miercuri, 26 iunie 2013

Miercurea fara cuvinte (26) - Sopârle


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

48 de comentarii:

  1. Recunosc una,pe care am vazut-o si pe aici.Celelalte de pe unde sint?
    Cele din primele doua poze sint...un fel de comici?
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, daca le prinde Indah, varza le face. Toata ziua le fugareste...:))
    Insa nu a prins niciuna....
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate exemplare și foarte greu de zărit și fotografiat !
    Felicitări,foarte reușite capturi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador reptilele. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. Într-o vară călduroasă am alergat o zi întreagă să fotografiez o şopârlă şi n-am reuşit. La un moment dat Ioana îmi zice: "moşu, ui ce am fotografiat !" Era o şopărlă.

    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar ca ai fost pe faza. soparlele nu stau lesne la sedinte foto :)

    am venit si eu cu macii mei ptr miercurea asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am revenit.. la miercurea fara cuvinte :-) Tot uit sa particip, pana cand ajung la un articol in care nu e nevoie de cuvinte, iar gandul ma aduce aici..

    RăspundețiȘtergere
  8. ce drauta e soparla, e asa grasuta, dar tot nu ma dau in vant dupa reptile

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce simpatice sunt! :) Nici nu le observi. Se confunda atat de bine cu mediul...
    Happy WW!!!
    Hai ca miercurea asta am reusit si eu sa particip. A trecut ceva timp :D....

    RăspundețiȘtergere
  10. Micii "dinozauri"! Sau...ceea ce a mai supravieţuit din lumea fascinantă a reptilelor de altă dată.
    Faine poze! Ce noroc ai avut ca să le poţi fotografia.
    O noapte frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte bune fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai... in prima faza am crezut ca in primele 2 poze sunt ceva fosile:)).
    Apoi mi-am amintit scheciul lui Toma Caragiu cu "Soparlita libera":))

    Happy WW!! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine camuflată este cea din ultima fotografie!
    O zi minunată să aveţi! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Verde este la culoare,
    Printre ierbi să nu se vadă,
    Coadă ca la şarpe are,
    Dar de o atingi de coadă,
    Ea şi-o lasă-n drum pe loc,
    Alergând parcă-i dai foc.

    Apoi altă coadă-şi creşte,
    De nu crezi - ia şi priveşte.

    Colo-n vale, lângă gârlă
    Stă la soare o... şopârlă.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    Foarte reușite pozele!
    O zi excelentă draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cele mici sunt chiar simpatice în comparație cu cele mari. O zi faină! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Simpatice foc soparlitele, cum se prajesc la soare :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce-mi place ca am din nou net! Pot sa va vizitez pe toti din nou .....Ciudat cum ii plac soparlele (chiar si cele mai mari), dar de serpi (fie ei chiar neveninosi) nici sa ma gandesc fara sa tremur nu pot.

    O zi frumoasa! (Noi avem in sfarsit putina racoare-speram sa dureze) Pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu am zarit una luni, dar n-a stat la fotograf! :)
    O zi minunata draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună, Carmen! Am descoperit de puţin timp frumuseţea ta de blog şi astăzi m-am gândit să particp şi eu la "Miercurea fără cuvinte" cu câteva fotografii de la expoziţia "Comorile Chinei" de la Muzeul Naţional de Istorie. O miercure frumoasă, ţie şi tuturor cititorilor!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am revenit și, iată,
    Mâța este leșinată...

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumusica vedeta de astazi a postarii tale! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu sunt foarte sigura ca as avut sangele rece sa pozez soparla asta de atat de aproape.
    O miecure frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase șopârle! Noi am găsit în parc mulți șerpi (eu am văzut decât unul mort, era albastru, era superb!), care, din păcate dispar repede...

    RăspundețiȘtergere
  25. Soparlele au iesit la soare ca sa faca o plimbare... Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Iata ca e adoua miercure la care particip...luna sa va lumineze...

    RăspundețiȘtergere
  27. Excelenete fotografiile! La slujba avem si noi o gramada de soparle prin iarba, dar nu prea stau la pozat, sunt agile si sperioase, dar trebuie intotdeauna sa merg cu grija ca sa nu calc vreuna.

    RăspundețiȘtergere
  28. N-am mai vazut soparle de ani de zile! Mereu le-am considerat dragute :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Ştiu sigur că aveam pe undeva o fotografie cu o şopârlă, una din Budişteni. N-o găsesc, aşa că ofer în schimb, da, flori.
    P.S. Dar am şi ceva cu o şopârlă :)
    http://calinhera.wordpress.com/2009/06/30/desen-pe-asfalt/

    RăspundețiȘtergere
  30. Sa fie azi ziua animalutelor? :)) Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumoase fotografii! Mi-au adus aminte de vremea când eram copil şi le spuneam "crocodili în miniatură". :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce dragute sunt si ce norocoasa ai fost sa le surprinzi!
    Duminica, in gradinita de flori, era si la mine una ca aceea din foto 3. N-am avut insa aparatul la indemana.
    O zi minunata, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna, draga Carmen. A inceput anotimpul soparlitelor? De' le e si lor cald si ies la soare la bronzat. Multa sanatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  34. Mare realizare ca ai putut fotografia aceste zglobi
    soparle, care sunt inofensive pentru om!
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  35. Simpatice foc si au stat si la pozat :) Va pup si va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  36. Tot castelani sunt si ei/ele?:))
    Oricum,sunt mult mai linistiti decat castelanii mei.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  37. Uh, nu sunt animăluţele mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  38. Fotografii foarte interesante, felicitari ! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. De unde sunt eu, era o vorba cand cineva statea nemiscat in soare:ce stai ca soparla la soare? Deci ,e adevarat,altfel cum le fotografiai tu? Nu am vazut de ceva vreme animalute din astea mai putin acceptate de oameni.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  40. Simpatice animale ! Cum stau ele si asteapta sa te apropii, apoi fug iute-iute...

    RăspundețiȘtergere
  41. Tin sa te felicit pentru poze. Este extrem de greu sa fotografiezi soparle. Eu incerc de ceva vreme si nu reusesc deloc. Fug iute, se ascund si nu stau neam la pozat! :)) Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  42. :D ?!
    e imediat Joi seara și tăcerea ta nu este caracteristică !!!
    Sper că totul e înordine și „absența” e motivată !!!
    Zi plăcută îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate. ... sunt in concediu pe indula Creta si legatura intetnet e tate tare inceata... si la ore dificile. Promit sa recuperez cand ma intorc acasa. :-D
      Salutari tuturor participantilor MfC!
      ☆★☆★☆★☆★

      Ștergere
    2. Vacanță plăcută în continuare și să vă simțiți bine !
      PS:Puteam eu să nu fiu zăpăcit ?!
      Ai scris pe blog despre concediu,dar eu am uitat:( !

      Ștergere
    3. Ce coincidenta, peste o luna vom fi si noi în Creta cu prietenii!

      Ștergere