miercuri, 7 martie 2012

Miercurea fara cuvinte (10) - Zâmbetul florilor






Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

76 de comentarii:

  1. Buna, Carmen! Saptamana asta sunt prezent din prima clipa si se pare ca ne-am nimerit cu florile!
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zâmbete colorate și parfumate prevestind bucuria primaverii ! Mulțumiri !

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, florile tale chiar zâmbesc în cel mai frumos mod cu putință. Adorabile, colorate, vesele, deschid o nouă zi cu veselie și bucurii. Așa să fie! Multumesc inca odata pentru postarea de ziua mea, esti o prietenă cu suflet nobil! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa serbus şi bună reîntâlnire. Şi de data asta ne-ai adus un zâmbet frumos şi curat.

    RăspundețiȘtergere
  5. aveam nevoie de niste zambete calde,frumoase,colorate...
    minunate florile tale-zambet :)
    pup Carmen...plina de zambete sa-ti fie ziua de maine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Incepe sa miroase a primavara!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt adorabile florile!totusi...pana acum nu am vazut nicaieri gingasii ghiocei...nicaieri!:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, primule, begonii si panselute !!! Un curcubeu inflorat !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. culori peste culori aici la tine! fantastic...

    RăspundețiȘtergere
  10. O minunată sărbătoare de culoare și gingășie în fotografiile tale CARMEN!
    Excelente imagini :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cât sunt de frumoase! O adevărată sărbătoare a florilor a început odată cu primăvara! Sărut mâna pentru aceste minunate cadouri, Carmen! Şi...happy WW!
    Numai bine tuturor! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. La dumneavostră, primăvara e minunată...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa vina primavara! Sa vina, sa se induplece, ca tare mult se lasa asteptata... Superbe florile tale! Cel mai mult imi plac cele galbene. Parca au stropi de soare in petalele lor. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce de flori minunate!!! imi amintesc de balconasul meu plin ochi acum cateva primavari:P.. plin ochi cu flori, bineinteles:)
    o zi de miercuri minunata

    rux

    RăspundețiȘtergere
  15. flori frumoase,flori alese,din gradina sint culese!
    cu drag Raveca

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunat zâmbet! Minunată să-şi fie şi ziua!

    RăspundețiȘtergere
  17. Un zambet daca-l primesti de la cineva
    este un act de iubire, dar daca-l primesti
    daruit de Carmen prin superbele ei flori,
    este o minunata si sincera iubire!

    RăspundețiȘtergere
  18. am o rugaminte, am introdus gresit linkul prima oara (nr. 29), ai putea tu sa il stergi? pentru ca mie nu imi da optiunea asta :(

    RăspundețiȘtergere
  19. Arata superb. Unele sunt atat de frumoase, incat par ireale. Banuiesc ca sunt naturale toate,nu?:)
    Felicitari si multumim pentru imaginile ce ne-au colorat aceasta dimineata.
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoase! Si eu eram hotarat sa pun ceva flori dar a nins noaptea si e alb totul afara, si mi-a taiat elanul:). O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună CARMEN!
    Foarte frumoase florile!
    O zi excelentă să ai!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  22. A venit primavara la voi in suflet :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci dupa atata frig si ceata, totusi vine primavara :) Si in cate culori stie sa se imbrace..

    RăspundețiȘtergere
  24. Cand a avut loc explozia asta solara? Vad ca acum au ajuns culorile si la noi!
    O zi minunaaataaaa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Spendide.de parca nimic nu ar fi inaite si dupa ele,unice sunt,irepetabile.

    RăspundețiȘtergere
  26. sa nu-mi spui ca ai toate florile astea undeva prin gradina, ca instant crap de invidie. eu pandesc mugurii din pomi, parca se vede ceva timid :)
    happt ww!

    RăspundețiȘtergere
  27. Iuuuui, primule mov! :-D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Carmen, culori, parfumuri si imagini inedite vad ca ai,dar de unde ai atita timp?Nu spuneai ca va mutati curind?Admiratia mea o ai!Spor la impachetat si putere la spalat geamuri!Cu drag si ginduri bune, Lu

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu tot cu mâţe leşinate, nu-mi vin alte idei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))))))))))))))
      eu am pus muguri azi. tot asa fara idei!

      Ștergere
  30. Foarte frumoase flori, Carmen!
    Pentru mine inca nu a venit primavara...dar o sa te anunt cum apare...
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  31. Am ajuns si eu, cu putina intarziere, sa-mi aduc florile la marea colectie a Mfc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. sau zambetul oamenilor...la vederea acestor flori frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  33. "După-atâta frig şi ceaţă
    Iar s-arată soarele.
    De-acum nu ne mai îngheaţă
    Nasul şi picioarele!

    Cu narcişi, cu crini, cu lotuşi,
    Timpul cald s-apropie."

    Să sperăm că următoarele versuri ale lui Toparceanu, nu vor fi realitatea acestui an:
    "Primăvara asta totuşi
    Nu-i decât o copie."

    Este frumoasă primăvara blogului tău, Carmen! :P

    RăspundețiȘtergere
  34. Superbe fotografiile... Afara e atmosfera de iarna in toata regula, dar cu aceste imagini sufletele noastre au reusit sa zambeasca...
    Multumim!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Beautiful flowers and photos, too.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce de flori! Imediat punem miercurea cu flori, în lo de fără cuvinte :D

    RăspundețiȘtergere
  37. ce de culori! inca un pic si le vedem si noi inflorite :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Superbe flori, minunate culori! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. De le-am putea simti si parfumul ar fi perfect! :) WW fain.

    RăspundețiȘtergere
  40. Revin, ca sa-ti aduc un martisor, draga Carmen: http://handmadeincovasna.blogspot.com/2012/03/cosarul-norocos-de-martie.html

    RăspundețiȘtergere
  41. Frumoase flori, Carmen! Iti doresc o primăvară minunată, precum sufletul tău sensibil! Cu drag, Alice

    RăspundețiȘtergere
  42. Cat de frumoasa te-ai gatit, Naturo, tu, ca o divina!..." Cand vezi atatea frumuseti cuvintele sunt de prisos. Sa ai o primavara minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte frumoase flori! Nu poti sa nu zambesti in preajma lor.
    Primavara minunata sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  44. Probabil am fost pe aceeasi lungime de unda in noaptea asta, pentru ca de atunci m-am gandit ca pentru prima mea miercuri fara cuvinte am sa aleg florile si primavara :D O zi buna! Si te astept la mine pe blog, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  45. Şi cu drag le zâmbesc înapoi! Îţi mulţumesc frumos, Carmen. Zile cu soare să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Fie ca sunt mari sau mici si florile tale, draga Carmen, sunt pline de de polen...uite ce de albinute ai strans cu ele...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  47. Superbe florile! SI eu tot flori am pus astazi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Sunt superbe!Imi plac mult.Happy WW,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  49. Sarut mana Carmen ! La tine e primavara in toata regula !
    Superbe toate florile!

    http://eddy-myspace.blogspot.com/2012/03/ziua-femeii.html

    RăspundețiȘtergere
  50. Doamne, cat sunt de frumoase florile, doamna Carmen... ati creat o adevarata feerie de culori si miresme... E minunat! Ma simt minunat! Va multumesc mult...
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Iubesc parfumul florilor de primavara.
    O primavara frumoasa cu multe flori!

    RăspundețiȘtergere
  52. Sarut mana cu respect!
    Frumos ,culoare,o adevarata atmosfera de primavara!
    O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  53. Toate sunt ale tale???? :) sunt surprinse in momentul glorios, pline de flori, imi plac mult.

    Happy WW!

    ps. Multumesc mult de initiativa, imi place mult sa iau parte la ea :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Happy WW Carmen! Eu iar apar tarziu, parca locul acela 100 e al meu :))))

    RăspundețiȘtergere
  55. I just love primroses and pansies. These are gorgeous!

    RăspundețiȘtergere
  56. Ieri am admirat o multime de flori in ghivece, buchete, buchetele.
    Am simtit mirosul zambilelor, vantul rece il raspandea pana departe.
    Am luat ghiocei, primii ghiocei din acest an.
    O seara frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  57. Ce splendori! Atat de gingase si cata energie emana!
    Pupici din orasul de pe Cibin!

    RăspundețiȘtergere
  58. Zâmbetul florilor aduce un zâmbet pe fața mea :)

    RăspundețiȘtergere
  59. Sunt niste culori atat de fericite, ne inspira si pe noi, an de an!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  60. Azi de dimineata fulguia ironic, sper sa vina totusi Primavara, cu adevarat!...

    RăspundețiȘtergere
  61. Frumoase flori ai mai cules!
    Toate au o destinatie precisa pe maine.
    Sa ai parte de o zi frumoasa maine!:)

    RăspundețiȘtergere
  62. Carmen draga as incepe si eu in aceasta miercuri ca de mult as fi vrut dar nu s-au potrivit lucrurile ...dar nu stiu cum se introduce link-ul in tabelul de care ai amintit :(
    Fii draguta si ajuta-ma ! Mersi mult :)

    RăspundețiȘtergere