miercuri, 8 august 2012

Miercurea fara cuvinte (32) - Paparazzi



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

59 de comentarii:

  1. Ce costumatii interesante au doamnele!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. pe litoral, dar la Mrea Baltica, acum doua saptamâni :)

      Ștergere
  3. ooooh ce frumoasa e plaja!! mi-e asa un dor de mare:)
    Multumim paparazzi:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. litoralul de la Warnemünde/Germania, la M. Baltica este recunoscut prin nisipul alb si fin al plajelor! e tare frumos!
      Eu anul acesta sunt tare rasfatata: am fost o saptamâna la M. Neagra, la începutul lui iunie, la sfârsitul lui iulie am fost 3 zile la M. Baltica si mâine plec la Bruxelles, pe malul M. Nordului :))
      te pup; Happy WW!

      Ștergere
  4. hihihi...esti un paparazzi priceput !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. domnisoarele venisera cu doi fotografi; eu m-am bagat între ei si imediat au mai aparut 3 paparazzi!
      la marea fuga, nu au iesit de loc rau fotografiile mele, asa-i ? :))
      happy WW! :)

      Ștergere
    2. Am dedus ca era o sedinta foto...Te pricepi- ipse dixit ! :))

      Ștergere
    3. ;)) si mai invat!
      ha-ha, mi-a placut "Ipse dixit!" :)) te pup

      Ștergere
  5. pline de veselie si culoare imaginile alese! like...
    noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o noapte buna si vise dulci îti doresc si eu tie!
      happy WW! :)

      Ștergere
  6. SI MIE MI-E POFTA DE MARE :d
    INTERESANTE IMAGINI:)
    o seară linistită

    RăspundețiȘtergere
  7. Amintiri frumoase dintr-o vacanţă frumoasă. Eu de douăzeci de ani nu mai am vacanţă, doar concediu nelimitat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) heeeeiiiii... pâna sa am eu concediu nelimitat, mai trebuie sa lucrez exact 18 ani si 8 luni!
      happy WW! :)

      Ștergere
  8. foarte inspirate fotografiile.unde sunt facute?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe plaja Warnemünde, la Marea Baltica - acum doua saptamâni.
      Happy WW! :)

      Ștergere
  9. Mi se parea mie ca nu e litoralul Marii Negre. totusi cerul e minunat, nicipul pare fierbinte si fotografiile sunt de vis! Ne vedem la mare:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este Marea Baltica... Este frumos, dar nisipul de pe litoralul romanesc are scoici, acesta e doar alb si deosebit de fin...
      Happy WW! :)

      Ștergere
  10. Foarte frumoase poze! Sunt interesante astfel de apariţii pe plajă.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. looks like a fun filled day. lovely captures.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu mai poate sa faca omul nimic ca si apar fotomaniacii:)

    RăspundețiȘtergere
  13. ha-haaaaaaaaaaaaaaaaa!
    se potriveste!
    sa vezi si la mine "paparazziiiii!!!!!
    zi cu flori si zambete sa ai!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos ! Fiecare fotografie e plină de viață și de veselie. Cât despre soare..., nu, mulțumesc ! Ne-am săturat, aici, în Câmpia Română. Ieri în București au fost 42 de grade în aer. La sol, cine mai știe...
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  15. E bine cand te nimeresti la locul potrivit in timpul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place genul acesta de costume. As purta asa ceva daca as avea unul original. Ar fi superb.
    Frumoase foto! Ca si vacanta! O zi de miercuri minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună CARMEN!
    Foarte frumoase pozele!
    Mulțumim!
    O zi cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hhmmm! Nu scapi de paparazzi niciunde! :)
    Foarte frumoase fotografiile!
    O zi superbă de miercuri vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Recunosc.. m-am uitat mai mult la mare si la plaja decat la fete. Fiecare cu dorurile lui :) Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cata veselie si voie buna! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu stiam ca Paparazzi urmaresc pe alea dezbracate!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. cam din postura asta vad si eu lumea si teribil ce-mi place sa-i suprind in diferite ipostaze, mai ales cand sunt gata pregatite de altii.
    happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Nimic nu-ti scapa.:)
    Au asiaticele astea un farmec aparte.E greu sa nu te transformi in...paparazzi.;)

    Atatea mari intr-o vacanta?Chiar esti rasfatata verii!:)
    Pupici si vara insorita pe orice plaja te-ai afla!

    RăspundețiȘtergere
  24. mare, vacanta, fete imbracate in culori frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumos contrast de culori. Fain moment. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. eu n-am parte de mare...munte si iar munte...colorate pozele, au surprins frumos miscarea

    RăspundețiȘtergere
  27. O placere sa vezi ca sunt si astfel de paparazzi! :)
    Probabil sunt vreo trupa, mi-au amintit de "12 Girls Band":
    http://www.youtube.com/watch?v=gfEWe8nr-r8&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  28. Albul nisipului si aprinsa culoare rosie
    a domnisoarelor, creaza o atmosfera vesela!

    RăspundețiȘtergere
  29. ce senzatie placuta de vacanta imi inspoira pozele ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce dor mi-e de mare...
    Foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
  31. Great atmosphere at the beach! I really love the color contrasts!

    RăspundețiȘtergere
  32. Pentru unii chiar e vara:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Prima senzatie a fost ca micutele chinezoaice leviteaza. :) Cred ca doar fotograful a suprins momentul saltului ori a zborului. O imagine de vara, plaja, mare, si fete in rosu. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. nu inteled dc nu merge sa add alt link
    in fine, acesta este: http://ratzone.wordpress.com/2012/08/08/miercurea-fara-cuvinte-piosenki-pisane-noca/

    RăspundețiȘtergere
  35. Wow just look at those colorful dresses on the beach! Pretty!!

    Happy WW!
    Paula
    lifeasweknowitbypaula.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Sedinta foto... Frumos - in special pentru privitori - si destul de obositor - pentru protagoniste! :)
    In rosu si galben sunt hainele lor, in rosu si galben poate fi un apus de Soare! Si cu nisipul fin la picioare... mai degraba ma gandesc la mare decat la haine! :)
    Excelente foto!

    Distractie frumoasa la Bruxelles! :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. Foarte faine fotografiile! Bine surprinse!

    RăspundețiȘtergere
  38. Destul de sugestive pozele
    dans in ritmul valurilor

    RăspundețiȘtergere
  39. Înţeleg, e pe plajă! Da' frunzele?...

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte interesanta costumatia fetelor de pe plaja. Incarcate de veselie sunt imaginile, pe care o si transmit de altfel. Foarte frumoase! O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Sãrut mâna Carmen!
    Faine poze, ca întotdeauna, culori vii si pline de viatã, îmi place tare mult!
    O zi cât se poate de placutã!

    RăspundețiȘtergere
  42. A avut ce sa surprinda paparazzii :D

    RăspundețiȘtergere