miercuri, 21 noiembrie 2018

Miercurea fara cuvinte(s.47) - Intrarea în Biserică a Maicii Domnului, prăznuită pe 21 noiembrie, în săptămâna de după începutul postului Crăciunului.


(foto1+2)


Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis ☺ Pentru cei care doresc sa confere rubricii o tematica, exista aici un tabel cu teme facultative, pe fiecare saptamâna a anului. Repet, tema nu este obligatorie☺ Happy WW! ☺

8 comentarii:

  1. Cat de linistitor!! Iti multumesc mult pentru acest balsam pentru suflet!!
    Ma gandeam eu ca ne vei pregati ceva minunat. Abia asteptam!!
    Pentru mine, ani de zile, din 2002, ziua aceasta este ziua in care puiul cret a intrat in viata mea. <3
    Foarte, foarte speciala. Intr-o zi de joi a picat atunci....
    Pupici cu drag (un pic infrigurati) si o imbratisare mare de la noi!!
    Happy WW!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase imagini. Imi plac bisericile (cand sunt putini oameni sau cand nu sunt) :) E asa de liniste incat imi pot auzi gandurile; si e racoare, cand afara e canicula - n-o sa uit curand acel minunat sentiment trait intr-o zi caniculara cand m-am "adapostit" intr-o biserica. :)
    Zile senine va dorim, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. O pictura de-a mea din 2016 si un ceai pe care l-am descoperit anul asta care se asorteaza.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uitându-mă la fotografiile cu lumânări aprinse mi-am amintit de biserica în care am văzut prima dată lumânări cu LED în loc de lumânări cu flacără. Deși înțeleg logica, tot simt o lipsă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunata selectie de fotografii! Cand pasesc pragul oricarui lacas de cult ma cuprinde sentimentul nimicniciei fiintei umane...uitam de toate relele din lumea asta...ne punem nadejde in forta Creatoare, Divina...
    O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. E o linişte specială în toate astea! Mulţumim, Carmen!
    O zi bună, cu pace şi bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac vitralile bisericii si candelele aprinse.
    Aduc liniste sufleteasca...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere