vineri, 3 decembrie 2010

Stafeta între bloggeri

Am primit stafeta de la Victoria si o predau imediat urmatorilor:
Carmen,Vania, Alina, Roxana, Fly, Andrei, Giulia, Iulia, Madi+Onu, Mella, Gabriela, Ninu, Joco, Acuarele, Sophie, Daurel. (Tetris si Vaca verde au executat deja exercitiul) :)

Iata întrebarile la care trebuie sa raspunda fiecare:

Cand erati mici

1. Ce raspundeati la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
printesa

2.Care erau desenele animate preferate?
Micky-maus si prietenii

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
la 7 ani, ca am dus bomboane la scoala si clasa-ntreaga mi-a cântat "la multi ani" si dupa-amiaza am umplut casa cu prieteni si colegi de clasa :)

4.Ce jocuri preferate aveati?
"Un-doi-trei la perete stai!"

5.Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
sa devin printesa :) ... (sanse as fi avut - râdea mama - pentru ca în Sibiu, unde am crescut eu, aveau resedinta si Regele tiganilor si Împaratul lor :D )

6.Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai
visam sa devin gimnasta sau patinatoare, dar am jucat volei cu patima - si profesional, pâna la 26 de ani :)

7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat
Pompilia Stoian, Beatles, Abba, Elvis Presley, Queen, Olivia Newton John...

8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae
cat am crezut în Mos Craciun, de carti ma bucuram cel mai mult! Ciopartila, Baba iarna intra-n sat... Îmi amintesc de înca una cartonata, care avea imagini "miscatoare" si în planuri suprapuse :))

12 comentarii:

  1. Ma autodenunt ca n-am facut leapsa, asa ca o s-o execut saptamana viitoare :)
    Dupa cate vad eu de pe blog, ai ajuns printesa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O.K. Interesante intrebari, dar numele acela lung al ocupatiei tale actuale ce inseamna?

    RăspundețiȘtergere
  3. Îţi voi răspunde aici, Carmen.
    1. educatoare (o îndrăgeam foarte mult pe una dintre ele)
    2. Tom şi Jerry
    3. la 9 ani, când câţiva prieteni de bloc şi de la şcoală nu au mai putut păstra surpiza cadoului şi mi-au zis dinainte ce mi-au luat :D ... apoi distracţia de acasă
    4. Destule: orice joc cu mingea, apoi cărţile de joc
    5. mi-ar fi plăcut să învăţ să înot
    6. săritul corzii (nu se pune), aşa că trec la următoarea... volei... şi acum sunt topită
    7. Mihai Constantinescu (orice copil îl îndrăgea), mai târziu Michael Jackson
    8. i-am cerut un căţel, dar am primit cărţi (care oricum îmi plăceau la fel de mult)

    RăspundețiȘtergere
  4. Invitatie n-am dar ma risc oricum:
    1. "dotolitza" - pt ca aveam un astfel de rol intr-o piesa la gradi si-i vindecam pe toti;
    2. Tom&Jerry,Woody
    3. la 7 ani pt ca e prima pe care mi-o amintesc
    4. telefonul fara fir si ...tara,tara vrem ostasi
    5. sa salvez lumea,neaparat(da' inca nu-i timpu' pierdut,nu?!)
    6. ------
    7. invariabil......BLUE SYSTEM(Dieter Bohlen!!!)
    8. carti,carti si iar carti(pisoi,catel aveam,papusi primeam oricum!)

    Pupiiiici!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Tetris,
    ce ma bucur! mai sunt si bloggeri sinceri si cinstiti :)))
    te pup si-ti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ionel,
    te referi la "Maschinenbauingenieurin"? :) inginer constructii-masini, simplu nu?! mai precis, construiesc cutii de viteza pentru vapoare, calculez si-mi omor ochii toata ziua la pc; construiesc în Unit Graphics NX4, un program tridimensional :)) îmi place extraordinar, dar tot mai mult as fi dorit sa fiu Printesa :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen draga,
    poate ca viata ne va oferi odata ocazia sa jucam un volei împreuna! hm, si tize si voleibaliste ;)
    Mda, catelus...mai ai timp sa primesti, când vei fi în pensie :D

    RăspundețiȘtergere
  8. L'Automne draga,
    ma bucur din suflet ca ai raspuns! ai dreptate, eu nu m-am gândit decât la bloggeri, am uitat, iarta-ma!
    Multumesc mult pentru ca ai intrat în joc :)
    deci "dotolitza" ai vrut sa te faci si ai ajuns...Toamna :))
    Sport deasemenea n-ai facut, dar ne-ai fugart pe noi cu vânturi si ploi :)) si ai pictat cele mai frumoase peisaje!!! Felicitari!
    te pup si eu :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Daurel sunt; multumesc pentru bagarea in seama !

    1. domn, orasean; m-am nascut la sat
    2. nu exista tv
    3. toate
    4. multe, greu de descris
    5. domn, orasan, insa nu ma prea deranjeaza
    6. rebus (nu integrame)
    7. -
    8. manusi cu 5 degete

    RăspundețiȘtergere