ca au trecut pe aici - un asa zis "pact de reciprocitate". Stiu ca prin aceasta masura am impiedicat si pe acei prietenii-virtuali sinceri, însa în situatia aceasta nu pot incuraja dialoguri... exact asa cum scriai tu deunazi pe blogul tau, mi se pare lipsa de respect ca cineva sa treaca pe la mine si eu sa stau ca mutul... sa nu intorc vizita.
      S-a întâmplat ca saptamâna aceasta o persoana pe care am incurajat-o ani aici pe blog, sa gaseasca de cuvinta sa ma atace verbal... Am ales calea de a nu raspunde provocarii... am cedat nu pentru ca as fi mai slaba, ci pentru ca ma cred mai buna. In patru ani de cand am blog, este al cincilea "prieten-virtual" care a dovedit lipsa totala de bun simt. Ah... as putea spune ca nu este atât de grav. O data la 365 de zile ☺
      te pup draga mea. Multumesc pentru ca ai cautat si gasit "portita" de comunicare ☺

      Ștergere
  18. O mulțime de reflexii interesante. Îmi place nespus de mult fotografia din al treilea colaj, dreapta.

    Happy WW, Carmen ! (Scriu asta aici fiindcă ai închis comentariile la pagina respectivă.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o zi de miercuri minunata si tie, Zina! multumesc mult!
      da, reflexia aceea este si preferata mea ;)

      Ștergere
  19. ha1 pot sa scriu aici!:))
    deci, nu urmaresc Suits ca am asa multe seriale pe care le urmaresc si tot astept sa apara cate un episod....:)
    dar piesa, spre deosebire de tine , mie nu-mi place....:))
    dar florile zburatoare....sunt orbitor de frumoase! :)
    unde le-ai gasit?
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ha, m-ai prins! ☺
      Eu iarna asta m-am lasat prinsa in mreaja serialelor si acum greu ma mai desprind:)))
      totul a început cu "Breaking Bad" am vazut toate sezoanele în cateva saptamâni :))) (pe watchever) Au urmat " Downton Abbey", American Horror", "Dexter" Apoi am trecut pe netflix si am vazut "Mr, Selfrige" si "Suits" Acum sunt la sezonul 3 din "House of cards" ☺☺☺
      Pe mine m-a atras in primul rând textul melodiei "Greenback boogie" si mai apoi ritmul... :)) imi venea sa sar sa dansez de cate ori o auzeam in timpul filmului ☺☺☺
      te pup. Multumesc ca m-ai cauat! ;)

      Ștergere
  20. iti recomand Scandal! cred ca o sa te prinda de la primul episod....:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumoase reflexii!
    Draga Carmen cele mai noi postari nu au sectiune de comentarii asa ca am venit aici.
    Happy WW!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, Mihaela draga. Am scris mai sus, in raspunsul pentru Diana, care este motivul pentru care am decis sa închd casuta pentru comentarii. xoxo

      Ștergere
  22. Mi-a placut mult ideea titlului ales. Flori zburatoare! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce surpriza....! nu ma asteptam sa te gasesc pe aceasta pagina! trebuie sa spun ca sunt impresionata...
      Titlul :) multumesc! Sustin ca orhideele sunt "fluturi cu radacini" iar fluturii sunt "flori zburatoare" :)
      happy WW! ☺

      Ștergere
  23. Am uitat sa spun ca si imaginile din Slovenia sunt frumoase. Orasele vechi sunt frumoase.
    PS. Steaua a mai castigat un meci azi. Chiar acum se incheie meciul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :) Ljubljana a fost o descoperire neasteptata. In urma vacantei petrecute în zona am ramas cu placute amintiri.
      PS: Hai Steauaaaaaaa! :) ma bucur mult. Multumesc, chiar ca nu mai sunt la curent cu ce se întâmpla în "sportul rege"... Helmut tocmai se uita la Borussia Dortmund - Juventus.

      Ștergere
  24. Carmen, embargo total ?! Văd că nici la superbele reflexii din interioare elegante nu ai dat drumul la comentarii. N-ar fi mai simplu sa introduci acea setare de aprobare prealabilă a comentariilor ? Nu le aprobi pe ale persoanei care te-a supărat și gata !
    Să ai zile frumoase, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina draga, am inchis comentariile nu pentru a interzice tupeistului sa mi se mai adreseze ci si pentru ca starii mele îi lipseste acum entuziasmul dialogului chiar si cu prietenii-adevarati... NU sunt în stare sa fac vizite si nici sa raspund comentariilor... Acesta a fost motivul "embargoului" ☺
      weekend minunat sa ai, Zina draga!

      Ștergere