miercuri, 20 februarie 2019

Ghiocei - Miercurea fara cuvinte 8/2019



Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

24 de comentarii:

  1. Ghiocei, bobocei, floricele galbioare, urme de zapada si un catelus frumos, curajos si curios! Frumoasa gradina voastra! :)
    Multa-multa sanatate! Imbratisari si pupici, cu mult drag, de la quattro pentru trio! <3
    Happy WW, Carmen draga! <3

    P.S. Pe noi ne-au "amenintat" cu zapada spre sfarsitul lunii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, ghiocei si Leut ☺ Multumesc mult Diana draga <3
      La noi sunt influente dinspre Franta, s-a împrimavarat mult prea devreme si speram sa nu mai vina geruri, ca natura incepe sa dea semne de desteptare... La voi sunt curenti dinspre Siberia, dar speram sa treaca repede si sa dainuie primavara si la voi <3 Pupici si îmgratisari de la trio pentru quattro <3
      Happy WW, Diana draga!

      Ștergere
  2. Toata lumea iubeste ghioceii! Daca Leo face astfel de miscari pentru a-i mirosi, cred ca e de bine! Sper ca perioada de refacere sa fie fara probleme, mai ales ca il inconjurati cu atata dragoste!
    Sanatate multa! Imbratisari, draga Carmen! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo e pus pe ghidusii, suntem mereu cu oochii pe el, sa nu sara, sa nu faca tumbe... macar înca 2 saptamâni trebuie sa stea cuminte :-)
      Multumim mult Suzana draga. Pupici <3
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. Superbi, parfumați, frumoși. Floricelele perfecte pentru orice persoană!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vestitorii primaverii <3 toata lumea îi iubeste :-)
      happy WW! ☺

      Ștergere
  4. Și primăvara este aliatul vostru benefic pentru însănătoșire și revigorare trupească și mentală.
    Zile senine în suflet cu speranța vindecării totale!
    Te îmbrățișez, dragă Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa zic si eu - avem noroc cu vremea blanda. Daca era zapada nu stu cum faceam cu bandajul lui Leo... ar fi trebuit sa-l incaltam si cu o punga, inca un chin...
      La orele amiezii, savuram pe terasa soarele, face atat de bine atât fizic cat si psihic - ca bine spui <3
      pupici si îmbratisari, Gina draga <3 Happy WW! xoxo

      Ștergere
  5. Dacă Leo vrea să le simtă mirosul, e clar că i-au stârnit interesul şi asta mă bucură! Te pup, Carmen! Să fie de data asta vestitorii însănătoşirii lui Leo ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult, Potecuta draga <3 pupici si îmbratisari <3
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Dragii de ei! Şi ghioceii, şi scumpul Leo! <3 Se simte primăvara în aer şi pe pământ. Mult nu mai durează până se duce de tot vremea asta friguroasă.
    Eu deja am sărit cu gândul la vară :)))
    Te pup, dragă Carmen! :*
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) frumos salt ai facut - eu iubesc macii <3
      multumim mult Izabela draga <3 o saptamana placuta sa ai! pupici
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  7. Fara sa ne vorbim am avut la indemana minunatele flori.Tu le ai in gradina,dar eu am fost plecata vrei 2 saptamani si nu stiam ce gasesc.Ma bucur de revenirea ta.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, nici eu nu am avut alta idee pentru aceasta zi de mijloc de februarie.
      Ganduri bune, la Târnaveni!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. Ce dragut e Leo cand exploreaza gradina :)
    Vad ca s-a "impiedicat" de un ghiuveci de flori :)
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e nicio suparare, Eddie, am inteles gluma si e normal :-)
      Multumim pentru gandurile bune, de la articolul precedent!

      Ștergere
  9. Miercurea asta am fost sabotata si nu am reusit nici macar sa ma apropii de laptop. :(
    La voi a venit primavara deja.. ia uite ce ghiocei minunati!! Pupici cu drag si imbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi e primavara de cand am plecat in concediu, din 12 februarie. Cam precoce primavara asta, dar... sa speram ca tine, pentru ca la noi au iesit brândusele si ghioceii iar pomii si copacii au deja bobocei de frunze! Nu mai e mult si Forsythia va înflori!
      pupici si îmbratisari <3

      Ștergere