miercuri, 1 iunie 2011

Miercurea fara cuvinte 22 - La spital

Este "totul" bine...

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!

124 de comentarii:

  1. :( La spital... pe mine ma intristeasa asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. In ciuda faptului ca e pe un pat de spital, cred ca totul e ok. Pare optimist. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. La spital, binele nu poate fi la el acasa... Numai bine, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm ceva nasol s-a intamplat, sper ca e intradevar totul bine!
    Insanatosire grabnica ranitului, si asteptam detalii! Nu ne tine in suspans!

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci pot rasufla usurata!
    Din februarie numai spitale vad(...soacra e pe acolo).

    RăspundețiȘtergere
  6. Sănătate,cât mai grabnică însănătișire îi dorim soțului tău!
    Un zâmbet e întotdeauna binevenit.E ziua copiilor și el se află în fața unui nou început.Este și el acum un nou născut!Baftă ținem pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  7. multa sanatate sotului,curaj si putere iti doresc Carmen...a depasit momentele dificile...urmeaza recuperarea si foarte important,ai sa vezi,un regim de viata si alimentar foarte strict cel putin o perioada...apoi totul va intra intr-un altfel de normal...
    te imbratisez cu tot dragul...stiu ca iti trebuie un curaj enorm sa astepti in fata usii de la sala de operatii...
    va doresc numai bine amandurora >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Miao, de ce tocmai la spital?
    S-a întâmplat ceva?
    Multă sănătate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. sanatate multa, recuperare usoara si nervi de otel amandorura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt , in gand, alaturi de tine . Rezista !

    Sanatate si recuperare rapida pentru sotul tau !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multa sanatate! Numai bine! Sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu-l poti contrazice...daca zice ca e bine, asa o fi

    RăspundețiȘtergere
  13. Zamfir & Ulise strigă în cor: Fă-te bine! Repede! Nu-ţi stă bine acolo! Fă-te bine, nu ne-o necăji pe Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sustin ideea lui Se-Cret. S-a nascut pentru a o lua de la inceput. Sunt sigur ca atata timp cat voi ii sunteti alaturi, nu va intarzia sa isi revina complet.

    RăspundețiȘtergere
  15. Uite ca m-am impacientat si am intrat din nou sa vad despre ce e vorba, am citit si articolul din link pe care l-am ratat fiindca nu am fost in tara, imi pare foarte rau pentru ce i s-a intamplat sotului tau dar in aceelasi timp ma bucur sa aud ca e bine si operatia a decurs normal fara complicatii!!!
    Ii doresc din toata inima insanatosire grabnica! Numai bine la toata familia!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Lunapatrata,
    cine-si doreste sa ajunga la spital?! :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Tudor,
    moralul e ridicat... Multumesc pentru gândul bun!

    RăspundețiȘtergere
  18. Alicee,
    mdaa, ceva tare nasol s-a întâmplat... Dar spre norocul nostru, în ultima secunda practic, s-a descoperit boala si acum, nu poate decât sa mearga spre bine. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Angi,
    sotul meu a fost internat ultima data când avea 16 ani pentru operatie de apendicita... Asta e! necazul vine când te astepti mai putin!
    Sanatate familiei si soacrei tale!

    RăspundețiȘtergere
  20. Se-cret,
    bine spus: de ieri, sotul meu mai are o "zi de nastere"!
    Sanatate multa si tie si sotiei! Multumesc pentru mail, nu am mai apucat sa raspund...

    La multi ani tuturor copiilor... am si uitat!
    Tot ieri, în timp ce sotul era operat, fiica mea sustinea ultumul examen de Abitur! acum asteptam doar rezultatele...

    RăspundețiȘtergere
  21. Pandhora,
    asta e clar! întregul stil de viata va trebui modificat pentru cel putin anul ce urmeaza! Trei luni nu are voie sa conduca masina si înca trei nu are voie sa practice nici un fel de sport! De mâncat, noi am mâncat întotdeauna sanatos... vom încerca si mai bine!
    Te îmbratisez si eu si-ti multumesc pentru cuvintele pline de caldura!

    RăspundețiȘtergere
  22. Grisca,
    da :( s-a întâmplat ceva la care nu s-a asteptat nimeni!
    Sanatate si tie Vero, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  23. Anca,
    avem într-adevar nevoie, multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nima,
    multumesc mult! mergem purtati de val, dar de astazi mult mai constienti.
    Un proverb spune ca "exista o multime de boli, dar o singura sanatate" perfect adevarat! culmea este ca ajungem sa pretuim sanatatea dupa ce am pierdut-o!
    Numai gânduri bune înapoi!

    RăspundețiȘtergere
  25. Dragă Carmen, multă sănătate soțului tău, multă putere și nervi tari ție, liniște și bucurii întregii familii. Nici nu vreau să mă gândesc ce-a fost și e în sufletele voastre :( Eu o am pe mama de ieri operată pe coloană, eu la 3200 de km depărtare. Pentru astea nu te pregătește nimeni ... Dar să fim optimiști, va fi bine! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Mirela,
    multumesc mult! promit sa vin cu vesti bune :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Zamfir si Ulise,
    multumesc muuuuult! sunteti doi draguti!

    RăspundețiȘtergere
  28. Costin,
    multumesc mult! asa este, s-a nascut a doua oara!
    Numai gânduri bune înapoi!

    RăspundețiȘtergere
  29. Alicee,
    îti multumesc mult! ateptarea operatiei a fost cumplita! apoi el a dormit si eu am tremurat... Dar iata ca am avut noroc si operatia a trecut cu bine. Urmeaza cea mai grea etapa... Înca 12 zile de chin dupa care însa nu poate decât sa fie foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  30. Lia,
    multa multa sanatate mamei! stiu, e groaznic. Si mama mea a fost acum doi ani în spital, operatie... Am coordonat si organizat totul per telefon si Doamne multam, a functionat totul bine. Adevarul este ca prea multe nu poti face lânga un bolnav, decât sa-i sustii moralul. Si sa ajuti un pic, e drept.
    Capul sus Lia si curaj mult! Veti reusi si voi! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  31. Teo,
    ai dreptate, acasa la tine, sanatos, este cel mai bine!Când însa nu exista o alta cale... e bine ca exista spitale! altfel ar fi foat si mai rau!
    Toate cele bune si tie si multumesc mult pentru gândul bun!

    RăspundețiȘtergere
  32. You are going to be fine and your sweet husband will be back home soon.

    RăspundețiȘtergere
  33. Multa sanatate si putere sa treceti aceasta cumpana.

    RăspundețiȘtergere
  34. Multă sănătate sotului,un mănunchi de gânduri frumoase şi o imbrăţişare prietenească,pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  35. Carmen,
    M-am emoționat atât de tare, că am și greșit..
    Multă sănătate îi doresc soțului tău și ție rezistență!!
    p.s. corectează-mă, dacă se poate!!!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  36. Insanatosire grabnica bolnavului si multa putere de a trece peste acest incident intregii familii!

    RăspundețiȘtergere
  37. Multa sanatate va doresc si eu, Carmen, si intelepciune! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  38. Draga Carmen, cred ca aceste incurajari, te imbarbateaza si conteaza foarte mult pentru tine, asa ca ma alatur si eu grupului si va urez sa treceti cu bine peste aceasta incercare.

    RăspundețiȘtergere
  39. Multă sănătate, putere să depășiți orice problemă și mereu un zâmbet pe față :)!

    Îți doresc o zi cu soare, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  40. Draga Carmen,
    Sanatate din belsug sotului tau, dar si tie si tuturor membrilor familiei voastre. Sa va dea D-zeu putere sa treceti peste acest incident iar viata sa va ofere surprize frumoase in continuare. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  41. Imi pare rau ce i s-a intamplat bunului tau sot,
    ii doresc insanatosire grabnica .
    Azi la noi se sarbatoreste ZIUA COPILULUI si cu
    aceasta ocazie familiei tale si tutror ce raman vesnic tineri un sincer si calduros
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  42. Carmen,multa sanatate si insanatosire grabnica sotului tau.

    RăspundețiȘtergere
  43. Carmen, multa sanatate sotului tau!

    RăspundețiȘtergere
  44. Bună CARMEN!
    Nu place să aud de boală!
    Sănătate multă și însănătoșire
    grabnică îi doresc!
    Să ai o zi liniștită draga mea!
    Sunt alături de tine..pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  45. Tare trista intamplarea! Ii dorim insanatosire grabnica lui Helmut si tie putere multa.
    Ganduri dragi din Apuseni de la toti trei
    Bunul Dumnezeu sa va ajute in toate!

    RăspundețiȘtergere
  46. Ma bucur ca ati trecut cu bine si intr-adevar, a existat un inger pazitor, iar sotul tau este un luptator si dupa cum se pare, ii place sa traiasca. Eu nu pot decat sa va urez sanatate, sa va dea Dumnezeu putere si sa aveti incredere in ce este mai bine. In plus, cred ca te-a ajutat faptul ca ai impartasit pe acest blog ce s-a intamplat. Multi se gandesc la voi si v-au fost alaturi in gand. Asta este foarte frumos. Multa sanatate inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  47. Vai Carmen, cat de groaznic, nici nu vreau sa ma gandesc prin ce ati trecut, mai ales ca ai zis ca este o persoana sanatoasa, care nu a avut niciun fel de problema, asa ca nu ati fi putut sa anticipati acest lucru nici in ruptul capului. Sper ca totul este bine, sa iti pastrezi credinta si sa fii tare, pentru ca va fi un sfarsit fericit, sunt convinsa. Ce a fost mai greu a trecut! Multa sanatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Multa sanatate si putere sa treceti amandoi cu bine peste incercarea asta!
    Suntem oarecum langa voi!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  49. Am citit cu sufletul la gura postarea ta de ieri. Apoi am vazut fotografiile de azi si m-am mai linistit.
    Ce zambet incurajator si optimist are omul tau! Multa sanatate, din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  50. Tot eu sunt! Ma bucur ca vad un zambet in foto!
    Asteptam vesti bune!

    RăspundețiȘtergere
  51. Carmen draga, mi-e greu sa gasesc cuvinte... Ma gandeam ca o sa fie o miercuri fara rubrica ta. Ma bucur totusi ca ai gasit timp pentru ea si pentru a impartasi cu noi clipele prin care treci. E bine sa fim alaturi si la bucurie si la necaz. Pupici lui Helmut de la Motani si Fartati!

    RăspundețiȘtergere
  52. Pe mine ma ia cu racoare numai când vad asta! Parca ar fi cosmonaut! Dar e bine ca zâmbeste! Sanatate si curaj mai departe! E un nou început!

    RăspundețiȘtergere
  53. Spune-i lu' Domnu' Herr Helmut că aştept să-i văd poza în care e vesel sub cireş cu speranţa că scapă veveriţele vreo cireaşă în gura lui!

    RăspundețiȘtergere
  54. Sailor,
    thanks for your good thoughts! Your words make me feel better.

    RăspundețiȘtergere
  55. Cu incredere si ganduri bune se trece orice obstacol. Sanatate multa si stiu ca va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
  56. Gina,
    multumesc pentru gândurile bune.

    RăspundețiȘtergere
  57. Vertange,
    multumesc mult! gânduri bune înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  58. Minoki,
    multumesc, primele zile nu am putut deschide laptopul, aveam capul vidat! acum, pentru ca nu am rabdare sa fac nimic altceva, între vizitele la spital, am descoperit ca blogul ma destinde. Multumesc ca-mi esti alaturi!

    RăspundețiȘtergere
  59. Dana,
    multumesc. Va mai dura ceva pâna când zâmbetul va fi natural. Deocamdata este asa... fortat, dar stiu ca nu va mai dura mult.

    RăspundețiȘtergere
  60. Aniela,
    multumesc mult. Avem nevoie de putere ca vointa avem. Si vom reusi!

    RăspundețiȘtergere
  61. Steliana,
    îti multumesc mult! azi noapte mi-a scris Se-cret ca este 1 iunie, ziua copilului... Eu nu mai stiu exact ce data avem... Trebuie sa-mi pup fetele, de serbat vom serba când vom fi din nou acasa cu totii

    RăspundețiȘtergere
  62. Elena,
    multumesc, îmbratisarile voastre virtuale îmi fac bine!

    RăspundețiȘtergere
  63. Fly,
    multumesc mult! numai bine si voua! sa ne ajute Dumnezeu pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  64. Ana,
    multumesc mult. Asa este, comunicarea aceasta virtuala îmi face tare bine... Primele zile nu am putut sa deschid computerul. Fotografiile le-am facut la cererea sotului meu - a spus ca vrea sa aiba de ce râde peste câteva luni! Sa ne ajute Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  65. Ce bine ca zambeste! Asta e cea mai mare bucurie dupa asa un moment de cumpana: sa zambesti, sa iti aduni puterile si sa mergi mai departe. Gandul nostru bun, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  66. Irina,
    asa este. Sotul meu s-a dus joi doar la EKG si chiar stabilisem cu el, ca daca termina pâna la ora 12 sa vina pe la mine la birou si sa petrecem pauza de masa împreuna. Si el m-a sunat tocmai la 12:10 sa-mi spuna ca în câteva minute intra în interventia pe cateter, ca s-a constatat ca a facut infarct... A durat mult pâna am înteles ca nu este nici o gluma (proasta!) si ca ceea ce-mi relateaza este foarte serios si adevarat! SOC! da, soc a fost pentru amândoi.
    Acum nu putem decât spera într-o recuperare cât mai grabnica. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  67. Wind,
    multumesc! stiu, va simt si-mi face bine ca sunteti lânga mine!

    RăspundețiȘtergere
  68. Digodana,
    multumesc mult! da, optimismul este cel mai important în astfel de situatii.

    RăspundețiȘtergere
  69. wind-foto bucuresti,
    multumesc mult! a gasit putere pentru un zâmbet si asta înseamna foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  70. Alina,
    am avut cumva noroc... La un control de rutina am descoperit un pericol de viata. Nici un simptom nu a fost tipic unui infarct! Doamne multumim!
    Va pupam si noi pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  71. Androxa,
    asa este! fara cuvinte!
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  72. Dan,
    sa dea Dumnezeu sa nu ajungeti nici unul într-o asemenea situatie. Va multumesc ca-mi sunteti alaturi cu gândurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  73. Ulise,
    acum chiar ca am zâmbit. Multumesc mult. Acum plec din nou spre spital si am sa-i transmit mesajul tau si lui Helmut. Precis va râde si el!
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  74. Vaca verde,
    simt sinceritatea gândurilor tale si-ti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  75. Sunt fara cuvinte..bine ca a trecut cu bine..Admir vointa si optimismul..conteaza enorm..Insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  76. ma bucur ca s-a termint cu bine si ca acum zambeste; multa sanatate si la multi ani! pentru 1iunie :)

    RăspundețiȘtergere
  77. Sărut mâna Carmen !
    Totul e bine când se termină cu bine . Acum însănătoşire grabnică şi revenire în forţă !!

    O miercuri frumoasă pentru tine şi soţul tău lângă care , cred , te afli azi !

    RăspundețiȘtergere
  78. Helmut.
    Ma voi ruga pentru Helmut.

    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  79. am rămas, văd, blocată pe 13 dar azi e W.W.14(la mine)

    multă sănătate soţului tău, Carmen, şi ţie
    tărie multă
    tuturor, zi bună

    RăspundețiȘtergere
  80. Multa sanatate, forta si iubire!
    Numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  81. Sarut'mana, Carmen.
    SANATATE MULTA sotului si voua putere de a trece cu bine peste toate.
    Strang mana sotului pentru optimismul molipsitor.

    RăspundețiȘtergere
  82. Your husband will soon be up and about again. Life is full of set backs and obstacles...it's how we deal with them that counts...

    RăspundețiȘtergere
  83. Sanatate multa sotului tau, Carmen!...
    Va fi totul bine!

    RăspundețiȘtergere
  84. Sophie,
    multumesc mult! sanatate si lamulti ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  85. SoriN,
    multumesc mult. Gânduri bune înzecit înapoi!

    RăspundețiȘtergere
  86. Daurel,
    îti multumesc mult! sa-ti ajute Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  87. Cella,
    uita vineri 13! te pup, numai bine si tie!

    RăspundețiȘtergere
  88. AliceG,
    multumesc mult! aceleasi gânduri bune înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  89. Andrei Radu,
    îti multumesc mult, este emotionant sa vad ca-mi sunteti alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  90. William Wallace,
    thanks for your wishes. It's so moving to see that you are with me.

    RăspundețiȘtergere
  91. Acuarele,
    multumesc mult! Sunt sigura ca asa va fi.

    RăspundețiȘtergere
  92. Multa sanatate. Insanatosire grabnica, totul va fi bine. Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  93. Lillee,
    multumesc mult, si eu te pup

    RăspundețiȘtergere
  94. Însănătoşire grabnică soţului tău! E greu să stai prin spitale, ştiu ce înseamnă, din păcate! Să vă dea D-zeu sănătate multă, putere şi zile mai senine... Aşteptăm veşti !

    RăspundețiȘtergere
  95. Ce mă bucur că e mai bine! Chiar citisem dimineaţă, la serviciu, îmi doream să-ţi scriu două vorbe de susţinere, dar au făcut ceva ei pe-acolo că nu mai permite să fac comentarii când deschid de acolo.
    Deci, din toată inima îi doresc să se facă bine, să fie sănătos, iar tu liniştită.
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  96. sanatate si ganduri bune trimit :)

    RăspundețiȘtergere
  97. Ii doresc insanatosire sotului tau si optimisti cum va stiu si cu drag de viata o sa treceti peste asta. Dumnezeu sa va ajute!

    RăspundețiȘtergere
  98. Lolita,
    multumesc mult! vesti bune am dat deja... vestile foarte bune mai trebuiesc asteptate vreo 15 zile, dar vor veni cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  99. Cleo,
    îti multumesc din suflet! te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  100. Rokssana,
    multumesc, gânduri bune înapoi, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  101. Elisa,
    multumesc mult pentru frumoasele gânduri pe care le trimiti!

    RăspundețiȘtergere
  102. Multa sanatate, recuperare usoara si multa putere si optimism! Sunt alaturi de voi!

    RăspundețiȘtergere
  103. După ce am citit şi văzut toate postările, care de care mai frumoase, am ajuns şi aici. Repet mesajul anterior: Dumnezeu să-l ajute să se recupereze grabnic şi să-i întărească familia pentru a-l putea ajuta moral.

    RăspundețiȘtergere
  104. Tetris,
    multumesc mult! toate cele bune si voua.

    RăspundețiȘtergere
  105. Abbilbal,
    îti multumesc mult de tot, sa ne dea Dumnezeu sanatate si putere. Toate gândurile bune trnasmit înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  106. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  107. cat de frumos ca aceasta miercuri a picat fix de 1 iunie!!happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  108. A mai trecut o zi...Cum se simte maestru?Face progrese?Cum esti tu ?He, o sa fie bine!Cum il cunosc eu...face deja glume.Noi ne gindim si ne rugam pt voi.Capul sus!Cu drag si ginduri bune,
    LU

    RăspundețiȘtergere
  109. Lu,
    astazi i-a fost tare tare rau:( I s-au îndepartat furtunele de drenaj si durerea i-a provocat greturi si o stare extrem de proasta. Si exact astazi când i-au venit fetele în vizita :(
    Acum seara când m-am dus sa-l vad era ceva mai bine, dar somnolent... probabil a primit foarte multe solutii împotriva durerilor.
    Dar sper ca mâine va fi ceva mai bine... Multumesc mult pentru toate gândurile voastre bune!

    RăspundețiȘtergere
  110. Nu am lipsit decât câteva ceasuri şi câte s-au putut petrece...! Sănătate şi puterea de a trece cu bine şi peste aceste clipe de încercare!
    Numai gânduri de bine!

    RăspundețiȘtergere
  111. Danielle,
    multumesc mult, criza deja e depasita. Ne merge din zi în zi mai bine :)

    RăspundețiȘtergere