vineri, 6 iulie 2018

Provocarea muzicala (7)

Astazi m-am gândit foarte mult la Regele muzicii pop... Un geniu, o persoana care a ajuns în vârful piramidei pe propriile-i puteri si... nu a fost de ajuns! A vrut mai mult si mai mult... Sunt noua ani de când s-a ridicat la ceruri cu talentul lui, cu tot!
Nu mai stia nici el exact daca este black sau white, dar don't meter! A contat doar emotia pe care ne-a transmis-o ori de câte ori a urcat pe scena, a contat doar puterea cu care ne-a convins pe toti, black or white, ca daca doresti ceva, orice, poti realiza! Ne-a aratat si ca pretul este pe masura extravagantei dorintei însa... posibil este orice!
Noi toti l-am iubit si el ne-a iubit pe toti.
A avut initiativa de a mobiliza crème de la crème a muzicii pop-rock în momente grele ale omenirii, a avut un dar aparte de a transmite mesaje umanitare, a avut un stil de dans unic, a avut un gen de a se îmbraca unic, a regizat spectacole mamut, a facut turnee în toata lumea; a fost adorat, a fost aplaudat... a fost MJ!

Astazi tabelul de înscriere se gaseste la Iulisa - ce care cu ani în urma a initiat rubrica "Meloman pentru o zi" Asa ca de saptamâna aceasta, va invit sa sarbatorim muzica pe pagina ei.
În fiecare vineri:☺ Friendship Friday ☺ Create With Joy ☺ Un weekend minunat tuturor!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
COMPLETARE / vineri, ora 16:30
Tabieturile mele matinale sunt urmatoarele:
- suna telefonul la ora 6:50 , pe post de desteptator
- il salut pe Leo care se bucura enorm ca m-am trezit si merg la bucatarie, activez expressorul si imi iau o cafea si din dulapiorul lui Leo, iau o bucata uscata de piept de rata, i-o dau lui Leo (si-o poarta mandru in bot) si ne intoarcem amandpi in dormitor
-dau drumul la radio si ma asez in pat, Leo se cuibareste la mine in poala, ne savuram fiecare delicatesea - eu cafeaua-cremoasa, Leo bucata de carne uscata si asteptam sa inceapa stirile de la ora 7, in timp ce sunt scurt on-line (email si blog, pret de o cafea)
Dupa stiri si buletinul meteo, incepe cu adevarat ziua 😊
Ei, ce melodie credeti ca a fost transmisa inainte de stiri, astazi de dimineata in timp ce ma uitam pe blog?! "Black or white" Michael Jackson!!! Incredibil, nu-i asa?! Cateodata nu auzi o melodie luni de zile si exact cand te gandesti la ea, e transmisa la radio!
Destinul?! 😂😁😊 ce semn mi-o fi fost transmis?! 😁😀😁

33 de comentarii:

  1. 9 ani.... si parca totusi, nu ar fi plecat niciodata. E inca aici, prin tot ceea ce a facut si a daruit lumii.
    Ai ales doua dintre piesele mele preferate... De fapt Man in the Mirror este piesa mea de suflet; nu stiu daca iti amintesti, dar am inclus-o in articolul in care Sebi alegea sa fie "omul din oglinda". Ce-mi place! Doar ca eu stiam mai bine varianta de clip :D.

    Si apoi We are the world - o aveam pe caseta. <3 Mi se facea pielea gaina de cate ori ascultam de emotie. Stii care e culmea? Caseta aia mi s-a prins fix pe piesa. S-a facut ferfenita, am vazut si eu si prietenele care erau in vizita cand am scos-o din casetofon. Apoi am ascuns caseta bine (sa nu vada ai mei dezastru) si peste un timp am zis hai sa o repar ca imi era dor sa o ascult, asa ca mi-am facut curaj.
    Doar ca atunci cand sa o repar.... caseta era intacta. Nu, ai mei habar nu aveau de acel episod si chiar daca ar fi reparat caseta ei, s-ar fi vazut cand am derulat manual. Zi si tu ce intamplare :)))).

    Trebuie sa iti arat ceva :))). Pe cel mai mic din trupa Arashi il cheama Jun Matsumoto - dar i se mai spune si MJ (lol), mi-am amintit ca la un moment dat vazusem o secventa din emisiunea lor Arashi ni Shiagare, unde primesc teme de la artisti din diferite domenii si se pregatesc temeinic. Vazand piesele lui Michael azi, mi-am reamintit de un fragmentel si l-am gasit chiar HD aici. Mi s-a parut un tribut foarte frumos adus regelui. Enjoy! :D

    Pupici cu drag, muuuah!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai drepate, asa cum il pomenim pe Shakespeare, ca si cand ar fi contemporan de-al nostru, locuind undeva intr-un castel, ferit de ochii reporterilor, asa sunt "tratati" toti marii artisti - poeti, scriitori, pictori, cantareti, dansatori, actori, etc - filozofi sau mari inventatori...Ii pomenim in discutiile noastre zilnice, atat de normal, ca si cand s-ar afla printre noi. Toti acestia sunt practic NEMURITORI. Spiritul lor pluteste printre noi si ne influenteaza vietile.
      Multumesc pentru linkul " mura-n gura" Te pup.
      Un weekend minunat!

      Ștergere
    2. Hihi.. cu drag! Eu cred ca l-am revazut de vreo 3-4 ori pana acum de cand l-am regasit. Abia astept sa i-l arat lui mami, ca ce vazusem eu era de o calitate foarte slaba si aici se vede mai bine.
      Sa stii ca acum ca ai pomenit de Shakespeare, ca asa e! Acum imi dau seama ca atunci cand i-am vizitat casa, in Stratford-upon-Avon, aveam senzatia ca sunt in vizita. Si daca ma gandesc bine, nu e singurul caz...
      Imbratisari cu drag :*!!

      ps: mi-am amintit ca mai vazusem o "lectie" din aceasta, tot asa dintr-un fragment. Va trebui sa o caut ca poate o gasesc tot HD. Tot dans (dar mi se pareca era ceva legat de Lady Gaga - oricum o coregrafie faina).
      :D

      Ștergere
    3. Prietena noastra Vera, blog "o divina comedie" a fost fotograf oficial al turneului realizat dupa disparitia marelui MJ, cu una din sosiile lui MJ - Sergio Cortes. Atunci am aflat multe multe amanunte despre adevaratul MJ si despre Sergio... Foarte interesant!
      Te pup Rux draga. O zi faina!

      Ștergere
    4. Wow - cred ca a fost o experienta interesanta :D.

      Iar coincidenta de dimineata!! Ce tare :D hhihihih. ;)))Imi amintesc ca si mie mi s-a intamplat de cateva ori, mai ales in perioada 2002 - 2005 se intampla frecvent sa ma gandesc la ceva, cineva, o melodie si din senin "ma servea" :))))

      Pupic

      Ștergere
    5. ce placut este cand se intâmpla asemenea coincidete :-)
      te pup Rux draga! <3

      Ștergere
  2. N-as putea spune ca am fost fan dar mi-a placut foarte mult - era putin "nebun". :) A fost un fenomen, o "forta a naturii". Nu stiu cum se face, dar unii par a avea "destinul" unor meteoriti: stralucesc puternic un timp si dispar repede. Giganti precum M.J. sau Elvis P. (dar si altii) au venit, ne-au imbogatit sufleteste si au plecat... Sunt cei care vor ramane in memoria colectiva, cei care fac parte din patrimoniul cultural al omenirii, indraznesc sa afirm. :)
    Multumesc pentru reamintire, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-am numarat printre fanii lui insa i-am apreciat de fiecare data piesele nou lansate. Nu am fost nici prezenta la vreun concert de a lui, dar imi plac filmarile, mai ales inregidtrarea concertului din Bucuresti! Colosala!
      Valoarea lui este incontestabila, indiferent ca esti sau nu fan!
      Apripo de Elvis... cand am primit primul buletin de ident. l-am primit imbracat intr-o coperta transparenta si imediat mi-am pus o poza sub folia de plastic. Banuiesti a cui poza?! A lui Elvis 😂🤣😂 Si acolo a ramas pana cand primul meu prieten ( care mi a devenit prim-sot cativa ani mai tarziu) a facut o criza de gelozie 😂🤣😂
      Da, vremuri faine!
      Te imbratiseez si transmit ganduri bune si urari de bine fetelor de langa tine. Pupici de la trio oentru trio <3

      Ștergere
    2. Ah ah... ma scuzati ca ma bag putin in discutie, dar trebuie sa va povestesc ceva. Cand a fost concertul lui MJ la Buc, s-au castigat cateva bilete (nu mai siu exact daca erau legate de filmele pentru aparatul de fotografia kodak sau in ce fel.. dar ideea e ca eu si Ralu am castigat 2 bilete). Si ar fi trebuit sa mergem cu mama prietenelor noastre (colega cu mama noastra) la concert la Bucuresti. Dar s-a contramandat in ultima zi...
      Mare tristete pe capul nostru - iti dai seama ar fi fost primul nostru concert, castigasem si biletele... Nici noi nu eram genul acela sa facem crize ca nu am mers sau ceva. Dar na... consideram ca ar fi fost o excursie frumoasa si o experienta interesanta. Plus ca ne placea muzica lui (ne luasem casetele cu cel mai recent album si imi amintesc ca aveam si o masca - mi se parea tare haioasa).
      Apoi am vazut concertul la tv si i-am multumit lui DD de sus ca a avut inspiratia sa nu ajungem in nebunia aia... Doamne ce nebunie. Da, multime mare de oameni frumos.. dar tot nebunie...
      Normal ca lesinau pe capete (acum ma intreb daca toti cei care lesinau erau chiar isterici -lol- cum s-a lasat sa se inteleaga, in de alta dar atuncii cand e inghesuiala, cand muzica este foarte puternica, de la vibratii, poate sa ti se faca rau foarte usor).

      :D

      Ștergere
    3. Da, si eu cred la gel, cei care lesina intra ca in transa, este o atmosfera speciala pe care o simti doar la un spectacol live, si trupurile labile nu fac fata multitudinii de efecte (mai mult sau mai putin nocive) ce se imprastie cu putere in zona spectacolului. Daca mai esti si fragil mental si tipi isteric (pentru ca toti langa tine o fac) si uiti sa respiri ritmic... mai mult ca posibil sa lesini! Nu m-a luat niciodata un asemenea val, insa de cantat, am cantat in cor, chiar si la melodii pe care nu le considerat superspeciale, si ma refer la spectacole ale unor artisti mult mai jos clasati in comparatie cu MJ. 😁😉😊 Aplauzi cu frenezie, te ridici in piciosre cu toti ceilalti, canti si dintr-o data stii si toate textele 😂 e ca o vraja!
      Pacat ca ati pierdut biletele atunci... imi inchipui ce emotie si totodata ce dezamagite a fost. Dar... stii ce se spune: nu a fost sa fie! Cine stie ce inger pazitor v-a ferit de ceva foarte rau!
      Te pup Rux. Ma bucur ca "te-ai bagat" 😘

      Ștergere
  3. Inegalabil, un artist complet!<3 Este si in zodie cu mine. :)))) Citeam postarea ta, Carmen, cea cu shopping-ul si am observat ca au inceput sa se poarte si blugii cu talie inalta, abia astept sa-mi gasesc o astfel de pereche. Sper sa gasesti fusta care ti-a placut!Carmen arati foarte bine!Daca o sa arat si eu asa peste 20 de ani, pff , m-as bucura(eu acum sunt mai plinuta).
    Recomandarea mea este acesta: https://www.youtube.com/watch?v=VZAuvQa5dkc, am gasit-o zielle trecute pe o pagina de fb.

    Hmm, cine stie ce vrea sa transmita destinul, poate sa te bucuri de aceea clipa si sa asculi piesa...
    Weekend relaxant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Florina, pantalonii cu talie înalta se re-poarta deja de doi ani - si mie imi place tare mult acest tip de pantalon. Multumesc ☺☺☺ si eu m-am ingrasat in ultimii cinci ani, putin cate putin... si am adunat in total 6-7 kg mai mult decat am avut constant de la vârsta de 16 ani pâna la 50! Tja, asta e! Sanatoase sa fim asta e important!
      Melodia recomandata de tine astazi este tare placuta - nu am mai auzit-o niciodata: Gregory Porter - When Love Was King. Genul de jazz soul imi este insa cunoascut si imi face mare placere sa ascult jazz, mai ales seara, sau in zilele cand ploua ☺ Nu stiu de ce, pentru mine acest gen de muzica are efect melancolic :-)
      Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. care va sa zica, ziua ta de nastere este în curând... Florina draga, ne dezvalui si noua data sarbatoorii?!

      Ștergere
    2. Eu abia acum am observat ca se re-poarta acest tip de blug.:)))) Da, si pentru mine are tot acelasi efect melancolic, parca te transpune intr-o alta lume plus ca am relaxeaza. Nu sunt fan, dar imi place sa ascult jazz. Am gasit si o pagina de radio online. Uite: https://www.jazzradio.com/ Nici nu stiam ca sunt atatea tipuri de jazz, dar varul meu imi mai trimite din cand in cand cate o piesa pt ca el este fan acestui tip de muzica, pot spune ca de la el am prins gustul jazzului. :) Ma bucur ca iti place! Da, este in semptembrie, ziua 08. (08.09.1988) :D

      Ștergere
    3. Draga mea, cat esti de tanara! Ai putea sa-mi fii fiica ❤ Cea mai mare coincidenta este ca prima mea fiica este nascuta pe 08.09.1989 Hahahaha, asta da surpriza! Aveti aceeasi zi de nastere!
      Legat de jazz... am fost maritata 13 ani cu un jazzman 😉 pianist, compozitor. In perioada aceea am invatat (asa din mers) tot ce are legatura cu jazz-ul si i-am cunoscut personal pe cativa din marii jazzmen ai României. Tja... Asta-i povestea, pe scurt 😊

      Ștergere
    4. Carmen, sunt o fiica la distanta! :)))) Da, stiam ca una dintre fiicele tale este in aceasi data cu mine, pentru ca acum ceva timp scrisesei ceva pe blog si chiar ti-am si rapsuns atunci, dar nu mai stiu exact cum a fost, sau pe email, nu mai tin minte... Da, asta zic si eu coincidenta! Ziele trecute am fost sa-mi ridic un certificat de la Autoritatea Rutiera Romana, iar domnul care elibera certificate mi-a spus: Uau, suntem in aceasi zi si luna, de nastere, dar ani diferiti. :)))) Uau, atunci ai fost mult mai apropiata decat mine de aceasta lume a jazzului. Ce frumos!

      Ștergere
    5. da, asa este Florina draga :-)
      Te pup. Ganduri bune din Bavaria <3

      Ștergere
  5. Hollywoodul a fost, este si ramâne "fabrica de vise" a Americii si a lumii întregi prin cautarea, promovarea si îndumnezeirea omului muritor, plasându-l printre astrii universului, încercând sa-i tina în viata pentru eternitate însa în realitate, asasinându-i fizic, aparent, storcându-i de valorile puse în ADN-ul lor de catre de Cel Atotputernic, Dumnezeul dumnezeilor.
    Da, subscriu la cele mentionate de tine, chiar daca la începutul carierei lui, mi-a fost antipatic, datorita stilului sau de miscari de dans, pe care îl consideram vfrednic de Mouline Rouge .
    În alta ordine de idei, e normal sa fie 'idolul' femeilor deoarece barbatii idolatrizeaza femeile si e normal, însa Dumnezeu nu agreaza închinatorii la idoli de aceea acestia dispar la un moment dat din aceasta viata, luati înca din tinereta lor pentru ca omenirea sa nu-L uite complet pe Cel Ce Este;Calea, Adevarul si Viata ABSOLUTA !
    Sunt un iubitor pasionat de muzica buna, care prin textele si melodicitatea lor îmi transmit mesaje sufletesti creindu-mi în momente mai sumbre din viata, stari de reverie, liniste si pace interioara, însa CUVÂNTUL MESAJULUI spune totul despre autor.
    În adolescenta eram înnebunit de dragoste dupa tipele de la ABBA mai cu seama blonda Agnetha F. ! Ascultam cu inima si sufletul si uneori chiar 'ploua' ascultând si mesajul lor ce ma purta în alte dimensiuni ale perceptiei! :)
    Un Weekend de vis alaturi de cei dragi, draga Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata Josif draga. In primul rand vrwau sa te intreb daca ai blog, ca eu nu gasesc si te rog sa imi dai adresa.
      Revenin la subiectul "muzica" se pare ca aoartinem aceleiasi generatii, pentru ca si eu in adolescenta am fost indragostita de Abba ( si tot Agnetha ma fascina) si chiar si astazi, colectia mea de suflet contine cele mai multe albume Abba. Se psre ca de Craciun, anul acesta, Abba ne pregateste o surpriza si vor lansa un nou album. Ar fi fantastic! Abia astept!
      Cat priveste MJ nici mie nu mi-a placut gestul acela tipic MJ la care te referi. Jenant cumva, si acum ma gandesc uneori cand cad videoclipuri cu MJ ce reprezinta acel tic, o obsesie, un mesaj pentru cineva anume, o satisfacere?! Ciudat! Insa cati alti mari cantareti nu au facut gesturi asemanatiare?! Madonna spre exemplu a vrun neaparat sa socheze cu megaspectacolz Erotica. Caile succesului sunt multe 😁😂 Insa la fel ca si MJ, Nadonna are meritele ei - este o artista desavarsita! O mare cantareata!
      MJ are compozitii superbe, are interpretsri colosale... i-am ttecut cu vederea "defectele"... Cine nu are defecte? Noi toti avem defecte si nici macar nu am realizat ceva care sa impresioneze planeta! 😁😂
      Abba va fi mereu numarul 1 in sufletul meu.
      In adolescenta imi placea si Olivia Newton John, Queen, Beatles...
      Un weekend minunat iti doresc! Ganduri bune!

      Ștergere
  6. https://www.youtube.com/watch?v=5_GwjWux7Hw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Josif, e o pana la telefonul meu, nu mi se deschide youtube. Sunt pe drum, voi verifica insa acasa, deseara.
      Dacaxe vorba despre Chiquitita, atunci pit sa spun ca melodia e superba! Pe la 16 ani am tinut un jurnal scris de mana, si acesta se numea Chiquitita 😉
      Un weekend minunat. Revin deseara!

      Ștergere
    2. Eu pe la 19 ani eram nebun de dragoste pentru "Ciquitita", însa si de o superba domnisoara bruneta cu ochi albastri, o tarancuta liceeana pe nume Aurica, pe care o asociam cu melodia, si plingeam efectiv ascultând-o obsesiv, înregistrata pe o banda de magnetofon "Castan", de pe "Radio Europa Libera" ce-l receptionam cu un aoarat de radio, "Gloria" . :)

      Ștergere
  7. Da,draga Carmen, apartinem aceleiasi generatii minunate a muzicii anilor '70-'80 când totul era mai original, natural, nemistificat de tehnologia sintetizarii vocilor, iar talentele erau suprasolicitate viata de Star, fiind un adevarat calvar. În spatele fiecarei vedete autentice, artistice, cu certitunine exista o poveste tragica un drum sinuos si plin de capcane, din care cei credinciosi, ascultatori si smeriti în fata lui Dumnezeu scapa si traiesc multa vreme si fericiti pe pamânt.
    Eu nu am nici blog nici Facebook decât contul Google si o mica casutape youtube realizata de fiul meu, eu nu sunt un mare cunoscator al acestei tehnologii informatizate !
    Adresa mea de maill sau Skype, nu e secreta si daca acestea mi le ceri, ti le pot oferi oricând, chiar ma bucur sa cunosc si sa comunic cu oricine capteaza mesajele Cuvântului si viata, pe aceeasi lungime de unda si frecventa a perceptiei relative.
    Sa-mi scrii te rog care adresa o vrei pentru a clarifica orice dubii ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, pe vremea aceea actorii frumosi erau cu adevarat frumosi, astazi nu mai stii ce parte de corp sau fata a unui actor mai este neatinsa de bisturiul unui chirurg plastic! Tja... cine stie ce rau trebuie sa se intâmple pentru ca aceasta moda nebuna sa inceteze!
      Despre adresele private, imi cer scuze daca mesajul meu a produs aceasta interpretre. Imi place sa comunic cu tine asa, aici pe blog, imi place ca ai inceput sa participi la "Provocarea muzicala" si ca iata am descoperit ca avem gusturi muzicale asemanatoare si sper sa participi mai departe cu acelasi entuziasm.
      O saptamana cât mai placuta va doresc, Iosiv draga!

      Ștergere
  8. Fica mea era un fan inrait.Avea camera ei plina de postere si tot ce aparea pe la noi.A fost la ambele lui concerte din Bucuresti si o parte din viata l-am ascultat de multe ori zilnic.Acum e difuzat mai rar,insa e o placere sa-l ascult.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, imi închipui - tare fain ai descris atmosfera din casa pe vremea adolescentei fiicei tale!
      Fetitele mele erau îndragostite de Aaron Carter, Britney Spears, Justin Timberlake, Christina Aguilera ... generatia anilor '90/2000
      O saptamâna cat mai placuta va doresc, Floarea draga!

      Ștergere
  9. MJ a fost incontestabil un talent unic in felul lui, plin de originalitate, un veridic showman, reusind ca capteze un val urias de fani...cei care am fost martorii evolutiei carierei lui spectaculoase nu il vom uita vreodata prin tot ceea ce a creat in domeniul muzical.
    Eu personal i-am agreat o parte din compozitiile pline de ritm...
    Gand in gand cu Diana, iti propun spre deliciul serii, o melodie in duet a celebrului tenor...
    https://www.youtube.com/watch?v=4v976hKXSoI
    Weekend plin de clipe frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cefrumooos! Multumesc mult Gina draga!
      Alessandro Safina with Sarah Brightman - Canto Della Terra
      O alegere minunata - mi-a placut foarte foarte mult armonia vocilor!
      O saptamâna cat mai placuta draga Gina!

      Ștergere
  10. Ne-ai făcut să ne realimntim de celebrul și mult-admiratul Michael!Îmi amintesc că, prin anii `80, când el abia se lansase, că am văzut la un coleg albumul Thriller. I-l adusese cineva de „afară”. L-am ascultat cu toți, fascinați de ritmurile unei muzici extraordinare.
    Mi-a păcut cum ai povestit despre tabieturile voastre matinale. Leo e... nelipsit din peisaj!
    Numai bine și zile cât mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu am avut ocazia sa ascult albumul Thriller... Eram îndragostita de ABBA (Happy New Year, Super Trouper, The Winner Takes It All, On and On and On, Andante, Andante, Me and I,etc,etc) Donna Summer (albumul Bad Girls) Olivia Newton John ( filmul Grease, cu Travolta)... toate acestea le-a avut în mana in original! :-) Si nu le voi uita niciodata! Le iubesc si azi, ca si atunci, la 16 ai! :-)
      O saptamâna minunata sa aveti, Alex draga!

      Ștergere
  11. Fabulos, genial, nebun, ciudat, incredibil, grandios, grandoman, eclectic, electric, senzational, miraculos, inregistrat si live, socant, interzis si idolatrizat, renegat, pus la zid, mitraliat si zeificat. Michael Jackson nu poate fi descris in cateva epitete si nici nu am DEX-ul la indemna. A fost un gigant! Dar nici cuvantul asta nu spune tot. Cred ca suntem norocosi ca am trait odata cu el. Copiii nostri il vor sti doar din povesti, cum il stie generatia mea pe Elvis. Si mai este un cuvant pentru Michael Jackson: nemuritor. Asa cum voia el, ca Peter Pan.
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Iulisa draga!
      nici eu nu-l stiam pe Elvis decat din povestile parintilor si din filme :-) Insa povesea vietii lui tare m-a impresionat în adolescenta.
      Pe Michael Jackson l-am apreciat in vremea când era cu Jackson Five, apoi o perioada nu mi-a mai placut deloc. Cand si cand, imi placea cate o piesa si... inaite de decesul lui am inceput sa-l ascult mai mult. Asa cum a fost, a fost totusi un mare artist! Frumoasa comparatia ta, Iulisa. Peter Pan si Lumea copiilor, nemuritor, fata varsta, fara sex si fara culoare!
      O saptamana minumata sa ai!

      Ștergere