miercuri, 25 februarie 2015

Miercurea fara cuvinte (9) - Schi, ceața si iar ceața


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

75 de comentarii:

  1. Toată lumea a înghețat, cu o singură excepție. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum sa îngheti la sch?! daca te îmbraci prea gros - transpiri! :)

      Ștergere
  2. Conteaza un pic de ceata? :) Partia si cabana sunt aglomerate oricum! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trei zile am avut skipass, niciuna nu am prins soare... Dar a fost mirific! :)

      Ștergere
    2. Ce păcat! Sigur se vedea minunat ...
      Dar, dacă v-a plăcut, nimic altceva nu mai contează :)
      O zi minunată draga mea, vă îmbrăţişăm cu drag!

      Ștergere
    3. pacat nu a fost, pentru ca ceata ne-a oferit deasemenea un spectacol minunat! :)
      Într-o zi, am facut o lunga plimbare între nameti, pe cararile încetosate... a fost mirific!
      pup draga mea. Gânduri bune trimitem inapoi ♥

      Ștergere
  3. Asta da vacanta de iarna.
    noi am amanat schiatul pe anul viitor. anul asta am ramas la patine si sanius. dar ne-am propus ca la iarna sa mergem neaparat la schi. Gabriel abia asteapta. are schiurile sus in dulap si tooot le admira :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am început sa schiez devreme, de aceea si fetele mele au facut un curs, la vârsta de 6 ani si respectiv 7 jumatate :) Sotul meu a învatat ca adult si de aceea, nu prea este indragostit de schi-alpin. La anul va trebui sa gasim o statiune care sa ofere si posibilitatea schi-fond (ceea ce mie mi se pare prea plictisitor ☺) Succes lui Gabriel!

      Ștergere
  4. Si asa, cu atata ceata, se pare ca a fost foarte frumos la schi!
    Mai sa nu te recunosc in costumul negru! :-)
    Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost minunat! zapada suficenta (nu a fost nevoie de tunuri pt nea artificiala) si ziua, temperaturi în jur de -2°C Excelente conditii! :) te pup si eu, Anca.

      Ștergere
  5. esti adorabila in costum de schi, te prinde negrul in contrast cu parul tau blond stralucitor :)
    cu toata ceata partia e plina si distractia pe masura :)
    happy ww draga mea draga, te pupacesc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, costumul meu de schi e vechi... dar îl îmbrac doar o saptamâna-doua pe an :)
      Pârtia a fost populata, dar nicio coada la telecabina sau telescaun, totul a functionat super!
      pup draga mea draga. Noapte buna!

      Ștergere
  6. Tot ce contează e să fi fost o vacanță pe placul inimii. Ceața și zăpada, atunci când nu sunt obstacole, sunt plăceri hibernale. Și, chiar dacă pozele făcute pe pârtie par în alb-negru, nu mă îndoiesc că sentimentele sunt viu colorate.
    O noapte liniștită și o zi minunată! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu iubesc ceata, este un feomen fascinant :) Cat de frumos ai scris - "pozele par alb-negru, iar sentimentele sunt viu colorate" :) exact asa a fost!
      Multumesc, si tie noapte buna!

      Ștergere
  7. Chiar daca nu te-i bucurat de sanius acasa,ai avut parte de o vacanta minunata,la fel ca tine.Ce figuri de maestru faci cu schiurile!Foarte frumos.Poate ca si ceata, a avut un farmec aparte adus acestor zile.Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca ai dreptate, sania noastra este înca "virgina" :)) Dar cine stie... iarna înca nu a trecut!
      Noapte buna! happy WW!

      Ștergere
  8. Foarte faină repriza de schi. Deh, cine a deprins tainele schiatului pe pârtia de la Păltiniş, se descurcă pe oricare altă pârtie, nu? :-)
    Happy WW şi numai bucurii, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca bine ai spus! sa urci la Gaujoara cu schiurile în spate era pe vremea copilariei mele un bun antrenament :) Pe pârtiile dintre Schit si Paltinis am început sa învat, prima "iesire în lume" a fost de la Pilonul 4 :)) Nu prea aveam bani de telescaun, asa ca urcam panta transversal, cu schiurile în picioare :)) Ohoo si bocanci de piele cu sireturi duble, si legaturi de schiuri cu arc :))) Asa am început eu schiul :)
      Recunosc, am copilarit în cel mai fain oras! Iarna - schi la Paltinis, vara - balacit la Ocna... Bâlea lac pentru excursii :) Nici ca mi-as fi putut dori altfel!
      Happy WW, Alex draga!

      Ștergere
  9. Pe cat de cetoasa e atmosfera pe partie pe atat de clara si senina e la cabana! :)
    Ceata da un farmec aparte schiatului: un soi de aventura, si muntele e... misterios. :)
    Faine fotografii!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, în fata cabanei, Helmut m-a fotografiat de aproape. La 10 metri departare nu se mai vedea clar ;)
      Ceata este superba :)
      pup. Noapte buna si vise placute, draga Diana. Salutari familionului! Happy WW!

      Ștergere
  10. Ce putea fi mai revigorant dupa o pauza de net (neprevazuta) decat o calatorie pe partie de schi!! <3
    Doar o data am "schiat" la P. Brasov - foarte putin dar cel putin am fost singura care nu a cazut. Hehehe! Ce amintiri.
    Mi-e tare dor de Poiana iarna... as incerca si putin schi (ah tocmai mi-am amintit ca am avut niste schiuri micute de tot care se puneau pe incaltari - dar foarte micute, galbene:D), o saniuta acolo nu strica si mai ales, dar mai ales patinaj. Patinele mele sunt neconsolate in cutie - le-am folosit o singura data :P.
    Draga Carmen cate amintiri frumoase mi-au trezit pozele tale... cred ca si ceata a avut un rol important:D!

    Imbratisari cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-am rascolit amintiri frumoase cu aceasta postare :) Da... stiu cum este, si patinele mele anul acesta nu au vazut gheata decât de doua ori... saniuta, cmandata special de revelion, a ramas înca nefolosita! Dar am fost macar 3 zile pline la schi :) Iarna e pe trecute de acum... ^noim planurile la anul , te pup Rux. Noapte buna! happy WW!

      Ștergere
  11. Nu stiu cat de frumoasa e ceata cand esti pe partie, dar in fotografii arata excelent! Faina atmosfera!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ceata pe pârtie nu prea este placuta, mai ales când teritoriul nu ti-e familiar. Dar fenomenul în sine, este un miracol :) eu iubesc ceata :)
      happy WW!

      Ștergere
  12. Bună dimineaţa!
    Astăzi am tot urmărit scurgerea timpului până când am adormit
    Să ai o noapte liniştită şi vise olăcute !

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai inceput miercurea "cu noaptea-n cap" :)
    Ce vacanta perfecta, ceea ce ti-ai dorit s-a implinit! All inclusive!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. întotdeauna MfC începe "cu noaptea-n cap" :))
      fotografiile aici prezentate, au fost facute ziua în amiaza mare - chiar daca nu asa pare :))
      pup draga mea. Noapte buna!

      Ștergere
  14. Vroiam să îți spun că ceața ca ceața, skiatul este important! Dar am văzut că ai scris că nu este bună la sky!
    Frumoasă atmosferă și activitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "în tinerete" mergeam în fiecare weekend la shi, întreaga iarna. Acum... doar o saptamâna pe an. Dar e bine si atât :)) pupici

      Ștergere
  15. Omul bun vede ce e bun în orice împrejurare, așa că tu te-ai bucurat până și de ceață. Bravo, Carmen !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. concediile sunt cele mai frumase clipe :) indiferent cum este vremea - timpul este folosit pentru activitati placute :)
      Noapte buna, Zina!

      Ștergere
  16. Imi place ce vad dar nu vreau sa simt ce vad. :D Mi-au ajuns gerul iernii si ceata inecacioasa. :( Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca esti îmbracat corespunzator, nu exista vreme nefavorabila :)) Eu iubesc iarna, la fel de mult cum iubesc primavara, vara si toamna :) pupici

      Ștergere
  17. Bună CARMEN!
    Ești de nerecunoscut în poze și radiezi de fericire indiferent de vreme,draga mea!
    Îți doresc o zi pe placul inimii tale!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clipele de concediu ne încarca "bateriile" :) Pe timpul concediilor este totdeauna frumos!
      pup si eu draga me. Noapte buna!

      Ștergere
  18. Frumos se relaxeaza unii... Felicitari si zapada pufoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare cauta ceea ce i se potriveste cel mai bine :)
      mltumim. Gata, a trecut vacanta de iarna! Acum, asptam primavara :)

      Ștergere
  19. esti foarte tare! eu inca nu am pus schiurile in picoare....mi-e ca nu ma mai opresc! insa tu esti brava din cate observ....:)))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul trecut, o colega de birou si-a fracturat pciorul pe pârtia de schi... Intreaga familie si-a întrerupt vacanta si ea, a petrecut 6 luni in concediu medical... Schiul - ori esti sigur pe picioare, ori renunti :)
      pup s eu. Noapte buna, draga mea!

      Ștergere
  20. Faina vacanta! Sa va fie de bine! Si mie-mi place schiul... in poze :) Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost si s-a terminat... repede - atât de rapid, cum toate clipele frumoase trec...
      pupici Motanilor si Fartatilor ♥

      Ștergere
  21. Eu vad numai zapada si oameni fericiti. Unde ceata? :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Desi imi place sa privesc oameni pe partie, nu m-as apuca de schiat. Fotografiile surprind bine atmosfera vesela si relaxanta de vacanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am crescut la Sibiu, iarna la schi în Paltinis, vara la înot la Ocna Sibiului :) Asa am invatat, asa sunt! :))

      Ștergere
  23. Ce de ceata! Sper totusi ca ati reusit sa schiati in conditiile astea si v-ati bucurat de timpul petrecut pe partie.
    Imi place mult ultima imagine, cu schiurile pregatite si fara pic de ceata. :)
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am petrecut zile minunate, impletind schiul si baile termale cu vizitarea de muzee si expozitii. A fost o vacanta minunata.
      pupici. Noapte buna, Raluca draga!

      Ștergere
  24. Minunata atmosfera se intrezareste pe partia de schi!
    Multumesc pentru aceasta oportunitate, suflet drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  25. Nostalgie, asta îmi aduc fotografiile tale de astăzi. Dor de pârtie.
    Pe de altă part, în Bucureşti nu e ceaţă, ba am avut chiar şi cer senin! Întrebarea e: ce-alegi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mi-am astâmparat dorul, saptamâna trecuta :) Fain a fost!
      Dar acum ca pomenesti de Bucuresti... constat ca mai am un dor :) Poate reusesc cumva anul acesta, sa-l astâmpar ;)
      Cât despre locurile prezentate de tine, astazi la MfC... tja, de asa ceva nu mi-e dor deloc!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  26. Mulțumim că ne găzduiți și pe noi în cadrul acestei colecții minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit în grupu nostru! Multumim pentru plimbarea în Paris!
      happy WW!

      Ștergere
  27. Zapada din belsug e acolo! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, acolo unde ne-am petrecut vacanta, zapada a avut 1 metru inaltime! :) happy WW!

      Ștergere
  28. Frumoasa-i iarna, chiar si cu ceata! Pupici de pe Cibin!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce frumos! Noi am avut o iarna cu prea putina zapada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici la noi in oras nu prea a fost zapada anul acesta... De aceea am cautat iarna la munte ☺
      happy WW! :)

      Ștergere
  30. Ce n-aș vrea și eu o astfel de iarnă...:) Ești norocoasă, CARMEN! :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Acolo e tot iarnă, la noi sa topit zăpada :( .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, acolo e înca iarna. La mine în oras desemenea s-a topit zapada.
      Multumesc, si tie, multa sanatate!

      Ștergere
  32. Va admir pentru cat de activi sunteti, inclusiv iarna sau mai bine zis, mai ales iarna!
    Dupa un weekend cu soare saptamana asta a fost ploioasa pana acum si nu da sa se opreasca. Si cu ceata. :)
    Happy WW! xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suntem intr-adevat activi... aici ne-am potrivit perfect! niciunul nu poate sa-si petreaca timpul liber între 4 pereti :)
      xoxo Happy WW!

      Ștergere
  33. Desi e ceata deasa pe acolo,v-am recunoscut.:)
    Azi nu stiu daca reusesc sa pun ceva imagini,desi am adunat cateva.
    Multumesc de randurile scrise!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  34. Răspunsuri
    1. si eu imi doresc incepând cu 1 martie soare si primavara :)

      Ștergere
  35. frumos si pe ceata daca este distractie!

    RăspundețiȘtergere
  36. Frumoase amintiri!
    La noi e deja prrimavara!

    RăspundețiȘtergere