miercuri, 4 martie 2015

Miercurea fara cuvinte (10) - Culorile primaverii



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

35 de comentarii:

  1. Așa mai zic și io, că m-am săturat de atâta zăpadă. E timpul pentru primăvară. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut superbe! Este minunată această perioadă a începutuli de primăvară, cu spectacolul acesta mirific al renaşterii naturii. Şi este abia începutul!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. “Oricat de batrani si nepunticiosi am fi, intotdeauna vom astepta cu nerabdare primavara. Cine poate sa reziste sentimentului de bucurie si de fericire de care esti animat atunci cand participi la renasterea ei?” (Anonim)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumusetile primaverii se arata deja! Fie sa ne tot zambeasca! :)
    Imbratisari cu drag si un... buchet de ganduri bune de la noi! :) Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună dimineaţa !
    Deocamdată în urbea mea am fotografit doar ghiocei pentru că nu am avut timp să "culeg" şi alte flori. Îţi mulţumesc pentru colecţia de flori.
    Să ai o noapte liniştită cu vise frumoase de primăvară.

    RăspundețiȘtergere
  6. Intai mai timid apoi din ce in ce mai hotarata, primavara soseste peste tot. Astept sa vad si pe la mine toate aceste minunate culori pe care ni le arati tu aici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Of ! Tu ne arăți minunate floricele de primăvară și la noi parcă a venit iarna din nou...

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  8. De abia le astept si in gradina mea...Ce vesela si optimista zi de miercuri!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand am vazut aseara cum ningea, nu m-am gandit caai da soarele azi.Acum pot privi linistita culorile primamaverii.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am umplut si eu casa de flori, de la zambile frumos mirositoare, la lalele gingase. :D Te puuuup!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Sunt absolut superbe pozele tale,o simfonie de culori,alb-violet și galben!
    O zi primăvăratecă îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna dimineata! Ceva mai inaintata primavara la voi, dar si aici vine puternic din urma :) Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  13. un curcubeu de flori de primavara...poate fi bucurie mai mare? :)
    pup draga mea draga, buna dimineata, multumesc ca m-ai inscris! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Duminică am fost special în Cişmigiu, pentru ghiocei. Era un covoraş întreg, mi-au umplut sufletul de bucurie, chiar dacă era bine să fi fost puţin mai devreme. Mi-ar fi plăcut tare să fi fost şi brânduşe, dar nu avem acolo decât gălbenelele acelea micuţe, care nu ştiu cum se numesc. Mă bucur să văd la tine brânduşele, îmi plac foarte mult! Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai adus primăvara în blogosferă, Carmen :)
    Am găsit şi eu câteva culori, aşa, mai de Babe.

    RăspundețiȘtergere
  16. Iubesc primăvara cu paleta ei de culori! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte faine floricele! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbă bucățica asta de primăvară!

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoase culori! A venit primavara , iar tu esti relaxata pe bancuta din parc ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi-ai adus multa bucurie cu atatea flori frumoase! La Bucuresti este cald si insorit, se simte atmosfera de primavera si aici, dar in zilele urmatoare se anunta iar ninsoare.
    Te imbratisez, sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Privesc,imi incarc sufletul de frumusete si iti multumesc pentru ca ai
    impartasit cu noi asemenea splendori primavaratice!
    O zi plina de noroc si fericire!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce colecție minunată de floricele! Să vină primăvara!! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. tare frumoase sunt! eu nu am o gama asa larga de culori...e cate o floricica pe ici pe colo....
    seara faina! te pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce nebunie de culori, parca simt mirosul ghioceilor! Azi a fost frumos la noi, dar mai au babele o ultima zbatere, s-ar parea ca revine frigul pentru cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  25. La noi doar ghioceii si angliceii au inflorit.
    Minunata primavara!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. O,ce de branduse si ce culori faine!La noi inca n-au ieist ca n-a fost cald....si cum se anunta zapada zilele astea inseamna ca nu le vad prea curand.
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  27. Zile pline de flori! De-acum ne vom bucura de culori şi miresme... :)

    ps
    am fost atât de prinsă zilele acestea... o primăvară frumoasă, draga mea! pup

    RăspundețiȘtergere
  28. La multi ani, de 8 Martie!

    Sper ca absenta e de bine! :) Iti dorim sanatate, multe-multe bucurii si implinirea dorintelor! :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio! <3

    (m-am grabit sa iti scriu pentru ca s-ar putea sa lipsesc de pe aici azi) :)

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani de 8 Martie! O primavara frumoasa cu flori frumoase, precum acestea, cu mult soare, cu bucurii si optimism, acum si intotdeauna, asa cum ne place!! Salutari calde si sper ca totul este ok!!
    :) Martie insorit!! Andra Alexa T

    RăspundețiȘtergere
  30. La mulți ani,CARMEN!
    Un 8 Marti efericit îți doresc ,draga mea!
    Un început de săptămână minunat și plin de bucurii îți doresc!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  31. La mulţi ani pentru 8 Martie, dragă Carmen! Sănătate, bucurii şi numai bine, ţie şi celor dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  32. Draga mea, am trecut sa iti urez La multi ani cu primaveri frumoase si o saptamana linistita si relaxanta!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere