miercuri, 5 iunie 2019

Bondarelul - Miercurea fara cuvinte 23/2019


Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

27 de comentarii:

  1. Ce filmări frumoase și ce bondărel harnic! Macii sunt splendizi!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu niste poze. Imi doresc foarte mult sa apuc anul asta sa pictez ceva.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamana trecuta am pictat si eu un tablou 40x40 cu un singur mac :-) eu nu sunt foarte incantata de cum a iesit, dar fetele mele au zis ca mi-a iesit tare fain
      Happy WW ☺

      Ștergere
  3. Foarte Frumoși macii ! Bondarii își fac cuibul in pământ (un fel de fagure de marimea palmei) și au o miere delicioasă.. Toamna trecută am dat peste un cuib la un prieten in grădină, și nu inţeapă..
    Zi Frumoasă vă Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow! uite ca nici nu m-am gandit la asa ceva... Credeam ca bondarii au o viata asemanatoare cu a suratelor albinute, in stupi. Multumim pentru informatii!
      O saptamana minunata si tie, multumesc!

      Ștergere
  4. Frumoase flori, frumoase albinute, bondari. ) Multumim. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbi macii din grădina voastră...atât de viu colorați și diafani! Bondareii sunt în activitate...Se lasă surprinși nestingheriți.
    Happy WW, Carmen dragă! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai avem o tufa de maci, de culoarea somonului. Nu stiu de ce, dar anul acesta a facut doar 2 flori. Acesta rosu este tare bogat!
      Pupici si imbratisari, Gina draga! O saptamana minunata!

      Ștergere
  6. Frumoasă tare felia asta de natură adusă aici! Mulţumim, Carmen!
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mukt ca ti-a placut :-) te pup. O saptamana minunata si tie <3

      Ștergere
  7. Se aude si un tril de pasăre...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mierlele ciripesc din toate tufisurile, e plin aici la noi. Si pitigoi.
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Eu îs cel mai tare bondăraş!!!! :)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dragalas eeeee! imi place mult-mult cum se "cuibaraste" in florile de mac! <3 Nu-mi place cand se da la mine, pe strada! :)))
    Happy WW, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, pai daca esti parfumata ca o floricica... sigur ca se da la tine ;-)
      Nu am mai fost intepata de albinute cred ca de peste 10 ani... ultima data eram desculta in iarba si am calcat peste o floare de trifoi in care era o albinuta... Tha, m-a pedepsit. tare de tot! ☺ de atunci sunt atenta unde calc!
      Pupici s imbratisari, de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  10. Bine v-am gasit iubitoare de facut fotografii! E prima data cand particip, sper sa fie de lunga durata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit in Clubul Miercurea fara Cuvinte Valentina draga!
      te asteptam cu drag la fiecare intalnire de miercuri <3 Happy WW!

      Ștergere
  11. Bondareii sunt nelipsiti in prejma florilor,mai ceva decat albinele.Au si ei farmecul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Floarea draga. Catifelati si pufosi, au un farmec deosebit.
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Ce ma supara gazele de vara! Sunt foarte simpatice atata timp cat nu intra pe teritoriul meu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce draguuuut! :)
    Filmuletele tale sunt asa un strop de relaxare! Le-am privit de cateva ori si tare bine ma simt. Parca mi-am incarcat bateriile :D.
    Pupici cu mult drag <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte simpatic bondărel, așa, grăsuț, cum e el! Se pare că voinicia le șade bine membrilor regnului animal, doar la oameni nu e apreciată.

    RăspundețiȘtergere