miercuri, 20 iunie 2012

Miercurea fara cuvinte (25) - La scăldat






Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

53 de comentarii:

  1. pe caldura asta merge un scaldat
    :) o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...ce bine se simte! :)
    noapte faina iti doresc...

    RăspundețiȘtergere
  4. E timpul scăldatului !
    E vară,vară cu 41-42 de grade !
    La scaldă cu toții !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va îmbratisez pe toti aceia care nu ati uitat de întâlnirea noastra de miercuri! va multumesc mult si pentru comentariile si participarile la editiile precedente. Am fost plecata trei saptamâni si jumatate în concediu (prin România) si tocmai m-am intors acum o ora. Promit sa-mi reiau chiar de mânine activitatea blogeristica si sa trec personal pe la fiecare din voi, dragi prieteni :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Avantaj, pasarea.
    Noi mai asteptam...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Când căldura este mare se caută balta cu apă răcoritoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc pentru cea mai surprinzătoare și frumoasă vizită de azi! Exact acum i-am spus Enyei primul La mulți ani și pe facebook, și aștept dimineața ca s-o pup de un milion de ori! Mulțumesc de urări!
    Mă bucur că ați ajuns cu bine și că ați avut o vacanță frumoasă. Acum, noapte bună și o zi reușită mâine! Bine ai revenit dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ooo da....bine mai e de ele :))
    bine ai revenit,te pupacesc :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ai venit, odihneste-te si spor la treaba! Ia-o domol...

    RăspundețiȘtergere
  11. La căldura ultimelor zile, mai că-mi vine şi mie să trag aşa o bălăceală! :-)
    Faine pozele!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine ca a gasit unde sa se racoreasca! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar ca si eu m-as duce la scaldat...Cu timpul acesta de caldura imensa pana la cer e greu...
    Pupici!Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună CARMEN!
    Sunt minunate pozele tale!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. O zi frumoasa ,plina de speranta ,credinta si bucurii...
    O zi in care sa alegi viata si binecuvantarea!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. A venit vacanta de vara si pentru ele :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Igiena, ca şi şcoala, îşi are importanţa ei...

    RăspundețiȘtergere
  18. Super fotografii, felicitari ! Cat despre subiect... Toti ne-am dori un scaldat racoritor !

    RăspundețiȘtergere
  19. Vrem si noiiii!! :))) Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce draguta este frumusica! Asta da balaceala! Cu bine draga CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  21. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    :)
    I-am lua locul zilele acestea... avand in vedere ce caldura e in Bucuresti.
    O zi racorasa si frumoasa.
    Las la portita... tuberoze!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna dimineata, Carmen! Si bine te-ai reintors!
    Tare cald trebuie sa-i fi fost lui Hansi :) A facut o baie pe cinste!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  23. un mod minunat de a scapa de caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  24. neata buna!
    carmen, n-am reusit sa imi postez linkul, nu l-am putut sterge pe cel de saptamana trecuta si cand intr-un final am reusit,nu m-a lasat sa corectez nimic. te rog sterge linkul din tabel, pentru ca e eronat si daca nu-ti este prea greu posteaza-mi tu pe cel corect:
    http://redsky2010.wordpress.com/2012/06/20/wordless-wednesday-refreshing/#comments
    multumesc mult! eventual poate ma poti ghida cum sa nu-mi prind urechile data viitoare ;)
    on topic: o cam invidiez de zburatoarea asta fericita! are piscina ei proprie :)

    RăspundețiȘtergere
  25. ce simpatica! :)) se racoreste si se scalda. frumoase pozele, parca ma racoresc privindu-le, caci azi iar o sa fie cald. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Pe o asa caldura e tocmai buna o balaceala sanatoasa! Bun regasit! Imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Hansi face baie ! :D :D :D
    Banuiesc ca Gretel e ocupata cu cresterea puilor :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Tare-aş vrea şi eu...!
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  29. Da... Numai asa putem infrunta canicula. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. I-as urma si eu exemplul :D Ce mi-ar placea o scalda buna :D

    RăspundețiȘtergere
  31. :D vreau si eeeeeu :))))) Happy WW:D

    RăspundețiȘtergere
  32. E vremea potrivita pentru scaldat, dada! Doar ca eu nu stiu sa inot :)
    O vara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  33. frumoasa serie de imagini! culorile par din film!
    iar de senzatia transmisa, ce sa mai vorbim!
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  34. ...ce bine de ea...se racoreste... :)
    Frumos surprinsa!

    RăspundețiȘtergere
  35. Bine ai revenit, multumesc ca nu m-ai uitat
    si mi-ai dat ocazia sa vorbim la telefon,
    iar acum virtual la toti ne-ar prinde bine un scaldat!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  36. până şi micile vietăţi simt nevoia de a se răcori...
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  37. imbratisari calde (foarte calde!!) din Apuseni!

    RăspundețiȘtergere
  38. Vai, ce baie as face si eu acuma!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. O baie buna prinde bine la asa temperaturi!... ;)
    O zi frumoasa sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  40. Felicitări pentru această secvenţă de fotografii la fel de frumos. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
  41. Pe aceasta caldura merge o baita bine bine, dar la mare. Pana atunci las creaturile inaintea mea sa se racoreasca:)

    RăspundețiȘtergere
  42. Intotdeauna e primitor la tine si mi se face dor de acasa...

    RăspundețiȘtergere
  43. Dupa numarul fotografiilor,scalda a durat,nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
  44. Ce bine se balaceste mititica pe caldurile astea. Foarte frumos ati surprins-o, racorindu-se. O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere