joi, 28 iunie 2012

Brasov - Jurnal de vacanta (5)

(Jurnalul de vacanta '12
a început aici cap.1, cap.2, cap.3 cap.4)

Am ajuns seara târziu în orasul de la poalele Tâmpei si am descarcat toate bagajele din masina, pentru ca în Brasov urma sa locuim trei nopti.
Am avut cheile apartamentului matusii mele, direct pe Bulevardul Garii si ne-am organizat în asa fel încat diminetile sa le petrecem vizitând împrejurimile si serile sa ne plimbam prin oras.
În prima zi am vizitat Castelul Bran si cetatea Râsnov.

A doua zi am vizitat Castelul Peles si am servit masa de prânz în Poiana Brasov.

(promit ca vor urma cele mai frumoase fotografii si impresiile personale despre cetatile brasovene)
Ploaia a facut parte din peisajul de zi cu zi, nu ne-am împrietenit cu ea, dar am tolerat-o, ca ce altceva puteam face?! Am cautat sa o îmbunam purtând haine vesel-colorate, am certat-o, am hâșâit-o, dar nimic nu a ajutat! Trei zile si trei nopti a turnat cu galeata! Când pe 31.05 am parasit Brasovul, orasului parca nu-i mai lipsea mult sa fie înghitit de ape!
Ca prin vraja însa, exact în momentul în care am ajuns în Sibiu, norii secasera! Ce bucurie, pentru ca programul urmatoarelor zile a fost direct dependent de vremea frumoasa si... (va urma)

1. Frumoase clipuri...
    Desi cunosc locurile, tot m-am uitat cu placere...

2. O, minunate locuri! În vara aceasta vom merge la niște prieteni, la Brașov, la întoarcerea din concediu. Abia aștept să revăd Poiana și orașul , mi-e dor. O seară frumoasă, dragă Carmen! :)

3. Mi-au placut mult fotografiile!
    Si locurile!
    Castelul Peles m-a impresionat mult atunci cand l-am vazut pentru prima oara. Acum, sentimentul este acelasi.
    Mi-a placut si apartamentul din prima imagine. Salonul e grozav aranjat!
    Ma bucur ca ati avut parte de o vacanta pe cinste!
    Pupici

4. Ce fain! Văzându-le, mi s-a făcut dor. Brașovul face minuni! Nu te întorci acasă cum ai venit. Cât spirit poate să aibe orașul!

5. Pacat ca a plouat! Dar voi nu ati renuntat! Ati vazut locuri minunate ! :)