miercuri, 6 iunie 2012

Miercurea fara cuvinte (23) - Fructe... roz



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

68 de comentarii:

  1. Wow. Superbe fructe:D
    O miercuri minunată!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara Carmen! Trebuie sa recunosc ca nu am vazut niciodata conuri de brad rosii. O fi un brad mai special. Sau poate e un brad indragostit si a rosit de emotie:)
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din fotografii reiese o mare prospetime...Mmmmmmm! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. adorabile! eu nu am mai vazut :P
    noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  5. Biologul din mine nu poate să-și țină gura ! Carmen, conurile nu sunt fructe, sunt flori, căci sunt purtătoarele elementelor sexuale. Altfel, roz și frumușele !

    RăspundețiȘtergere
  6. Noa serbus şi bună reîntâlnire la o miercure fără cuvinte. Mi-au plăcut fotografiile ce le-ai prezentat. Să ai o noapte faină şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce splendoare colorată în verde și roz !
    Demult n-am văzut așa ceva !
    Mulțumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  8. Aşa nu am mai văzut! Sunt foarte, foarte faine. E la noi?

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine poze! Nişte "fructe" cu totul deosebite, ca forme şi culoare.
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  10. la tine a poposit mereu energia, sub diferite forme! IMI arata si mai mult cat de departe sunt:)

    RăspundețiȘtergere
  11. neobisnuita culoare,trebuie sa recunosc :)
    parca verdele pare mai verde daca conurile sunt...roz :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna sa va fie inima si viata!
    E a treia saptamana cand ma joc dar prima zi cand pot adresa cateva cuvinte (defectiune tehnica remediata intre timp)

    Minunat arata crengutele incarcate! Din conuri pot fi congectionate unele obiecte foarte dragute pentru decor.
    Numai bine!
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos, un nou ciclu al vietii - muguri si fructe...nu am mai vazut conuri asa roz. Unde sunt facute fotografiile?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce combinatie frumoasa de verde crud si roz! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen, poti sa ma stergi de la nr 18? Cumva am pus din greseala acolo link la postarea de saptamana trecuta. Am corectat cu intrarea nr 23. Merci de intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  16. Unde ai gasit frumusetile acestea? sunt de efect, imi place constrastul

    RăspundețiȘtergere
  17. are those fruits edible? lovely shots.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nici eu n-am vazut inca asemenea conuri. Sunt foarte frumoase in culoarea aceasta, rozalie :)
    Vacanta placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu sunt prea pătruns de campania electorală, aşa că acolo am găsit fructele cele mai roz.
    P.S. Bun regăsit!

    RăspundețiȘtergere
  20. 'Neata, Carmen! Interesant bradut; si colorat.
    Cum a fost in Delta?

    RăspundețiȘtergere
  21. Le nôtre, comme les conifères!... :)
    Frumosi brazii tai, te sarut, o zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  22. Aveam nevoie şi de ceva roz în atmosfera asta gri! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Splendoare-n florile de brad .
    Happy WW ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. Tare faine!
    Sper sa reusim si o plimbare prin Apuseni cand va intoarceti!
    Zile senine sa aveti!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna dimineata cu miros de brad :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce frumoase și rar întâlnite astfel de fructe - mă refer la culoarea roz...
    Vă doresc o zi frumoasă și concediu plăcut în continuare!
    Pupici și îmbrățișări magice! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Mai sunt printre ele și conuri de anul trecut și crează o combinație frumoasă. Au o cromatică prospătă, întocmai ca mireasma lor!
    Vacanță superbă în continuare, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Esti tu o norocoasa de gasesti asemenea minunatii.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Arata... apetisant! Ca niste prajiturele. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Arata foarte fain! Mai ales verdele ala crud :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Răspunsuri
    1. pozele tale inca arata verdele crud, ca de primavara, in care rozul neobisnuit al conurilor face un contrast tare simpatic.

      Ștergere
  32. :)
    Bun regasit, tuturor!
    Carmen,sarut'mana.
    Minunata natura. Deja imi miroase a brad umed, adica a padure.
    O zi splendida, tuturor.
    Las la portita... gladiole.

    RăspundețiȘtergere
  33. ciudat ca sunt roz, nici nu stim:))
    frumoase poze
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  34. Natura, frumoasa natură... tăcută şi, de cele mai multe ori, nevăzută!
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  35. ce conuri fragede au brazii tai..aici sint peste tot conuri mici cazute d ela ploile interminabile

    RăspundețiȘtergere
  36. Verde crud si roz...frumoasa combinatia !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  37. trebuie sa recunosc, pozele tale imi lasa imaginatia sa zburde :))))))

    RăspundețiȘtergere
  38. Cat de frumos!!!!!!!!!! Si verde si... muguri de brad ;))

    RăspundețiȘtergere
  39. Pozele tale imi fac un chef nebun de mers la munte :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu stiu cum faci ca iti alegi subiecte aparent banale, pe care, insa le faci sa devina absolut fantastice.
    Minunati bradutii si conurile lor :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Rozul conurilor tale de brad ne ajuta
    sa speram intr-o viata mai roz!

    RăspundețiȘtergere
  42. E prima data cand le vad asa, in astfel de culori. Foarte frumoase poze! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  43. Mai mult decit roz, au chiar o nuanta de fucsia :) Numai bine, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  44. Cred că-i mai bine de pozat frunze obişnuite, căci la conifere se pleoştesc mai greu...

    RăspundețiȘtergere
  45. E primitor la tine:) intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  46. Deosebite... Se potrivesc cu numele blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  47. Wow!Nici eu nu stiam de conurile roz...

    RăspundețiȘtergere
  48. N-am vazut pana acum conuri roz. Carmen multumesc pentru fotografii! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  49. Vin si eu in al 11-lea ceas! Pentru mine toata ziua a fost marti si ma miram ce-au patit prietenii mei de au postat MFC de marti! :)
    Super fotografii Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  50. Mugurii au un verde superb,iar conurile par niste "bebelesi".

    E vremea siropului din muguri de brad sau pin.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  51. Nu am stiut ca exista si con de culoare roz, acum vad pentru prima data.
    Happy WW,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  52. Foarte frumoase! Nu le-am mai vazut pana acum asa ^^ Bravo! Imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  53. Pline de prospetime si candoare sunt imaginile. Va multumesc mult pentru delectare. O seara minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  54. Frumoase sunt si vârfurile crengutelor, cele crescute anul asta!

    RăspundețiȘtergere
  55. 2 ore am cautat in sectorul "conifere" sa vad cum se numeste minunea asta de copac si nu am gasit :)))

    RăspundețiȘtergere
  56. cat de misto arata conurile astea!!! senzationala culoare.

    RăspundețiȘtergere
  57. Un titlu foarte potrivit pentru o imagine frumoasa a naturii care ne inconjoara! Felicitari! O zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere