miercuri, 20 mai 2015

Mirecurea fara cuvinte (21) - Pe pod



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

64 de comentarii:

  1. Excelente imagini! Ultima fotografie mi-a adus un zambet maaaare pe fata! Maya mea e la fel de curioasa ca si cainele din fotografiile tale. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos ca ai o Maya! ma bucur pentru tine!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  2. ha ha ha...pai nu are si el voie sa fie curios?! :))

    happy ww, draga mea draga, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am murit de râs :)) abia am putut face fotografia :)))
      Happy WW, draga mea draga! ☺

      Ștergere
  3. Ce cutu simpatic ;)). Si Dodo se mai "ridica" asa cateodata. Lol.
    Happy ww!
    Si o zi cel putin la fel de insorita ca cea din fotografii:)\cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cateii sunt cei mai buni prieteni ai omului... asa ca este normal ca a fost curios sa vada ce privesc prietenele lui :))))
      Pupici Rux draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  4. Este prea frumoasa imaginea cu vaporasul.
    Si prietenul canin este firesc sa vrea sa o vada!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pisicile sunt recunoscute pentru curiozitatea de care dau dovada, insa nici câinii nu sunt mai prejos :))
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  5. Frumoase locuri! Iar cuţulache n-a vrut să rateze contemplarea peisajului. Foarte faine fotografii.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fotografiile sunt facute in Bamberg, un superb si vechi oras german, aflat pe listele UNESCO.
      râul care strabate orasul se numeste Regnitz.
      Happy WW, Alex draga! ☺

      Ștergere
  6. Vremea buna, peisajul minunat, o placere sa savurezi o inghetata cu prietenele pe pod!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am stat la o masa, la capatul pdului, servind o bere afumata! Este unica reteta berii de Bamberg.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Am fost atat de aproape de Bamberg insa, din pacate, n-am mai apucat sa-l vizitam cand am fost pe Romantische Strasse! Si nu numai orasul asta, o multime de alte locuri frumoase din Bavaria au ramas neexplorate! Obligatoriu va exista o "data viitoare"! :-)
      Te pup, Carmen!

      Ștergere
    3. Die Romantische Strasse trece si prin Augsburg - orasul meu. Obligatoriu sa-mi spui cand va fi "data viitoare" :-) pup si eu

      Ștergere
    4. Daaa, stiu! Iti dai seama ca am sa te anunt! :-)
      Te pup!

      Ștergere
    5. Daaa, stiu! Iti dai seama ca am sa te anunt! :-)
      Te pup!

      Ștergere
  7. Timpul bun...compania placuta!! Distractia e in toi... :)
    *_* superbe cadre! Salutari - inca o data! ANdra Alexa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) când e vreme frumoasa, parca totul în jur este mai dragut! :)
      Si de la mine, ganduri bune si salutari, Alexa draga!

      Ștergere
  8. Am gresit numerotarea fotografiilor… :( Remediat greseala. :)

    Dialog imaginar…
    Cainele in:
    Foto 1. - Vino, repede, sa vedem ce-i asa interesant dincolo de parapet.
    Foto 3. - Haideti, mai, ziceti-mi si mie ce-i...
    Foto 4. - Las’ ca ma descurc singur!
    Superbe instantanee! Tare-ai fost pe faza! :)
    Imbratisari si pupici cu drag! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) cred ca asa a fost monologul! ai interpretat exact!
      Când am vazut câinele ridicat pe parapet, m-a bufnit râsul, ma si mir ca am reusit sa fac fotografia :)))
      pupici si imbratisari <3 Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. Frumoasă reflexie! Parcă-i o pictură :)
    Pup, o zi minunată să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Drragul de el ! Vrea și el să vadă, ca toată lumea !

    Happy WW, Carmen ! Zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este precis prietenul nedespartit al fetei si, obisnuit sa stie tot :)
      Happy WW, Zina draga! ☺

      Ștergere
  11. Doar un fin observator, asa ca tine, ar fi putut spune o poveste fara cuvinte, doar cu imagini...

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Superbe fotografii,ultima îmi place cel mai mult!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ala micu`, catelusul, vrea si el nitel sa-si satisfaca, curiozitatea, observ. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai clar! ce daca e mic, de vazut, vrea sa vada totul! ☺
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  14. Pozele astea spun o poveste...Povestea celui mic de inaltime, dar ambitios si curios nevoie mare. Sa invatam de la catei, zic! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) bine spus, Ina draga! Adevarul este ca mai devotati omului decat câinele, nu exista animal!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  15. Cine-i? Ce-i? Ce-a fost pe-aici? :)
    Cel mai mult mi-a plăcut imaginea pe care o vezi dacă stai pe pod. M-a binedispus. Restul e căutare.
    Firește, tot despre un fel de pod vorbesc și fotografiile mele de azi. Un pod vertical, ca să-i zic așa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Daca te plimbi, chiar fara sa cauti special, observi multe...
      "Podul vertical" surprins de tine mi-a placut!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  16. Cred ca la tine se uita in prima poza,apoi si-a vazut de treaba lui.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, ai dreptate Floarea draga! mai intâi si-a facut datoria - m-a privit sa vada daca reprezint un pericol pentru prietena lui, apoi... vazând ca nu vreau sa fac decat fotografii, m-a trecut la "neinteresant" :)) Interesant era ce vad fetele de pe pod! ☺☺☺
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  17. Câinele sar uita și el săsacu, nu-l ajută nimeni :( .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din fericire, a fost atât de istet si lung incat sa-si satisfaca singur criozitatea :))
      multa sanatate! Happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Hehehe, mă întreb cum percepe câinele priveliştea :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte amuzant este cățelul care a vrut neapărat să vadă și el vaporașul! :))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Mai stiu eu pe cineva :) care face la fel, doar ca el se uita peste gard ;) Va pup, Carmen draga! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-e clar ca despre Cody vorbesti :))
      va pupam si noi :-* Happy WW! ☺

      Ștergere
  21. Excelent loc pentru relaxare. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Dragalasa mea prietena, reuseti prin imaginile
    frumoase surprinse, sa imi transmiti acea traire fascinanta
    de pace interioara si si multa bucurie!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur daca este asa, Steliana draga.
      Multumesc mult pentru vizita. Trimit înapoi gânduri bune si imbratisari :-)

      Ștergere
  23. curiozitatea pune stapanire pe oricine...:))
    tare funny imaginile astea...!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miculuta ta nu ar fi reusit sa se ridice singura :)) Dar sigur ai fi ridicat-o in brate.
      pupici. Happy WW!

      Ștergere
  24. Faine instantanee draga Carmen, vad ca si acolo vremea e calda, sunt momente in care ai zice ca e vara.
    De cateva zile ne-am intors din concediu, so I'm back.
    O saptamana faina in continuare sa ai, seara frumoasa. pupici
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost ca vara, doua saptamâni... acum s-a racit brusc si ploua incontinuu, facem foc in semineu.
      Dupa concediu e mereu grea reacomodarea. Sa ai o saptamâna cat mai placuta!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  25. Frumoase fotografii si spun o poveste tare amuzanta ! :)))
    Happy WW, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu esti o draguta! te pup :-* multumesc si pentru like-urile de pe fb ;)

      Ștergere
  26. Mi-am placut mereu podurile. Mai ales cele din Budapesta. Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  27. ma gandeam eu ca arata a Germania :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ha,haaa...prima data ma uitam la peisaj...dupa aceea am vazut...ce haiosi,inclusiv catelul!

    RăspundețiȘtergere