duminică, 19 mai 2019

Recomandari (mai 2019) - Clubul cinefililor

Lumi paralele (2019) – un film spaniol, cu titlul original “Durante la tormenta”("Mirage", pe engleza). Este un thriller /drama, care cucereste spectatorul treptat, prin atmosfera misterioasă și joacul de idei si sugestii. Un film interesant cu multe momente surprinzătoare. Nota mea 10
Casa de nisip si ceata (2003), film american, cu numele original “House of Sand and Fog”, bazat pe romanul omonim al scriitorului Andre Dubus III. Este un film interesant, un pic ciudat… În rolul principal, Ben Kingsley. Nota mea 8
The OA – un serial mystery drama american, cu doua sezoane a câte 8 episoade. O data ce ai vazut începutul povestii eroinei principale Prairie, nu mai poti renunta la film, pentru ca vrei neaparat sa afli cum se sfârseste misterioasa poveste. Nu vreau sa dezvalui niciun amanunt al filmului, vreau doar sa spun ca daca nu stiti de ce eroina principala renunta la numele ei si se autoboteaza OA, prescurtarea înseamna "Original Angel". Nota mea 9
A Fortunate Man (2018) – o drama daneza, cu numele original “Lykke-Per”, un film recomandat celor care doresc sa vada un film de suflet. Este un film trist, însa deosebit de profund. Nota mea 10

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru recomandari, Carmen draga!
    Zici, deci, ca The OA merita vazut. Am tot intalnit titlul in cautarile mele, dar l-am ignorat, in ideea ca am mai vazut filme cu disparitii si aparitii dupa n ani, reaparitii controversate.
    Celelalte titluri le aflu acum, asa ca le voi trece pe lista de vazut - care devine tot mai luuuunga. :)
    Duminica minunata iti doresc sa ai in continuare! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Super recomandarile tale, Carmen! N-am vazut niciunul din lista de mai sus. Sa stii, Weissensee e Wow, imi place! Foarte bun serialul! Perioada comunista de la ei se aseamana foarte mult cu ceea ce s-a intamplat la noi inainte de 89, asta din ce am citit si auzit.
    O samptamana prospera iti doresc! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Am bifat pe primul si ultimul.. La seriale pe net nu ma mai uit pentru ca in ultimele luni mi-a fost tot mai greu de accesat site-urile, cred că corporatistii netlix au ei grijă sa tragă foc la "oala lor"..

    Multumesc de recomandari,
    O Săptămână Frumoasă !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super recomandări. Mai trebuie și niște timp, pt a le vedea pe toate! 🙂
    Saryr mâna, dragă Carmen! (Alexandru).

    RăspundețiȘtergere