marți, 15 ianuarie 2019

Omagiu - Miercurea fara cuvinte 3/2019


Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme anume pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW

34 de comentarii:

  1. Frumos omagiu adus lui Mihai Eminescu!
    Peisajul alb e... adorabil. :) Fotografia a doua ma poarta cu gandul la Campia Baraganului si parca aud vuietul vantului si simt gerul care pişcă.
    Un minunat apus (apus e?) :) de soare. (mi-e imposibil sa deosebesc apusul de rasarit, in fotografii)
    Zile senine iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in poza verticala este apusul soarelui, cele orizontale au surprins rasaritul 😀 Nu poti sa iti dai seama decat daca ai fost la fata locului. Imaginile sunt din Allgäu, de la cabana in care am innoptat la inceputul anului 2019. Peisajul este in realitate de 1000 de ori mai frumos 😇
      pupici si imbratisari de la trio pentru trio Diana draga. O zi minunata dragele mele! happy WW 😊

      Ștergere
  2. Cand cautam ceva pe niste CD-uri vechi am gasit si niste picturi de-ale mele.
    Le-am aruncat demult, ca erau asa de rudimentare. LOL, acum ma amuz sa le vad.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat omagiul tău, Carmen!
    E gând alb pe fond alb, pur peste pur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos te-ai exprimat, Potecuta draga. Multumesc <3
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  4. Carmen,

    I apologize I can't read a word of this but the photos make me shiver! It looks so cold there but it's sure beautiful! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dear Cathy,
      there are lyrics from a winter poetry of the greatest Romanian poet Mihai Eminescu. Yesterday were celebrated 169 years of the birth of Mihai Eminescu.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  5. I can't read it either, but hey, it's Wordless Wednesday so it doesn't really matter! Great pictures.

    My pictures and Linky!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. there are lyrics from a winter poetry of the greatest Romanian poet Mihai Eminescu. Yesterday were celebrated 169 years of the birth of Mihai Eminescu.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  6. ce imagini frumoase...
    Happy WW
    O zi frumoasa si un an minunat..

    RăspundețiȘtergere
  7. Imagini ce pun in evidenta tematica.Totul la superlativ!

    RăspundețiȘtergere
  8. Those are beautiful, wintry images. I'm sorry I don't speak Romanian but at least there's an online translating service. ☺ Happy #WW
    Debbie @ THE DOGLADY'S DEN

    RăspundețiȘtergere
  9. Lovely images! Have a lovely week!
    http://travelingbugwiththreeboys-kelleyn.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasă-i iarna departe! Când văd atâta zăpadă acoperind tot, mă gândesc mereu la veşnica expresie "plapumă de zăpadă". Se potriveşte şi aici. :)
    Îmi plac strofele din Eminescu. Nu mi-e cunoscută poezia, dar Eminescu este unul dintre poeţii mei preferaţi. Sună a clişeu, dar nu mulţi dintre cei pe care îi cunosc îl preferă.
    Îmi amintesc cum citeam volume întregi de poezii în liceu. Am avut o perioadă lirică, să spunem :) Eminescu, Pillat, Minulescu sunt doar câţiva dintre favoriţii mei.

    Seară frumoasă şi caldă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iubesc iarna, dar sincera sa fiu cel mai tare îmi place la weekend si in concediu ;-) Cand masina imi sta 9 ore in parcarea firmei la care lucrez si eu ies seara obosita sa plec spre casa si... abia gasesc masina acoperita de zapada si gheata, atunci ma gandesc in gand ca abia astept sa vina primavara ☺
      Poezia inobileaza sufletul. Si eu obisniam sa citesc mai des poezii, acum destul de rar... Eu îl iubesc pe Nichita Stanescu <3 Si pe Labis si pe Ana Blandiana si pe si pe si pe... gata, ma opresc aici.
      Un start minunat in weekend Izabela draga! O seara placuta!

      Ștergere
  11. Sunt versuri emotionante si imagini pe masura.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Inegalabilul Eminescu, poet universal, nemuritor în veacuri...la 169 ani de la ziua nașterii.
    Inspirat omagiu creat prin împletirea versurilor unei poezii cu conținut de iarnă, cu puritatea imaginilor unui decor hibernal virgin...❄❄❄
    Noapte liniștită, dragă Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, nu am putut sa trec peste ziua marelui Eminescu fara sa las un mic semn in blogosfera.
      Ma bucur ca ti-au lacut imaginile mele.
      Te imbratisez si iti doresc un weekend minunat! xoxo

      Ștergere
  13. Deosebite imaginile de iarna postate de tine, Carmen.
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Superb!
    (Eu i-am adus un omagiu omagiului! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa, am vazut Vero draga. Minunat omagiul pe care l-ai adus tu lui Eminescu!
      Happy WW!

      Ștergere
  15. Eminesu a fost si va ramâne, poetul anotimpurolor limpezi si senine, chiar daca-n viata asta nu i-a fost prea bine, el a iubit cu-adevarat Viata, si-a onorat pe Cel ce-n mâna LUI o tine...
    Binecuvântari eterne alaturi de cei dragi, Suflet minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult pentru frumoasele cuvinte, Iosif draga!
      Un weekend de vis alaturi de cei dragi tie!

      Ștergere
  16. Minunate fotografii ai ales miercuri, nu pot decât să-mi imaginez cum arată locurile în realitate. Poate e cazul să trec și eu peste frica de a pleca iarna de acasă .. Te îmbrățișez cu drag și, cum ziua de miercuri s-a dus de mult, îți doresc ca ce a rămas din această săptămână să fie liniștit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria draga, de la noi de acasa facem o ora cu masina pâna în munti. Pâna la Garmish (la cel mai înalt munte al Germaniei 2962 m inaltime) facem ceva mai mult, in jur de doua ore. Cel mai mult ne place iarna atunci cand in oras nu sunt mai mult de 25 cm de zapada ;-) Atunci plecam spre munti si petrecem fiecare weekend la zapada - la schi, la sanius sau în oras, la patinoar.
      Peste 3 saptamâni vom pleca pentru o saptamâna în Padurea Bavareza ( la aproape 300 km de la noi, inspre est) in concediu de schi si drumetii în padure cu slapi pentru zapada. Sa vedem cum reusim cu Leo, catelusul nostru :-)
      Un weekend minunat sa aveti si voi. Ganduri bune!

      Ștergere