miercuri, 22 octombrie 2014

Miercurea fara cuvinte (43) - Flori pentru aniversare




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

80 de comentarii:

  1. spectaculos fiecare in parte, preferatul meu este totusi primul, e deosebit :)
    te pupacesc draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la cumnatul meu si sotia acestuia :)
      pup si eu. O zi faina draga mea draga!
      happy WW!

      Ștergere
  2. Superbe flori,La multi ani si multe impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Flori superbe pentru o doamna deosebita. La multi ani inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit la MfC, Tudor draga!
      Multumesc mult! O zi minunata sa ai!
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase flori! Şi tare potivite pentru o aniversare aşa de frumoasă. Mulţi ani frumoşi şi înfloritori, dragă Carmen!
    Şi te poftesc la nişte gutui parfumate! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Alex draga!
      O zi frumoasa sa aveti si voi, langa dulcea Sara!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Nici nu se putea altfel! Sunt superbe!
    Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost o rasfatata! :) multumesc mult!
      pup. O zi faina!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Fermecătoare postare !
    Flori minunate pe placul meu întotdeauna
    happy ww

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti romanticii iubesc florile.
      O zi frumoasa sa ai!
      Happy WW!

      Ștergere
  7. Toate sunt frumoase, dar al doilea din primul rand e superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc! sunt orhidee, de la sotul meu.
      Happy WW! Si... bine ai venit in clubul MfC!

      Ștergere
  8. LA MULŢI ANI !
    Să ai parte de cât mai multe toamne liniştite şi frumoase !

    Astăzi am intrat mai greu pe blog. Probabil din cauza traficului pe reţea, dar totul este bine când se trmină cu bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Liviu! Si tie sanatate si numai bucurii!
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Combinaţie de alb cu roşu am şi eu pentru tine astăzi :) Happy ww!
    Ultimul buchet e preferatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aboa astept sa trec pe la tine sa vad ;)
      Buchetul ultim este de la Adeluta mea :)
      Happy WW!

      Ștergere
  10. O miercuri minunata si imbratisari senine >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Deși sunt diferite, absolut toate sunt frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate, toate florile sunt frumoase
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Superbe flori, daruri pline de dragoste si pretuire! Pentru tine, draga noastra!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buchete frumoase, elegante, unele simple, altele sofisticate, așa cum este și destinatara. ☺ Încă o dată, la mulți ani, Carmen !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Zina! O zi minunata iti doresc:-)
      Happy WW!

      Ștergere
  14. Aparte si minunate. Cum sper sa iti fie si zilele! :) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vremea s-a schimbat brusc, pana dupa ziua mea a fost cald ca vara, aseara a plouat si a fost un vant puternic, a daramat toate ghivecele prin curte... Dar zilele ni le facem frumoase, ajunge un zambet ca lumineaza deja casa ;-)
      Happy WW!

      Ștergere
  15. La multi ani! cu tot ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe buchete,toate îmi plac!
    Zile senine și multă fericire îți doresc draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase toate! As fi curioasa sa stiu care e cel adus de Monika. Nu stiu de ce m-am gandit la ea cand le-am vazut! O zi minunata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la Moni sunt cele cu mult oranj ( foto 4)
      multumesc pentru gandurile tale frumoase!
      Happy WW!

      Ștergere
  18. https://www.youtube.com/watch?v=lTtnSiWERqU

    >:D< O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deseara acasa am sa caut videoclipul.
      Te pup, multumesc >:D<

      Ștergere
  19. Iubesc aceste flori și...LA MULȚI ANI! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Minunate buchete de flori! O bucurie sa le ai in casa! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspandesc parfum si raze de soare in casa ;)
      pupici. O zi minunata sa aveti!
      Happy WW!

      Ștergere
  21. Pe măsura sufletului tău! Multă sănătate şi bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  22. Flori minunate pentru sufletul tău la fel. La mulţi ani înca o dată, draga mea!
    Şi happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Mihaela, tot timpul cu vorbr blande si calde. pup
      Happy WW!

      Ștergere
  23. Ce de flori frumoase, draga Carmen! Se vede ca sunt multi oameni care te pretuiesc si au vrut sa te rasfete de ziua ta!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Raluca, practic nu am serbat ziua, a fost mai mult o petrecere spontana :-) dar tare draguta. Vecinii de pe strada si familuonul .. Multumesc. Pupici. O zi faina!
      Happy WW!

      Ștergere
  24. Sunt superbe, Carmen! Inca o data, la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  25. Stii melodia de la Taxi.Esti IUBIBILA,RASFATABILA...cred ca asa ai si fost de ziua ta, si cu siguranta ai tai te rasfata mereu.Inca o data la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  26. Surprinzator de frumoase toate buchetele!
    Ziua aceasta sa fie un prilej de mare bucurie,
    gandurile si sufletul sa-ti fie plin de caldura
    prieteniei oferita cu generozitate de vizitatorii
    tai!
    LA MULTI ANI FERICITI!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Steliana draga! Tie, deasemenea, sanatate multa si numai bucurii! pupici si imbratisari. La multi ani!

      Ștergere
  27. La mulți ani, cu bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumoase aranjamente florale. Foarte elegante.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumoase buchete ai primit!

    Multi ani fericiti inca o data!:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Am "aterizat" si eu mai pe seara, fara flori, dar am adus... caldura :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e important! nu neaparat când, ce si cum, important este sa ajungem la Miercurea fara cuvinte, cu placere si buna dispoztie :)

      Ștergere
  31. Eu am postat aseara tarziu si am revenit azi tot tarziu,dar mai bine mai tarziu,decat niciodata.Buchete superbe.Daca ai fi mai aproape ,ar fi vai de tine,pentru ca m-as lupta si eu cu unul si cred ca multi ar face la fel.Esti o mare DOAMNA si meriti din plin.Tu esti liantul multor cunostine si ne bucuram nespus cand esti fericita si asta vrem.Cu mult drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Floarea draga! esti o draguta! :) ma gândesc ca te referi la misterioasa doamna pe care ai cunoscut-o la Felix, nu-i asa? inca tot nu ne-ai dezvaluit numele ei :)) Dar daca este aici cu noi, la MfC e bine! :)) Stiu ca ai fi in stare sa-mi aduci flori, asa inimoasa cum esti, multumesc pentru gandul acesta frumos! te pup
      Happy WW!

      Ștergere
  32. Răspunsuri
    1. draga mea LU! Sara buna la Domniile vostre! ;-*
      Numaratoarea inversa a inceput... joi, vineri si gata, ne vedem :) Pupici

      Ștergere
  33. La multi ani , draga mea! Flori frumoase pentru o doamna deosebita ! Te pup si iti doresc numai bucurii si fericire !

    RăspundețiȘtergere
  34. Sunt pur si simplu superbe , nici nu stiu pe care l-as alege . Se vede ca lumea te iubeste si te apreciaza .

    RăspundețiȘtergere
  35. la multi ani frumosi si sanatosi, Carmen!!!

    RăspundețiȘtergere