sâmbătă, 5 octombrie 2019

Ziua mondiala a profesorului (UNESCO, din 1994)

Cu ocazia Zilei mondiale a învatorului / profesorului, Google a realizat ca omagiu, un superb Google-Doodle
Tag der Lehrer 2019 (mehrere Länder)
Profesorul este reprezentat sub forma unei caracatițe, pentru ca în aceasta meserie chiar iti trebuie cel putin opt brațe, la câte sarcini revin unui profesor.
În aceasta imagine GIF, Profesorul-Caracatita scrie pe tabla, preda matematică, geometrie, muzică, gramatica, fizică și chimie. Asculta elevii si simultan strânge temele și bineînțeles le controleazea. Elevii sunt pestisorii diferit colorati. Un minunat tablou, vesel colorat, asa cum este (sau ar trebui sa fie) universul copiilor.
Sublil, Logo-ul Google se regaseste pe marginile tablei, precum tablourile sugestive folosite ca material didactic in timpul orelor. O noua si inspirata surpriza de la Google Doodle!
La multi ani tuturor dascalilor!

9 comentarii:

  1. Chiar e foarte bine realizat, surprinde bine realitatea din clasă.
    O zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce zi frumoasa, am pierdut-o, dar e bine ca s-a gandit cineva. :) Reusit desen animat. Caracatita draguta, pestisorii cuminti :) La multi ani! dascalilor mei si ai altora, si ai micutilor, piticutilor, mariceilor nostrii. O seara bunaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee interesanta, caracatita! Dar presupun ca surprinde realitatea destul de bine. Multumesc de reamintire, draga Carmen, chiar daca te-am vizitat mai tarziu!
    Este o meserie aparte si de o importanta de exceptie!
    Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai tarziu - dar niciodata nu e prea tarziu! :) - profit de ocazie sa le urez si eu "La multi ani!" dascalilor care-si iubesc profesia si iubesc elevii! :)
    Saptamana minunata iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am numai amintiri placute despre invatatoarea si profesorii pe care i-am avut de-a lungul anilor de scoala si de facultate. De aceea ma gandesc mereu cu drag de ziua lor la toti dascalii.
      Te pup Diana draga. Imbratisari si pupici de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  5. Ce tare!!! Si eu, in sambata aceea am scris despre cum ne jucam eu si micul N de-a scoala :)). pana si Kouki era la rand de Herr.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere