vineri, 20 iulie 2018

Ești cu adevarat regal/regala - Provocare muzicala (9)

Pâna acum am propus la aceasta rubrica melodii cu videoclipuri din cele încadrate la "Oldies but Goldies". Astazi prezint o "prospatura" ☺
Tânara câtareata Marie Wegener abia a împlinit 16 ani si este câstigatoarea concursului DSDS 2018. Melodia pe care o interpreteaza este compozitia titanului muzicii pop Dieter Bohlen (component al grupurilor Modern Talking , Blue System, C. C. Catch).
Renumitul producător si compozitor german a declarat ca dupa ce un timp a fost parasit de muze, urmarind evolutia Mariei în concurs, a simtit ca trebuie sa-si astearna impresiile pe portativ si asa s-a plasmuit melodia "Königlich" - titlul tradus mot-à-mot "Regal", cu sensul de "maiestuos".
Piesa a fost interpretata live si în premiera de Marie, în finala concursului DSDS 2018 la începutul lunii mai a.c. si melodia a urcat imediat în topurile internationale, ocupând saptamâni în sir locul întâi în Charturile germane, austriece si elvetiene.

Textul melodiei este practic o declaratie de dragoste partenerului/partenerei de viata, aceluia care prin puterea lui/ei este ca o ceamandură în mijloc de ocean sau ca un far luminos ce calauzeste firul vietii printre fel si fel de experiente tumultoase... Este un text plin de emotie, am încercat aici si o traducere...
Marie a dedicat melodia mamei sale.

În fiecare vineri:☺ Friendship Friday ☺ Create With Joy ☺ Un weekend minunat tuturor!
PS: sper ca Iulisa nu a uitat de noi si va aparea în curând tabelul de înscriere ☺

9 comentarii:

  1. Buna seara!
    In primul rand scuze pt intarziere !
    Mi a placut alegerea ta ,are o voce placuta !
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulisa draga, nu trebuie sa te scuzi, eu trebuie sa-mi cer iertare, nu am vrut sa sune dojenitor. Mi-a fost teama ca ai renuntat din nou la rubrica, si zau ca ar fi pacat.
      Weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  2. O voce plăcută, o interpretare plină de candoare, versuri încărcate de emoții...iși merită pe deplin locul în top și promite un viitor plin de succese.
    Zile minunate de sfârșit de săptămână! Îmbrățișări și pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o copiluta simpatica si familia ei o sustine puternic, sper ca succesul sa nu o arunce pe cai gresite si deasemenea, sper sa reuseasca pe plan international, talentul sa-i fie recunoscut si apreciat.
      Te imbratisez Gina draga si iti doresc un weekend minunat. Pupici

      Ștergere
  3. Eram chiar curioasa ce a "copt" Dieter B. ;))
    E o balada draguta si Marie are o voce frumoasa !! Si m-am bucurat mult si pentru traducere;)) HIhih <3.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DB lucreaza mult ca producator si in ultima vreme mai putin ca si compozitor. E un ciudat si urmaresc DSDS mai mult pentru comentariile lui referitoare la participantii concursului muzical. Nu citesc presa de scandal, nu ma intereseaza ce se petrece in culisele DSDS, imi place doar spectacolul.
      Ma bucur ca ti-a placut si textul. Te pup Rux. Weekwnd placut.

      Ștergere
  4. Imi place vocea ei, si cantecul! Ea e tare frumusica! :)
    E o melodie "dansanta". :)
    Mi-ar placea sa reuseasca in acest domeniu atat de... plin de prea multi care isi prelucreaza vocea in studiouri. :)
    Weekend minunat iti doresc sa ai, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marie are un frate geaman, insa talent in muzica are doar ea 😄 Este o fetita dulce, sper sa-si pastreze inocenta din privire cat mai mult!
      Te pup Diana draga. Imbratisari si ganduri bune de la trio pentru trio.
      Un weekend minunat 🤗😘

      Ștergere
  5. Ce melodie frumoasă și ce cântăreață talentată. Mă bucur că celebrul D. Bohlen continuă să compună melodii frumoase, după ce a marcat o generație întreagă cu cântecele nemuritoare de la Modern Talking.
    Toate cele bune!

    PS. Săptămâna asta am ratat Provocarea muzicală, fiind plecat de acasă mai multe zile. Dar promit să recuperez! :-)

    RăspundețiȘtergere