marți, 19 iulie 2011

E marti

... si este din nou Trafic cu hituri! Nu vreau sa va influentez votul - la care va asteapta Teo pe blogul lui, dar pe mine m-a fermecat balada ale carei versuri le citez aici:

Prin marginile noi
Si timpul nu le spala-n ploi
Atat de gri va fi o zi
Nisipul nu-ti va povesti.

Privirea ce a-nghetat
Pe calul fara nechezat
Când pasul lui nu sunt destui, cei
Care-n calea nimanui.

Nu stiu ca poate nu e prea tarziu
Ca valul nu-i furtuna
Gândul nu-i minciuna
Si nici vina nu-i lumina
Apelor ce spala mâna
Haiiiiiiiiiiiii...

Si chiar daca e zi
Albastru nu mai poate fi
Prea alb a fost
Nu are rost
Doar cerul are adapost.

Nu stiu ca poate nu e prea tarziu
Ca valul nu-i furtuna
Gândul nu-i minciuna
Si nici vina nu-i lumina
Apelor ce spala mâna.

Ei? ati ghicit ce am votat? :)

30 de comentarii:

  1. Iar am ajuns la tine înainte să ajung la Teo, dar revin şi-ţi spun ce-am votat. Versurile sunt frumoase, m-ai făcut deja curios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu incerc sa ghicesc de unde sunt fotografiile, arata grozav :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Noa serbus. Frumos. Mi-a plăcut. Acum mă duc la vot. Nu de alta dar pe drumul ce-l străbat adresa ta este înainte de adresa lui Teo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa inteleg ca astazi ai o zi muzicala? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Neata! Dragute, cine este autorul versurilor? Si mai ales, cine o canta? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Greu de ales ! :( Totuşi, Alifantis...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, daca e marti...e Trafic, deci sa mergem pe blog sa votam!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase versuri....spre rusinea mea nu stiu ce ai votat! O zi racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place asta:) P.S.Ai uitat sa pui punctul la ultimul vers din ultima strofa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc, Carmen!
    Va multumesc tuturor pentru ce faceti in fiecare saptamana: e o poveste frumoasa pe muzica buna, suntem deja aidoma unui cerc de prieteni stransi sa se-ncalzeasca in jurul unui foc de tabara si asta e minunat :)
    Va doresc tuturor o zi si-o saptamana precum un cantec de dragoste, precum un dans dintr-o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe versuri,cât și pozele!
    O zi liniștită să ai!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. linistitoare pozele, cu iz de vacanta

    RăspundețiȘtergere
  14. Max,
    :)) am sa trec eu pe la Teo sa vad ce ai votat :))
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. OFZ,
    sunt fotografii din concediul din vara trecuta, din ciclul "al tau=al meu" :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Abbilbal,
    sper ca te-ai decis repede, asa cum am facut si eu :))
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  17. Vertange,
    :) da-da! O zi muzicala!
    De mai bine de un an, Teo are rubrica saptamânala "Trafic cu hituri" unde ne propune 5 melodii cu aceeasi tema, la care adauga o poveste emotionanta! Eu nu lipsesc la niciuna din întâlnirile de marti :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ioana,
    ma bucur ca ti-am stârnit curiozitatea :)) dar nu divulg nimic! te rog sa-l vizitezi pe Teo si ai sa descoperi nu doar aceste frumopase versuri, ci mult mai mult!
    O seara minunata, draga Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  19. Zina,
    melodia mea de saptamâna trecuta a fost pe locul doi... :(
    Dar Teo ne propune totdeauna muzica excelenta! e greu de ales...

    RăspundețiȘtergere
  20. Alice Georgiana,
    nu-i greu de loc sa decoperi, daca asculti melodiile propuse de Teo pentru saptamâna aceasta. Eu nu divulg secretul ;)
    Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  21. Zamfir,
    este o rubrica draguta :)
    PS: Ok, am sa îl pun cu rosu ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Teuvo,
    nice to meet yout! hank you very much for your kind words :)
    Have a beautiful afternoon!

    RăspundețiȘtergere
  23. Elena,
    o seara minunata! te îmbratisez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sophie,
    iz de vacanta si amintiri din viitor ;)
    Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  25. Hai că mi-e ruşine, am promis şi am uitat, dar ţi-am răspuns la mine. La fel!

    RăspundețiȘtergere
  26. Max,
    n-am mai avut rabdare si m-am dus la top sa controlez personal :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Carmen, nu ai putea pune caseta ,,Urmareste prin email"? As vrea sa ma abonez la articolele tale.

    RăspundețiȘtergere
  28. Zamfir,
    oare am reusit? am activat caseta? habar n-am unde este... ceva am activat dar nu stiu daca e cea corecta?!

    RăspundețiȘtergere