luni, 29 octombrie 2012

Zapada


Neaua din curte si...

 .... din cuptor :)))

14 comentarii:

  1. Afara este zapada.... dar în cuptor? Muscle? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha...a trebuit sa stau cateva secunde sa-mi dau seama ce este in cuptor !!!
    Ninsoare adevarata la voi! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ai dat emotii :))
    ce fata harnica esti tu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fara sa ma dau mare, sunt într-adevar foarte harnica! - si priceputa! ;)
      dar de data acesta, cuptorul l-a curatat Helmut - pentru ca el a facut pui cu mujdei! (pentru amandoi!). L-am lasat sa curete cuptorul asa cum poat el - dar weekendul acesta, pentru ca voi fi singura, il voi curata eu, asa cum trebuie! Fac fotografie si-ti trimit! :)) te pup - CONCEDIU MINUNAT va doresc!

      Ștergere
    2. multumesc draga mea draga...de abia astept sa vad si sa ma gandesc la altceva :)
      nu o sa plec inainte de a face postarea pentru "miercurea fara cuvinte" dar nu o sa am timp sa ma inscriu,poti sa o faci tu?
      pup si eu!

      Ștergere
  4. Sincer aș vrea și eu puțină zăpadă... numa aici la mine pe șantier... că poate îmi iau și eu concediu mai devreme :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    zapada destula pentru un omulet!
    de el cine se ocupa? :P

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Deci e o spuma de curatare pentru obiecte din bucatarie, printre care si cuptorul...care arata cam ca o zapada. Vad ca se numeste DOMOL. :)
    Nice!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ieri am simtit ca imi este dor de zapada, desi nu suport iarna si frigul. Dar prima zapada imi place si ma bucur de ea precum un copil.
    Cred ca prefer zapada din cuptor, totusi. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :D Puteam sa jur ca e zapada si in cuptor :)

    RăspundețiȘtergere