miercuri, 27 iunie 2012

Miercurea fara cuvinte(26) - Sighisoara

în completare la JdV(4) -Sighisoara



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

57 de comentarii:

  1. Am trecut prin Sighi;oare,făcând drumul invers dispre Brașov spre Cluj,în 2004 !Mi-a plăcut mult dar am văzut tare puțin.Rămâne să fac încă o vizită :)!!!
    Planuri,planri...
    Foarte frumoase fotografii ai făcut !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sighisoara a fost vreo trei ani la rand una din locatiile din care nu puteam lipsi vara. Un oras cu istorie care m-a impresionat mult.
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac pozele, imi place si orasul. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. S-au spus deja atat de multe despre Sighisoara incat eu ramn doar sa admir fotografiile si sa ma bucur ca orasul e la noi, in Romania:)
    Salutari si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. looks like a wonderful place to explore. Have a great WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe instantanee draga Carmen!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase alegeri faci ! Cladiri care inspira respect, siguranta si nostalgia unor vremuri demult apuse.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubesc aceste orasele medievale! Ceva din adancul meu raspunde atmosferei lor de poveste!
    Foarte frumoase imaginile, te fac sa visezi departe!...
    O zi minunata pentru tine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sighisoara e un oras deosebit de frumos. Cand am fost eu, biserica era in renovare, nu am putut intra. Foarte frumoase foografii!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun venit la întâlnire. Mă bucur că s-a remediat defecţiunea. Văd că ai făcut drumuri lungi şi frumoase prin Transilvania. Ai avut de unde-ţi umple tolba cu fotografii care de care mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos oraș, cu parfum medieval și străzi desprinse , parcă, din secolele trecute. Fotografiile sunt reușite, chiar dacă vremea a fost ploioasă! Dar vorba omului optimist: nu vă împiedică pe voi o ploicică să vă vedeți de concediu! Așa și trebuie, omul să supună natura, nu invers. Vă felicit pentru minunata vacanță și continui să admir pozele. O zi minunată, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sighisoara are un farmec aparte! Un loc boem dar in acelasi timp parca strajuit de reguli ce-i sporesc frumusetea şi aerul medieval! Te imbratisez draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună CARMEN!
    Mulțumesc pentru minunatele poze!
    O zi superbă îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos oraş! Îmi doresc de mult timp să-l vizitez... Poate mă mobilizez vara asta!
    Mulţam pentru jurnal!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cât am umblat eu prinb ţara asta, la Sighişoara tot n-am reuşit să ajung, dar trebuie să reuşesc...cândva.
    Foarte frumoase poze!
    Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lovely architecture love the amber colors and the arches

    RăspundețiȘtergere
  17. Ah, Sighisoara.. De oricate ori as ajunge acolo, tot mi se pare prea putin :)

    RăspundețiȘtergere
  18. tare mi-ar placea sa explorez toate ulitele cu ap foto de gat. chiar cu ploaie, orasul are farmecul lui medieval aparte. multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Un farmec aparte are orasul asta! Frumoase imagini...;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Fotografii minunate se adauga jurnalului tau de vacanta... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoase poze....
    Scuze ca te intreb dar nu am vazut-o pe Rokssana demult....
    Stii cumva ceva de ea ,de ce nu mai posteaza ,e plecata ????
    Multumesc si scuze ...
    Happy day ,happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu am foast la Sighisoara, dar doar o data. Fotografiile tale sunt foarte frumoase. HW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sighișoara e un oraș de care îmi amintesc cu drag...
    Sunt foarte frumoase fotografiile!
    Vă doresc o zi plină de frumusețe!:)

    RăspundețiȘtergere
  24. unul dintre orasele mele de suflet, pe care mi-ar placea sa-l mai revad eventual in perioada festivalului medieval :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Inca un oras ce trebuie notat in lista " must see ". :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Un oras care si-a pastrat stilul medieval.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce calatorie frumoasa ati facut prin tara:D! Am vazut si celelalte fotografii si mi-a placut foarte mult si salina de la Turda (unde nu am fost inca, din pacate;P). La Sighisoara am fost pe la inceputul anilor 90 - :D imi amintesc si acum turnul cu ceas si bucuria ca l-am prins exact cand se deschidea:D
    O miercuri minunata:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Avem o ţară frumoasă. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. imi place ca ai ales locurile mai putin fotografiate de ceilalti. Frumos fotoreportaj

    RăspundețiȘtergere
  30. Minunatul orasel Sighisoara, am amintiri dragi de acolo si imi place foarte mult. Chiar ma gandesc sa merg cateva zile sa ma plimb prin Cetate. O zi minunata Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu am fost niciodata, dar iata, cu aceasta postare, m-ai convins ca trebuie sa merg candva...

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna!
    Minunate locuri sunt in Romania! Si, din fericire, mai intalnim si multi oameni minunati!
    O zi minunata sa ai, urmata de alte zile minunate!

    RăspundețiȘtergere
  33. Sighisoara este un oras foarte frumos :)
    Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Servus!
    Eu am comentat la precedenta postare. :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumoase locuri, frumoase sentimente...

    RăspundețiȘtergere
  36. Amintiri din adolescenta ... Merci, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  37. ... fara cuvinte, nu?
    am vizitat orasul de mai multe ori, e o minune putin valorificata!
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  38. Foarte frumos. Am reusit sa ajung pana acum in Sighisoara de 2 ori si a fost extraordinar, mai ales la diferite fetivaluri. Jos palaria!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. looks very quiet and relaxing. The fact it had just rain I can only imagine the smell of mother nature all around.

    RăspundețiȘtergere
  40. Un loc unde se poate simti trecutul mai mult decat in alte orase... Pe o terasa din Cetate am baut, candva, un Uzo excelent! Parca as repeta experienta...

    RăspundețiȘtergere
  41. O sa ajung si eu pe-acolo in vizita intr-o zi...
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  42. Eu, nu am fost niciodata la Sighisoara si ma bucur foarte mult pentru ca ati deschis aceasta oportunitate, de-a face o plimbare, pe acele meleaguri, incarcate de istorie, fie chiar si virtuala. Va multumesc mult. O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte frumos orasul, parca esti in alt timp. Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  44. Frumoase fotografii, Carmen. Si eu vreau sa ajung in Sighisoara in august:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. Am admirat si inca admir orasul Sighisoara (in special cetatea) pentru oamenii care locuiesc acolo si pentru diferenta de civilizatie prezenta acolo.

    RăspundețiȘtergere
  46. Chiar este o destinatie pe lista mea de vacanta...Sighisoara. mi-au mai povestit cateva persoane despre aceste locuri. Oricum Miercurea fara cuvinte este un proiect incantator, motiv pentru care tabelul de mai sus s-a mai imbogatit cu un participant.

    RăspundețiȘtergere
  47. Superb acest oras medieval!!!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Parca n-ar fi imagini de la noi...

    RăspundețiȘtergere
  49. Carmen...in primul rand vin cu o scuza: nu stiu ce am, parca sunt pe o alta planeta ! :(
    Cred ca oboseala si stresul isi spun cuvantul !
    Imi place calatoria ta prin tara si citesc tot ce scrii, sa vad cum ai simtit tu locurile! :)
    Astept cu nerabdare continuarea ! Happy WW (chiar daca azi este joi:) ) !

    RăspundețiȘtergere