luni, 14 septembrie 2015

A trecut vacanta (1)

Pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

Este deja traditie ca Felix (11 ani si jumatate) si Marlene10 ani) sa petreaca la noi o saptamâna din vacanta de vara. Anul acesta ne-am gândit ca unde sunt doi, mai are loc un copil, asa ca ne-am încumetat sa ne asumam si responsabilitatea verisoarei lor, Emma.
Emma nu a împlinit înca patru ani si aceasta a fost prima ei vacanta, departe de familie si surioara ei, bebelusa Greta (9 luni). Prinsa în joaca, nu a realizat ca parintii ei nu mai sunt lânga ea, decât atunci când ne-am pregatit de culcare... Au fost câteva lacrimi si atât ;)

28 de comentarii:

  1. Buna dimineata, ochi albastri! :)
    Agitatie mare la voi! Functionati cu baterii "Duracell"? :) Sunteti plini de energie! E super-faina "agitatia" aceasta. Jucariile le-au adus dragalasii sau le aveti voi, pentru vacante?! :)
    Multa-multa sanatate! Zile fericite sa aveti, cu mic, cu mare!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3 De la trio.

    Vacanta mea se presupune ca mai e - departe de lume am dorit-o, dar n-a fost sa fie tocmai asa - poate de azi, maine... :) Am "stat" pe net (cu unele "restrangeri") cu un telefon mobil - am utilizat un "mobil" zilele acestea cat n-am facut-o de cand s-au inventat aceste telefoane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))da, Duracell avem! ☺☺☺ Oricine aude ca am luat copiii o saptamâna, scutura din cap si spune "vai, vai, vai!" Dar, ne-am descurcat :))
      Jucarii si-au adus ei cate ceva - Emma mai multe, cei mari tablet computer si multe carti :)
      Garajul cu escavator, masina de pompieri si de politie au apartinut lui Felix, pe când avea vârsta Emmei si venea la noi în vacanta. Le-am pastrat într-o cutie in pivnta si mare bucurie mare este, atunci cand au voie sa le imprastie pe covoare în salonul de zi! :))
      Pupam si noi si va dorim o saptamana vesela si plina de succese! <3

      Ștergere
  2. Ce frumosi sunt! De fapt ei sunt energia voastra, sau cam asa cred eu!
    Sa va jucati frumos si sa radeti mult! Si sa faci un colt cu desenele lor!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) o saptamâna ajunge - capatam atâta energieeeee cat pentru macar vreo doua luni! ☺☺☺

      Un start bun in noa saptamâna sa ai!

      Ștergere
  3. Greta e o dulceata de bebelus <3
    imi place coronita impletita a Marlenei, cred ca e opera ta :)
    Emma nu avea cum sa nu se simta bine la voi, tu esti oricum copilaroasa asa ca distractia a fost pe masura, nu ma indoiesc de asta! :)

    pup draga mea draga, zi minunata iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este "jucaria vie"! toti o iubim si fiecare vrea sa o pupe si sa o dragaleasca. Dupa ce a plecat Greta, a ramas Emma pe post de "papusica" :) Marlene este ca o mini-mamica, iar Felix, ca o closca :))
      Faptul ca au fost toti 3 a fost bine pentru noi, pentru ca s-au intretinut la joaca si la pofta de mancare.
      Pup draga mea draga - abia astept sa treaca saptamâna aceasta si sa ne vedem! :-*

      Ștergere
  4. superbi, multa bucurie si veselie aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună CARMEN!
    Sunt frumoși și adorabili cu toții,de la mic la mare!
    Îți doresc o săptămână minunată și plină de bucurii!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga. O saptamâna cât mai placuta sa ai! :*

      Ștergere
  6. Ce puiuţi frumoooooşi!
    Să vă trăiască!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos e când e casa plina de copii!!! Adica e plină de multe zâmbete, giumbușlucuri și voie buna. Sunt niște copii frumoși și cu siguranță și cuminți! Nu?;))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo daaaaaa, foarte cuminti, mai ales dupa ce adormeau :)))
      pupici :*

      Ștergere
  8. Aaaah, ce nepotei frumooooosi! Micuta Greta are niste ochi supeeeerbi! Si Emma s-a facut mare si frumoasa! E drept ca se umple casa si timpul parca trece altfel, dar sunt clipe pretioase si pentru cei mici si pentru cei mari. Eu cand vin nepoteii de la fratele lui Cristi in vizita nici nu ma mai omor cu ordinea si curatenia. Ultima oara au avut succes scoica si homarul de la voi, dar au scapat teferi si nevatamati (inca vietuiesc in armonie in fata TV-ului) :) iar la cel mic trebuie sa fiu atenta, ca a pus ochii pe calutii mei suedezi (inca nu intelege ca nu sunt jucarii) Cei mai cuminti sunt cand le dam drumul la desene animate la TV sau cand facem engleza cu ei pe animatiile de la Duck TV.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) noi i-am pus la treaba, am fost "aspri"! in fiecare seara toate jucariile trebuiau adunate in cutie.
      La noi, Emma a prins slabiciune pentru DODO - un bibelou din lemn pe care mi l-a adus Adela din Mauritius, dar nu i-am dat voie sa se joace cu el. Am primit pe lânga marele dodo, un pui-de-dodo din cupru, ei pe acesta a avut voie Emma sa-l ia si chiar sa doarma cu el :)))
      Sâmbata, dupa ce au fost luati acasa de catre parintii lor, ne-am ocupat si noi de curatenie! :))
      Televizorul la noi este tabu! Copiii sunt învatati de acasa ca nu au voie decat o ora pe zi, seara pe Kika... dar au citit mult si norocul a fost ca am avut zile cu soare si am iesit mult în parc.
      pupici ♥

      Ștergere
  9. Adorabili toti ,sigur umple casa de veselie !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) a fost o saptamâna tare amuzanta, chiar si acum, dupa ce copiii au plecat, folosim expresii învatate de la nepoti ☺
      O seara minunata sa ai, deasemenea!

      Ștergere
  10. La cat de frumos si-au petrecut impreuna zilele(acest lucru se poate observa din imaginile tale),sigur se va repete "figura".:))
    Aveti deja nepoti mari si frumosi,iar ei au noroc de asa bunici iubitori.

    Ziele trecute Teddy o anunta pe mami ca in vacanta de iarna vor merge toti nepotii mai mari sa stea cu ea cel putin o saptamana.N-au mai avut de doi ani timp de asemenea vacante.Ba unii au avut examene,ba altii,dar acum si-au anuntat sederea.Le e dor de "mama,a se cite momo:))",dar si de statul impreuna .Asa au fost ei obisnuiti de mici,vacantele le petreceau impreuna.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. copiii sunt nepotii lui Helmut, mie îmi spun pe nume :) si sunt "cea mai buna Carmen din lume!" ☺☺☺
      Felix si Marlene nu mai au verisori în afara de Emma si Greta, însa Emma mai are o verisoara, Amalia. Si exista gelozii din cauza aceasta "oare sunt eu ceam mai buna verisoara din lume?!" :))) Dragalasi sunt copilasii si mie toti îmi sunt dragi!
      Pe 8 septembrie a fost ziua fiicei mele Adela si fetele au venit împreuna cu prietenii lor si asa, am avut în jurul mesei 3+4 copii. A fost o seara tare frumoasa!
      Sper ca planul pentru vacanta de iarna sa reuseasca si Teddy sa-si întâlneasca verisorii la Momo :) va pup

      Ștergere
  11. Cât sunt de drăgălaşi! Zâmbetele lor aduc atâta bucurie în casa voastră, căci la asta se pricep cel mai bine copiii. Să crească mari şi să vă bucure pe toţi.
    O săptămână faină, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, Alex draga. Tu esti tânar tatic si stii cum este cu copii în casa.
      Sanatate si numai bucurii sa aveti alaturi de Sara voastra dulce!

      Ștergere
  12. Ce frumos sa ai casa plina de copii veseli si jucausi! Imi imaginez ce obositor a fost, dar pe de alta parte copiii ne molipsesc nereu cu energia si bucuria lor, asa ca intram si noi, cei mari, in jocul lor. :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost bine faptul ca toti copiii au adormit relativ devreme, la orele 20:30 -21:00 si am reusit sa facem ordine si chiar am avut timp pentru programele noastre tv. Dimineata s-au trezit devreme, pe la 7 serveam deja micul dejun alaturi de ei, si apoi incepea jocul :) Este adevarat ca alaturi de copii capeti energie si mereu exista un motiv sa râzi :)
      pup draga mea. O saptamâna minunata alaturi de scumpul vostru Bogdan!

      Ștergere
  13. Ce frumosi sunt! Sa va traiasca!
    Cu atatia copii cred ca a fost revigorant ! Nu trebuie sa te mai duci la sala si sigur va aduce zambetul pe buze ! :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh daaaa :)) La sala fitness nu am mai fost din-nainte de concediul in România! :-*

      Ștergere
  14. De cele mai multe ori vacanta la bunici, matusi se pune in cuier educatia si regulile de acasa, dar la voi disciplina continua cu zambetul pe buze. Vorba aia: se urca in cap pe urma. Sunteti un exemplu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ii rasfatam ca ne sunt dragi, insa regulile de acasa trebuie sa le pastram, altfel am patit-o, se dau snguri de gol povestind la telefon ce au facut si ce au avut voie si apoi se supara parintii pe noi.
      xoxo

      Ștergere