joi, 21 iunie 2012

Amintiri proaspete

Dupa cum multi deja stiti, alaltaieri ne-am întors dintr-un concediu de trei saptamâni si jumatate, petrecut în România.
Am trecut prin 4 tari (Germania, Austria, Ungaria, România), am strabatut 3 capitale (Viena, Budapesta, Bucuresti), am traversat tara pe diagonala mare si pe ruta noastra am atins 16 judete (BH, CJ, MS, BV, SB,VL, AG, DB, IF, CL,TL, BZ, PH, AB, HD) si 8 resedinte de judet (Oradea, Cluj, Brasov, Sibiu, Constanta, Tulcea, Buzau, Deva). Am parcurs în total ~4800 km, am poposit în cele mai frumoase locuri, ne-am revazut cu cei dragi (am legat chiar si prietenii noi), am trait experiente frumoase (si doar câteva mai putin frumoase), am împletit perfect drumetiile de munte cu zilele de plaja, banchetul de liceu, vizitarea de muzee si vizionarea de spectacole. Am avut un concediu plin si bogat în evenimente, suntem bronzati, relaxati si multumiti de tot ceea ce am trait. Atâta vreme cât amintirile-mi sunt înca proaspete, am sa le astern aici, sa ma mai bucur odata de fiecare moment si... cine stie, poate ca jurnalul meu de vacanta va servi ca sursa de inspiratie în alegerea traseului pentru unul din concediile pe care le planuiti pe viitor :) M-as bucura!
Voi trece rapid peste ruta Augsburg-Passau-Linz-Viena-Budapesta-Debrecen, la fel de rapid cum am si parcurs-o (1001 km în 8 ore si jumatate, cu pauze de cafea), neavând altceva de spus decât ca autostrazile sunt line ca-n palma, cu 2,3 si 4 benzi, cu marcaje clare si zone de popas curate si dotate cu tot dichisul. Am intrat în tara prin vama Bors si trecând de Oradea, ne-am îndreptat spre Beius (înca 138 km, pentru care am avut nevoie de 2 ore si ceva!), unde ne asteptau dragii nostri prieteni "2F si-un A". Ploaia rece beiusana ne-a spalat urmele oboselii si dupa ce ne-am ospatat cu bunatati, am stat la povesti pâna târziu, sub streasina casei lor de vacanta.

Ploaia a continuat si-n ziua urmatoare, asa încât nu am putut proba balansoarul de la umbra nucului... Drumul nostru a continuat spre Cluj (va urma)

1. imi place mult ideea "jurnalului" tau de vacanta :)
    sunt convinsa ca vor urma povesti mai lungi sau mai scurte dar cu siguranta savuroase...
    imi pare rau ca nu le voi putea citi zi de zi(maine seara plec pentru cateva zile la Timisoara) dar la intoarcere voi citi periplul tau acasa pas cu pas :)
    te imbratisez...si spor la povestit >:D< :*

2. Abia astept sa te citesc...
    Ma bucur ca ati avut parte de un concediu pe cinste!
    Si ma bucur ca te-ai reintors ca incepuse sa imi fie tare dor de tine!
    Pupici

3. Ai ratat Harghita! Mno, data viitoare. :)
    E bine acas, nu?
    Trece ca vantul si ca gandul.

4. Cred că a fost de vis !!!

5. Bine ai revenit la tine acasă. Îmi place că ne povestești și nouă cum ai petrecut. Vino pe blogul meu, eu povestesc o fripturăăă, mmm !

6. Bine-ai revenit! Minunat concediu! Îmi doresc şi eu unul, măcar lung, dacă nu asemenea..., dar întotdeauna se iveşte ceva de făcut şi mi-l ciuntesc. Anul acesta mi-au mai rămas doar 9 zile, din care nu ştiu câte vor fi concediu. Dar, mă voi relaxa "în concediul tău".
    Weekend plăcut! te pup.

7. Frumos traseul turistic. Sunt convins totusi ca in afara peisajului si dorului de tara, in Romania drumurile nu se compara cu cele din strainatate. Toate cele bune !

8. Frumos concediu ați avut și mă bucur mult pentru voi! Abia aștept să citesc cum te-ai distrat! Mă bucur că am vorbit de mai multe ori le telefon, că ne cunoaștem mai bine și că deja îți cunosc traseul plin și minunat. Îmbrățișări și weekend frumos! :)

9. Foarte buna conceptia si ideea. Nu poti face ceva cu litoralul daca tot vine vara? Ar fi ceva sezonic...

10. Bine v-ati întors! Mult ati mai mers prin România!

11. Oau ce calatorie frumoasa ! Va admir curajul si astept continuarea :D Oare simtiti nevoia unui concediu dupa concediu?

12. Eu am citit juranalul invers (ca desfasurare in timp !) :))
    Dar sunt bucuroasa ca te-am insotit pe tot drumul amintirilor! Sunt sigura ca nu s-a terminat (vad harta acum). Astept continuarea .
    Imi pare atat de rau ca ajung tarziu pe la voi !