miercuri, 7 septembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (36) - Acrobatii


Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!.

73 de comentarii:

  1. Fericirea copiilor alina si cele mai mari dureri!
    Iti doresc o zi de miercuri fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. copilaria e ceva ce ramane in noi... vreau si eu acolo. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru postare! Indiferent de varsta, o particica din sufletul nostru va ramane intotdeauna copil...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mi-ar mai plăcea să fiu la vârsta lor, să stau atârnat de barele acelea şi să n-am nicio grijă...
    Foarte frumoase poze! Aşa drăgălaşi copiii!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. o zi de miercuri cat mai faina, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce poţi să mai spui când vezi atâta fericire şi bucurie sinceră în jocurile copiilor?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nimic nu se compara cu joaca puilor:)
    Happy WW, carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumosi!Cand eram ca ei voiam sa fiu ca acum! Azi as plati sa mai fiu ca ei! Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  9. vesela si fetita din tine...sunteti adorabili cu totii si tu esti mereu o frumoasa...pup...happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca este una dintre cele mai mari bucurii ale copiilor, aceste bare, ranmurile copacilor, orice de care se pot agata.
    Carmen te rog sa stergi tu inregistrarea mea ostin Comba, m-am mai inregistrat odata, cu numele scris cu toate literele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai cu ce te lauda!
    De fiecare data imi place sa descopar copilul din tine. Esti fericita!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoasa-i viata fara nicio grija!
    Bine v-am regasit si o zi de miercuri frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fericire maxima. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumosi, veseli - acrobati perfecti !

    O zi cu bucurii !
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce bine-ar fi să rămânem mereu copii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce fericire!Cei mici și cei mari se bucură împreună!
    Sublim!
    PS:vezi Carmen pe tu1074 continuarea „reverenței” de săptămâna trecută!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce bine e sa fii mic ! Mai poti sa faci acrobatie la bara fara griji ! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-am amintit și eu de copilărie :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. copilaria este frumoasa...uneori mai avem nevoie de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoasă este copilăria,
    parcă trec prea repede acești ani!
    O zi de miercuri reuțită!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  21. Dragalasi foc. Inteleg ca sunt nepoteii tai, nu? :-)

    RăspundețiȘtergere
  22. Copiii aceia au motive sa te iubeasca!... Ai talent!... ;)
    Zi minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  23. Uneori e bine să vedem cum arată lumea şi dintr-un alt unghi.Poate ne va ajuta şi asta, printre-atâtea experimente....Voioşie şi distracţie plăcută ! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Drăgălași, plini de viață, veselie... copilărie! Să vă trăiască, să fie sănătoși! Îmbrățișări magice! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Joaca in parc , vara, ce poate fi mai frumos?! Copiii insenineaza orice zi, cu atat mai mult o frumoasa zi de vacanta! Carmen, sa ai o zi de miercuri fericita si plina de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Sincer...mi-ar placea sa ma joc putin asa, ca ei. De altfel, nu sunt prea departe....

    RăspundețiȘtergere
  27. Cata energie in zambetele voastre! O zi minunata draga Carmen! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  28. "Unde esti copilarie, cu padurea ta cu tot?"... Bun si gazonul, la o adica :D
    O zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  29. E vara si joaca la tine in fotografii...aici ploua.
    Cred ca e toamna.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  30. Superbe fotografiile! Se vede din ele ca v-ati distrat de minune!
    Zile cu multe aventuri in continuare!
    Imbratisari generoase!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mai stii, cand mergeam in curte jumatate din timp stateam pe batatoarele pentru covoare din spatele blocului...acum nu mai sunt decat pe alocuri.
    Doamne, cate Nadii Comaneci si Emilii Eberle erau pe vremea mea...

    RăspundețiȘtergere
  32. Am numai amintiri frumoase din copilarie. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. ar fi fost interesant sa se auda si rasetele! happt ww!

    RăspundețiȘtergere
  34. copilul din tine n-a rezistat sa nu se alature copiilor -si bine ai facut :) la cata veselie e in privirile voastre , e clar ca au fost niste zile minunate ..

    o zi faina si plina de veselie sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  35. AM fericirea să văd numai copii frumoși :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Mi-aduc aminte de cand eram copil cum ma zbenguiam si ma cataram peste tot. Acum abia urc scarile . Frumoasa perioada este copilaria! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  37. absolut minunate fotografiile, mi-au facut ddimineata frumoas! :)pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. Foarte simpatici! Mi-au adus un zâmbet pe buze.:)

    RăspundețiȘtergere
  39. Fotografiile cu copii nu pot fi decat frumoase! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Bine te-am regăsit, Carmen!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/09/intre-cer-si-pamant-coroana-imperiului.html

    RăspundețiȘtergere
  41. Draguti si jucausi, copiii! Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  42. Un zâmbet de copil luminează chiar şi cea mai întunecată zi!

    RăspundețiȘtergere
  43. A durat ceva, dar te-am gasit si pe tine pe bara magica, ce ne face sa fim din nou copii :))) Va imbratisez si va doresc soare si pe cer, nu doar in suflet, pentru aniversarea ce se apropie. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Noa serbus. Am ajuns cu fotografii de ultimă oră. Încă sunt calde.

    RăspundețiȘtergere
  45. Bucuria este o alegere...
    Daca nu reusim, am inteles ca este bine sa umblam cu cei care reusesc sa faca mereu aceasta alegere...

    RăspundețiȘtergere
  46. eu am gasit o "acrobatzie" ecumenica la bucale!

    RăspundețiȘtergere
  47. pe mine ma uimeste IMENSITATEA parcului...in alta ordine de idei va provoc sa recunoasteti pozele mele...pup si multumesc pentur initiativa asta ce ne uneste o data pe saptamina

    RăspundețiȘtergere
  48. Macar cat sunt mici sa se bucure de viata...

    RăspundețiȘtergere
  49. Dragalasi de ei!cam de multisor nu am facut si eu asa ca ei!imi placea sa ma catari peste tot si sa fac ca ei!Te pup!
    Punema te rog si pe mine pe lista!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  50. Sărut mâna Carmen !
    Admir puterea copiilor de a face din orice o joacă sau un loc de joacă .

    O zi faină !

    RăspundețiȘtergere
  51. Team adaugat si eu in bloggroll.
    Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  52. Ce frumosi sunt copiii!
    Felicitari Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  53. Cât de frumoasă e copilăria!! Îţi mulţumesc Carmen că mi-ai adus aminte! Pozele sunt superbe, protagoniştii invitându-ne parcă să fim copii, măcar câteva minute! Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Idealul copilăriei fericite... să zbori tot mai sus..!

    RăspundețiȘtergere
  55. Excelenta idee si o incredibila desfasurare de forte si frumos. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  56. Bravo, Carmen! Chiar asa, eu nici nu mai tin minte de cand nu m-am mai catarat pe bara. Daca m-ar prinde Iulia m-ar pune sa ma urc in sus pe bara. Ea asa face peste tot. SI la terase cand mergem, se catzara in sus pe teava de la umbrele :D
    Acum cu vizita nepotilor, parca esti si tu in vacanta :D

    RăspundețiȘtergere
  57. Frumoase acrobații la bară!Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  58. Mai mare bucurie nu exista in afara de mersulin parc. Zi de zi eram afara-n copilarie, ce vremuri..

    RăspundețiȘtergere
  59. unde esti tu oare, copilarie fara griji?!!
    o seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere