miercuri, 6 februarie 2013

Miercure fara cuvinte (6) - Carnaval în Venetia




Daca doresti sa participi la "Miercurea fara cuvinte" te rog sa citesti mai întâi AICI

72 de comentarii:

  1. Sunt deosebite costumele din Venetia! Aici astia ai mei nu sunt asa de "maiestrii"! :))
    Nu înteleg de ce apar de doua ori înscrisa, vrei te rog sa stergi unul din linkuri?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Venetia e unica! Nicaieri in Lume nu exista specificul mastilor de epoca, asa cum este traditia venetiana. Am scris mult despre acest subiect, anul trecut, daca cumva te intereseaza.
      Am sters, nu este nicio problema, se mai intampla.
      Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Frumoasă atmosferă. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. W O W! De mult timp îmi doresc să ajung la Veneția la Carnaval. Sper să reușesc. Foarte frumoase fotografii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e fantastica atmosfera, este o experienta pe care trebuie sa o traiesti! insa trebuie sa mai stii un lucru - Venetia este permanent aglomerata, in ultima saptamana a carnavalului însa... nu ai unde sa arunci un ac!
      happy WW! :))

      Ștergere
  4. Se apropie carnavalul :) Ce frumos trebuie sa fie pe strazile Venetiei in zi de sarbatoare ... Noapte buna si o zi buna maine, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) se tremina Carnavalul! anul acesta totul este mult prea devreme :)) Pastele este pe 31 martie si carnvalul se încheie pe 13 februarie. Saptamana aceasta este perioada de varf, cand fiecare zi are o denumire aparte. Miercuri, pe 13, este "cenusa"
      Noapte buna, Dani draga!
      sa ai parte de o miercure fericita! :)

      Ștergere
  5. imi doresc sa vad Venetia,imi doresc sa o vad mai ales in perioada Carnavalului...
    atmosfera este atat de faina,mastile,costumele...e grozav din care am aflat eu :)
    te pupacesc draga mea draga,happy ww!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Venetia este fermecatoare, este fascinanta... Carnavalul o face vesela si colorata! Anul asta nu cred insa ca e prea frumos... ploi si lapovita :(( A picat mult prea devreme!
      te pup si eu. Noapte buna, draga mea draga!

      Ștergere
  6. Nu prea m-am plimbat in lumea asta,dar Venetia am vazut-o.Mi-au placut mastile ei, sticla de Murano si porumbeii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, Floarea draga! este un oras care trebuie vazut macar o data in viata, nu-i asa?
      te pup. Happy WW! ;)

      Ștergere
  7. Un spectacol fascinant, bine păstrat după atâtea secole în care tradiţia carnavalului a încântat generaţii după generaţii.
    Faine poze!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, exact asa este Alex draga! Venetia se identifica si prin mastile unice.
      Noapte buna! :)

      Ștergere
  8. Câtă culoare! Deși nu m-am dat niciodată în vânt după măști și costume de carnaval Carnavalul de la Veneția este pe lista mea dorințe. Mai la coadă cei drept, dar este acolo. :)
    Superbe portrete! O noapte frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am văzut Veneţia în carnaval, dar am avut prilejul să admir neîntrecutele măşti, aşa cum nicăieri în lume nu sunt! Sunt convinsă că tu ai făcut pozele şi-mi imaginez că ai fost fericită!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte elegante personajele și multă tradiție este acolo !
    Am auzit povești interesante,de acolo. Noemi a fost în excursie la Veneția în urmă cu câțiva ani în timpul carnavalului!

    RăspundețiȘtergere
  11. Primul gand a fost: cata migala pentru confectionarea costumelor pe care, probail, le poarta doar atunci! :)
    Cred ca e fantastic sa fii in mijlocul unei multimi mascate! :) Mi-ar placea dar... Visuri! (cel putin deocamdata) :)
    O minunata zi de Miercuri iti doresc!

    P.S. De data aceasta m-am straduit sa fiu mai devreme prezenta - sa prind un loc in fatza si sa... vad parada costumelor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si daca-i bal... Tot Carnaval sa fie:) Mai ales la Venetia!
    Salutari cu bine tuturor, sarutmana Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare frumoase sunt! Iti spun un secret. La anul pe vremea asta voi fi si eu acolo....:)

    RăspundețiȘtergere
  14. ce frumooossss....
    happy ww, Carmen draga....te invidiez daca tu ai fost acolo..:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbe, vestitele masti care sunt chiar niste opere de arta. Mi-ar placea sa particip la un carnaval in Venetia, nu il stiu decat din povestiri si fotografii.
    Happy WW, draga Carmen si multumiri !

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos! Banuiesc ca in ziua (zilele) in care se costumeaza, sunt liberi de la servici! Sau se duc imbracati asa? ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesante personaje. Am fost la venetia, dar nu in perioada carnavalului...

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna dimineata!Am ochit cateva palarii superbe.

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca nu merge Mahomed (cel din Cugir) la carnaval, vine carnavalul la Mahomed! Asa da!

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoasa atmosfera. Mi-as dori si eu sa ajung pe-acolo.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cata culoare si parfum de epoca e in aceste fotografii. Sa ai o zi de miercuri pe gustul si pe sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună dimineața! Veneția, Veneția, spun de două ori, deoarece de două ori i-am îmbrățișat farmecul și frumusețea, rămânând îndrăgostită ca-n prima zi de acest loc care mă recheamă și pe care îl voi revedea, sper din suflet. Văzând-o vara, i-am gustat seninul și strălucirea, dar Carnevale di Venezia e unul din simbolurile unice și elegante, care-i sporesc farmecul și atracția. E anotimpul venețian al măștilor, al costumelor, al entuziasmului, al așteptării primăverii! Îmi aminesc articolele tale despre Veneția și fotografiile dintr-un martie petrecut acolo, când soarele primăverii răsărise anume pentru La Serenissima! Excepționale măști, costume, fotografii! În ton cu evenimentul care tocmai se desfășoară! O zi minunată, Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Superbe imagini!
    O zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună Carmen!
    Frumoase imagini!
    O zi deosebită îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Fascinatia mastilor.. colorata adunare :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Superb! Sper să ajung și eu la Veneția, cât mai curând!
    O zi superbă!

    RăspundețiȘtergere
  27. Interesting and colorful masquerade, but seems it would be a bit stifling under those masques.

    RăspundețiȘtergere
  28. Chiar zilele trecute am castigat la un concurs o masca albastra venita toooocmai din Venetia, la fix pentru ca ador carnavalul. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt deosebite costumele şi măştile, dar nu ştiu de ce, mie măştile astea îmi dau o senzaţie rece de teamă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt foarte frumoase si mastile si costumele! E o placere sa le privesti.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  32. superb la venetia, trebuie mers macar o data in viata, multumesc ptr frumusetile de mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  33. Arata incredibil! Cred ca atmosfera in oras este incredibila de Carnaval, desi n-as vrea sa ma gandesc la aglomeratie :D

    RăspundețiȘtergere
  34. N-am ajuns niciodata la Venetia, desi mi-am dorit enorm.. Poate la anu prind si eu perioada carnavalului :-)

    RăspundețiȘtergere
  35. Cat de frumoase pot fi costumele! Imi inchipui si ce atmosfera ! Poate o sa ajung si eu pe acolo odata si odata ! :)
    Pupi si happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  36. Este visul meu sa ajung acolo intr-un an, cu tot cu costum! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  37. wow! i love the photos.. the costumes and the mascarade.:)


    Happy Wordless Wednesday! My entry is here and here.

    RăspundețiȘtergere
  38. absolut spectaculos, o intoarcere intr-un timp mitic...

    RăspundețiȘtergere
  39. Îmi plac foarte mult măștile carnavalului în fiecare an!

    RăspundețiȘtergere
  40. Minunate imagini! Cred că e extraordinar să te afli acolo!

    Iar când am intrat aici, la tine, să-mi pun link-ul, mi-am spus: "Gând la gând cu bucurie!", fiindcă şi la mine e azi un soi de carnaval :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Felicitari pentru fotografii, Carmen! Sunt absolut superbe!!! Happy WW! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  42. Frumoase costume si masti, au ceva fascinant, ireal!

    RăspundețiȘtergere
  43. Am adăugat şi eu colecţiei fotografia unei situaţii în care personajele şi-au schimbat un pic măştile între ele.

    P.S. Nu ştiu de ce n-a apărut comentariul meu anterior, care era atât de reuşit :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Distractie la superlativ! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. oau!!!!!!
    superb!!!!!!!!!!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. Personajele tale par coborate din alte timpuri.Unele par reale,adica parca apartin cu adevarat acelor timpuri.:)
    Costumatia iti ia ochii!
    Carnaval in toate puterea cuvantului.
    Zi frumoasa,cu sau fara masca!

    RăspundețiȘtergere
  47. Mai sunt mascherari in Venetia zilelor noastre?

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte frumoase imagini! Mastile sunt deosebit de frumoase si pline de culoare.
    O seara minunata, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  49. Ce frumos. Imi doresc sa ajung si eu la Carnavalul din Venetia. Hapyy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  50. Imi plac foarte mult mastile acestui Carnaval, originale....

    RăspundețiȘtergere
  51. Ce tare-i tipu' cu usturoi la cap! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. inttodeauna m-au fascinat mastile astea :D hppy www

    RăspundețiȘtergere
  53. Faine fotografiile tale, mai ales intr-o perioada in care "muritorii de rand" merg si vin de la servici, fiindu-le aproape imposibil sa-si imagineze o atmosfera atat de relaxata.
    Happy WW, cat a mai ramas din ea!

    RăspundețiȘtergere
  54. Foarte frumoase costumele. E uimitor cum venetieni au pastrat aceasta traditie de sute de ani! Tare mi-ar mai placea sa particip si eu la Carnavalul de la Venetia!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. O adevarata placere sa asisti la asa ceva, cu siguranta:)

    RăspundețiȘtergere
  56. Imi cer scuze ca am pus link-ul o data , am vazut prea tarziu comentaroiiul tau de la mine pe blog.

    Nu e nici un bai, am sa incerc pe viitor sa ma incadrez in regulament.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  57. Cu masca, fara masca? Aceasta-i intrebarea!:)

    RăspundețiȘtergere
  58. Daca-i ploaie si lapovita, m-am consolat...;anul acesta n-am pierdut nimic...

    RăspundețiȘtergere
  59. Nişte fotografii minunate! Atmosfera de acolo este cu siguranţă de neuitat şi merită să vizitezi Veneţia când străzile sunt împânzite de tot felul de măşti şi costume medievale sau originale...
    Numai bine, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  60. Frumoase domnite ne-ai prezentat ,carnavalurile sunt
    culturi si traditii frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  61. Adaug joi, pe blogul meu, "în afara concursului", o fotografie nouă. În lumina precizărilor :)

    RăspundețiȘtergere