miercuri, 27 august 2014

Miercurea fara cuvinte (35) - În doi



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

36 de comentarii:

  1. Draga mea, in doi e cel mai bine <3
    jocul de umbre iti da o perspectiva a dedublarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumosi sunteti in toate aceste poze! Va simt! Cele doua poze cu umbrele voastre sunt foarte bune sa ilustreze coperta unui roman de dragoste!
    Numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poze frumoase! Prima mi-a plăcut cel mai mult. Să vă dea Dumnezeu o viaţă lungă tot împreună, bucurându-vă împreună de fiecare clipă fericită.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat,nimic mai mujlt !!!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este contiuare la precedenta postare.Imaginile spun mult. La voi, totul e natural si firesc.Sa fiti sanatosi si fericiti pana la adanci batraneti.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună dimineața și bun găsit la o nouă MFC. Astăzi mi-a fost leneș calculatorul și a răspuns greu comenzilor. Probabil am avut trafic intens.
    Să ai parte de o zi frumoasă și liniștită, demnă de un sfârșit de vară.

    RăspundețiȘtergere
  7. In doi viata e chiar mai frumoasa; in doi greutatile sunt mai... usoare :) In doi inghetata e si mai buna! :)
    Multi-multi ani frumosi inainte, fericiti!
    Imbratisari cu drag! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Pozele sunt splendide!
    Sănătate,fericire și tot binele din lume vă doresc!
    O zi minunată să aveți!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sugestive fotografii, spun multe despre viața voastră în cuplu. Să fiți fericiți în doi până la adânci bătrânețe ! ☺

    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  10. Cele mai frumoase umbre din lume.. Sa va fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superb!!! Prima fotografie e de vis! Merita sa-i pui o rama si s-o expui!
    Multe zile minunate va urez!

    RăspundețiȘtergere
  12. În doi la bine și la rău...așa este cel mai bine din toate punctele de vedere. Happy ww, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac umbrele.Parca am fi in povestea lui Peter Pan.

    RăspundețiȘtergere
  14. atat de calde, de tandre ipostazele alese de tine...doi frumosi sunteti voi! :)

    multumesc ca m-ai inscris draga mea draga, tu ai grija mereu de mine :*
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  15. Zi frumoase pentru doi şi mereu ... în doi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multi ani inainte, cu sanatate, intelegere si iubire! Superba prima poza, cu valul de mare...

    RăspundețiȘtergere
  17. Subiect comun, dragoste si gust. :D Multi ani fericiti!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. graitoare instantanee
    prima aduce cu o pictura
    o zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. ce frumooos, e minunat in doi :) O zi romantica sa pastram, >:D< <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Si umbrele va sunt frumoase!
    Happy WW! >:D<
    ( Multumesc pentru intelegere! In ultima vreme am programat postarea :* )

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce frumos este in doi! Asta este cel mai pretios lucru in viata, sa avem pe cineva aproape, care sa ne iubeasca si sa ne daruiasca familia pe care ne-o dorim. Va admir ca aveti o familie asa apropiata si plina de dragoste si va doresc sa ramaneti mereu asa, uniti si fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  22. Deja imi lipseste marea :) Foarte frumos :)
    O zi placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoasa si romantica tema de azi !!! Va pup si va imbratisez pe amandoi ! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Dragalasa mea prietena, tu esti generatoare de imagini surprinse
    cu mult profesionalism si daruire sufleteasca!
    Sa aveti o viata mereu fericita in doi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  25. Geniala fotografia cu inghetata!
    Happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumosii meu, va pup! Sunt foarte frumoase fotografiile, ai fost foarte inspirata.Ce poate fi mai frumos decat doi oameni la fel de frumosi care se iubesc? O zi buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu-mi spune ca n-au ramas decât umbrele pe nisip!

    RăspundețiȘtergere
  28. Aduc cu mine miresme de munte...
    Ia mancati si voi ceva sanatos!:))

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumos, emoţionant.
    Am găsit şi eu ceva "la temă" :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Prima foto este tare romantica iar cea cu inghetata este adorabil de dulce!

    RăspundețiȘtergere
  31. pana si umbrele voastre se iubesc tare.,...! asa ceva!! :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumos!Si eu visez la clipe din astea in doi...la malul marii...
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  33. Cu dragoste, mare, soare si inghetata ce iti poti dori mai mult!

    RăspundețiȘtergere