miercuri, 19 iunie 2019

Tulipanul sau Arborele lalea - Miercurea fara cuvinte 25/2019




Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

30 de comentarii:

  1. O frumusețe... copacul cu lalele! În curtea mamei?

    Vacanță de vis să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu Zina draga, mama locuieste la bloc.
      Si... vacanta noastra s a sfarsit. A fost doar ultima saptamana din mai.
      Acest minunat copac este in curtea clubului fitness a carui membra sunt.
      O saptamana minunata sa ai. Happy Ww 😊

      Ștergere
  2. Am avut sansa ca in curtea scolii sa fie vreo trei 'arbori cu lalele'. E adevarat ca scoala din acei ani functiona intr-un castel nationalizat...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow... asta da experienta! cu siguranta mergeati cu drag la scoala 😊
      Happy WW 😊

      Ștergere
  3. Am văzut unul înflorit în parcul dendrologic, nu am știut că îi spune așa..
    Foarte Frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu abia acum am cercetat si am aflat cum il cheama 😉 am trecut pe langa el zilnic, dar doar acum, ca e invarcat cu flori mi a atras atentia.

      Ștergere
  4. Si eu sint 9bsedata de explozia de flori...Nu stiam de acest copac

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb copacel, oaza de verde. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. copacel nu e 😊 Acesta din curtea clubului fitness are circa 4 metri inaltime, dar wikipedia zice ca piate ajunge la 60 metri inaltime! 😮
      Ganduri buna Ina draga. Happy WW

      Ștergere
    2. eiii, e chiar copac. 60 metrii si spre 100 de ani suna impresionant. Explozie de frumusete cand e inflorit. :)

      Ștergere
    3. daaa si, este incununat cu lalele abia dupa ce împlineste 15 ani :-) Impresionant!

      Ștergere
  6. Nu cred că am mai văzut până acum! Ce interesant e! Au vreun miros florile alea?
    Să ai o zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, un miros delicat si special, ceva intre tei si pepene galben :-) greu de explicat!
      O zi minunata si tie, Potecuta!

      Ștergere
  7. E superb! Unul mare este si in parcul Nicolae Titulescu de la noi. Sper sa si ramana... S-au gandit bezmeticii sa faca parcare subterana sub parc!!! Vor "muta" copacii deosebiti si mai apoi (dupa doi-trei-100 de ani), la terminarea lucrarilor, vor replanta ce-au scos. Ce vor taia pur si simplu... pa-pa umbra, pa-pa oxigen. Sper, totusi, sa nu faca asa ceva... Brasoveni se impotrivesc - sa vedem si cu cat spor.
    Zi frumoasa iti doresc, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parcari subterae sunt absolut necesare, in orice cartier, dar greu de realizat in labirintele de blocuri... pacat de parc, trist pentru copaci... Sper sa poate fi salvati!
      Pupici si imbratisari de la trio pentru quattro <3

      Ștergere
  8. Wonderful impressions from garden!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut si eu pentru prima data acum cativa ani la Brasov intr-un parc.Frumos si iteresant!

    RăspundețiȘtergere
  10. În plimbările mele nu am întâlnit asemenea arbore cu lalele suspendate pe ramuri😄
    Minuni la tot pasul...O seară minunată! Te îmbrățișez, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. azi am aflat ca acesti copaci infloresc abia incepând cu al 15-lea an!
      Pupici si imbratisari, Gina draga <3

      Ștergere
  11. Intalnesc si eu unu copacel ca acesta in plimbarile pe care le fac cu Denis.
    Happy WW!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu imi amintesc sa fi vazut pana acum - cel putin nu inflorit ;). Asa ca ma bucur foarte mult de descoperire :D.
    Ganduri bune si pupici <3!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frunzele acestui copac sunt absolut speciale. Lucuoase si cu forma deosebita.
      te pup. O zi minunata!

      Ștergere