luni, 13 decembrie 2010

Black or White



8 comentarii:

  1. Era una din piesele mele preferate, din repertoriul lui Michael Jackson. Frumoasa comparatie. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai,ce sarut magulitooor pt...dumnealui!!! L-ai scos nitel din amortire,ai reusit!

    Pup fata frumoasa si....afectuoasa!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela,
    nu doar piesa a fost fantastica la vremea aceea, ci si videoclipul a fost genial!
    :)) pe mijlocul drumului (în Salzburg) între muntii de nea alba, l-am gasit pe uriasul ciocolatiu... Nu puteam trece fara sa nu-l pup :)

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaa ;) de emotie i s-a topit un turture de pe caciula :D
    Te pup si eu draga mea L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Faină fotografia... şi cu pălărioara din zăpadă. :) Un black sfios lângă o white adorabilă. Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un videoclip reusit langa o muzica frumoasa.
    Alb mult langa un negru mare!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen,
    sotul meu e autorul fotografiei :)si nu a fost deloc gelos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Angi,
    videoclipul a fost o capodopera la vremea aparitiei! si înca azi ne fascineaza ideea si ne impresioneaza mesajul transmis!

    RăspundețiȘtergere